Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
C#. Praktyczny kurs. Wydanie III 59.00zł 44.25zł
C#. Praktyczny kurs. Wydanie III

Tytuł: C#. Praktyczny kurs. Wydanie III
Autor: Marcin Lis
ISBN: 978-83-283-1456-6
Ilość stron: 416
Data wydania: 06/2016
Format: 158x235
Wydawnictwo: HELION

Cena: 59.00zł 44.25zł


Programuj w C#!

  • Zanim zaczniesz programować, czyli podstawowe koncepcje i uruchomienie programu
  • Elementy języka, czyli od typów danych do zmiennych, operatorów i instrukcji
  • Programowanie obiektowe, czyli obiekty, klasy, dziedziczenie i cała reszta
C# należy do rodziny obiektowych języków programowania. Co to oznacza? Otóż znajduje się on w doborowym towarzystwie Javy, C++ i wielu innych języków, za pomocą których można tworzyć wspaniałe aplikacje, ale jednocześnie jest od nich odrobinę łatwiejszy. Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z programowaniem, szybciej uda Ci się go opanować, a jeśli jest to dla Ciebie któryś kolejny język, zrozumienie jego składni i reguł nie powinno sprawić Ci większych trudności — szczególnie jeśli do nauki wykorzystasz tę książkę.

Ten znakomity praktyczny podręcznik pozwoli Ci przećwiczyć używanie i sposób działania wszystkich elementów C# — różnych typów danych, zmiennych i operatorów, instrukcji i tablic. Zobaczysz, jak korzystać z pętli i jak zachowują się obiekty. Poznasz najróżniejsze rodzaje klas, opanujesz wygodne korzystanie z dziedziczenia i nauczysz się obsługiwać błędy. W dalszej części książki znajdziesz zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego i odkryjesz, jak projektować aplikacje z interfejsem graficznym. Krótko mówiąc, po starannym wykonaniu ćwiczeń będziesz w stanie zaprojektować i zbudować własną aplikację z użyciem języka C#!
  • Typy danych, zmienne i instrukcje sterujące
  • Tablice i pętle
  • Klasy i obiekty
  • Dziedziczenie
  • Obsługa błędów i wyjątków
  • System wejścia-wyjścia
  • Polimorfizm i interfejsy
  • Klasy zagnieżdżone i typy uogólnione
  • Aplikacje z interfejsem graficznym

Rozdziały:

Wstęp (9)

  • Czym jest C#? (9)
  • Dla kogo jest ta książka? (9)
  • Standardy C# (10)

Rozdział 1. Zanim zaczniesz programować (11)

  • Lekcja 1. Podstawowe koncepcje C# i .NET (11)
    • Jak to działa? (11)
    • Narzędzia (12)
    • Instalacja narzędzi (13)
  • Lekcja 2. Pierwsza aplikacja, kompilacja i uruchomienie programu (16)
    • .NET Framework (16)
    • Visual Studio (19)
    • Mono (22)
    • MonoDevelop (Xamarin Studio) (23)
    • Struktura kodu (26)
  • Lekcja 3. Komentarze (27)
    • Komentarz blokowy (27)
    • Komentarz liniowy (28)
    • Komentarz XML (29)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (30)

Rozdział 2. Elementy języka (31)

  • Typy danych (31)
  • Lekcja 4. Typy danych w C# (32)
    • Typy danych w C# (32)
    • Zapis wartości (literały) (36)
  • Zmienne (39)
  • Lekcja 5. Deklaracje i przypisania (39)
    • Proste deklaracje (39)
    • Deklaracje wielu zmiennych (41)
    • Nazwy zmiennych (42)
    • Zmienne typów odnośnikowych (42)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (43)
  • Lekcja 6. Wyprowadzanie danych na ekran (43)
    • Wyświetlanie wartości zmiennych (43)
    • Wyświetlanie znaków specjalnych (46)
    • Instrukcja Console.Write (48)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (49)
  • Lekcja 7. Operacje na zmiennych (49)
    • Operacje arytmetyczne (50)
    • Operacje bitowe (57)
    • Operacje logiczne (61)
    • Operatory przypisania (63)
    • Operatory porównywania (relacyjne) (64)
    • Pozostałe operatory (65)
    • Priorytety operatorów (65)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (66)
  • Instrukcje sterujące (67)
  • Lekcja 8. Instrukcja warunkowa if...else (67)
    • Podstawowa postać instrukcji if...else (67)
    • Zagnieżdżanie instrukcji if...else (69)
    • Instrukcja if...else if (72)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (75)
  • Lekcja 9. Instrukcja switch i operator warunkowy (76)
    • Instrukcja switch (76)
    • Przerywanie instrukcji switch (79)
    • Operator warunkowy (81)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (82)
  • Lekcja 10. Pętle (82)
    • Pętla for (83)
    • Pętla while (86)
    • Pętla do...while (88)
    • Pętla foreach (89)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (90)
  • Lekcja 11. Instrukcje break i continue (91)
    • Instrukcja break (91)
    • Instrukcja continue (95)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (96)
  • Tablice (97)
  • Lekcja 12. Podstawowe operacje na tablicach (98)
    • Tworzenie tablic (98)
    • Inicjalizacja tablic (101)
    • Właściwość Length (102)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (103)
  • Lekcja 13. Tablice wielowymiarowe (104)
    • Tablice dwuwymiarowe (104)
    • Tablice tablic (107)
    • Tablice dwuwymiarowe i właściwość Length (109)
    • Tablice nieregularne (111)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (115)

Rozdział 3. Programowanie obiektowe (117)

  • Podstawy (117)
  • Lekcja 14. Klasy i obiekty (118)
    • Podstawy obiektowości (118)
    • Pierwsza klasa (119)
    • Jak użyć klasy? (121)
    • Metody klas (122)
    • Jednostki kompilacji, przestrzenie nazw i zestawy (126)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (130)
  • Lekcja 15. Argumenty i przeciążanie metod (131)
    • Argumenty metod (131)
    • Obiekt jako argument (134)
    • Przeciążanie metod (138)
    • Argumenty metody Main (139)
    • Sposoby przekazywania argumentów (140)
    • Definicje metod za pomocą wyrażeń lambda (143)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (144)
  • Lekcja 16. Konstruktory i destruktory (145)
    • Czym jest konstruktor? (145)
    • Argumenty konstruktorów (148)
    • Przeciążanie konstruktorów (149)
    • Słowo kluczowe this (151)
    • Niszczenie obiektu (154)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (155)
  • Dziedziczenie (156)
  • Lekcja 17. Klasy potomne (156)
    • Dziedziczenie (156)
    • Konstruktory klasy bazowej i potomnej (160)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (164)
  • Lekcja 18. Modyfikatory dostępu (164)
    • Określanie reguł dostępu (165)
    • Dlaczego ukrywamy wnętrze klasy? (170)
    • Jak zabronić dziedziczenia? (174)
    • Tylko do odczytu (175)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (178)
  • Lekcja 19. Przesłanianie metod i składowe statyczne (179)
    • Przesłanianie metod (179)
    • Przesłanianie pól (182)
    • Składowe statyczne (183)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (186)
  • Lekcja 20. Właściwości i struktury (186)
    • Właściwości (187)
    • Struktury (196)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (200)

Rozdział 4. Wyjątki i obsługa błędów (203)

  • Lekcja 21. Blok try...catch (203)
    • Badanie poprawności danych (203)
    • Wyjątki w C# (207)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (211)
  • Lekcja 22. Wyjątki to obiekty (212)
    • Dzielenie przez zero (212)
    • Wyjątek jest obiektem (213)
    • Hierarchia wyjątków (214)
    • Przechwytywanie wielu wyjątków (215)
    • Zagnieżdżanie bloków try...catch (218)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (220)
  • Lekcja 23. Własne wyjątki (220)
    • Zgłaszanie wyjątków (221)
    • Ponowne zgłoszenie przechwyconego wyjątku (223)
    • Tworzenie własnych wyjątków (225)
    • Wyjątki warunkowe (226)
    • Sekcja finally (228)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (231)

Rozdział 5. System wejścia-wyjścia (233)

  • Lekcja 24. Ciągi znaków (233)
    • Znaki i łańcuchy znakowe (233)
    • Znaki specjalne (237)
    • Zamiana ciągów na wartości (238)
    • Formatowanie danych (240)
    • Przetwarzanie ciągów (242)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (247)
  • Lekcja 25. Standardowe wejście i wyjście (247)
    • Klasa Console i odczyt znaków (248)
    • Wczytywanie tekstu z klawiatury (255)
    • Wprowadzanie liczb (256)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (257)
  • Lekcja 26. Operacje na systemie plików (258)
    • Klasa FileSystemInfo (258)
    • Operacje na katalogach (259)
    • Operacje na plikach (266)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (271)
  • Lekcja 27. Zapis i odczyt plików (271)
    • Klasa FileStream (272)
    • Podstawowe operacje odczytu i zapisu (274)
    • Operacje strumieniowe (278)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (287)

Rozdział 6. Zaawansowane zagadnienia programowania obiektowego (289)

  • Polimorfizm (289)
  • Lekcja 28. Konwersje typów i rzutowanie obiektów (289)
    • Konwersje typów prostych (290)
    • Rzutowanie typów obiektowych (291)
    • Rzutowanie na typ Object (295)
    • Typy proste też są obiektowe! (297)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (299)
  • Lekcja 29. Późne wiązanie i wywoływanie metod klas pochodnych (299)
    • Rzeczywisty typ obiektu (300)
    • Dziedziczenie a wywoływanie metod (302)
    • Dziedziczenie a metody prywatne (307)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (308)
  • Lekcja 30. Konstruktory oraz klasy abstrakcyjne (309)
    • Klasy i metody abstrakcyjne (309)
    • Wywołania konstruktorów (313)
    • Wywoływanie metod w konstruktorach (316)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (318)
  • Interfejsy (319)
  • Lekcja 31. Tworzenie interfejsów (319)
    • Czym są interfejsy? (319)
    • Interfejsy a hierarchia klas (322)
    • Interfejsy i właściwości (324)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (326)
  • Lekcja 32. Implementacja kilku interfejsów (326)
    • Implementowanie wielu interfejsów (327)
    • Konflikty nazw (328)
    • Dziedziczenie interfejsów (331)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (333)
  • Klasy zagnieżdżone (334)
  • Lekcja 33. Klasa wewnątrz klasy (334)
    • Tworzenie klas zagnieżdżonych (334)
    • Kilka klas zagnieżdżonych (336)
    • Składowe klas zagnieżdżonych (338)
    • Obiekty klas zagnieżdżonych (339)
    • Rodzaje klas wewnętrznych (342)
    • Dostęp do składowych klasy zewnętrznej (344)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (345)
  • Typy uogólnione (346)
  • Lekcja 34. Kontrola typów i typy uogólnione (346)
    • Jak zbudować kontener? (346)
    • Przechowywanie dowolnych danych (350)
    • Problem kontroli typów (352)
    • Korzystanie z typów uogólnionych (353)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (356)

Rozdział 7. Aplikacje z interfejsem graficznym (359)

  • Lekcja 35. Tworzenie okien (359)
    • Pierwsze okno (359)
    • Klasa Form (361)
    • Tworzenie menu (366)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (370)
  • Lekcja 36. Delegacje i zdarzenia (371)
    • Koncepcja zdarzeń i delegacji (371)
    • Tworzenie delegacji (371)
    • Delegacja jako funkcja zwrotna (375)
    • Delegacja powiązana z wieloma metodami (379)
    • Zdarzenia (381)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (391)
  • Lekcja 37. Komponenty graficzne (392)
    • Wyświetlanie komunikatów (392)
    • Obsługa zdarzeń (393)
    • Menu (395)
    • Etykiety (397)
    • Przyciski (399)
    • Pola tekstowe (401)
    • Listy rozwijane (404)
    • Ćwiczenia do samodzielnego wykonania (407)

Zakończenie (409)

Skorowidz (410)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 44,25zł

Tytuł książki: "C#. Praktyczny kurs. Wydanie III"
Autor: Marcin Lis
Wydawnictwo: HELION
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Magia spojrzenia
Magia spojrzenia
Bobbi Brown
Galaktyka
Tuaregowie i caterpillary
Tuaregowie i caterpillary
Witold Michałowski
Zysk i S-ka
Na wschód z NKWD
Na wschód z NKWD
Obrębski Andrzej
Księgarnia Akademicka
Sprawozdanie finansowe według MSSF
Sprawozdanie finansowe według MSSF
Praca zbiorowa
Wolters Kluwer
Java 8. Przewodnik doświadczonego programisty
Java 8. Przewodnik doświadczonego programisty
Cay S. Horstmann
HELION
Zasady rachunkowości Zbiór zadań z rozwiązaniami (z suplementem elektronicznym)
Zasady rachunkowości Zbiór zadań z rozwiązaniami (z suplementem elektronicznym)
Jolanta Chałupczak
ODDK
 Koszyk
1 x Napęd hydrostatyczny Tom 2 Układy
1 x Czy prehistoryczne zwierzęta przetrwały? Tom 1 Dinozaury i potwory mórz i jezior
1 x Ekologiczna praca 100 sposobów, aby ochrona środowiska stała się naszym znakiem firmowym
1 x Azja Centralna w polityce energetycznej Chin
1 x Niepokorna królowa Trylogia Mount Tom 2
1 x BMW serii 5 (typu E39)
1 x Budowanie na obcej ziemi
1 x Energia odnawialna wizytówką nowoczesnej gospodarki
313.61zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
Broń matematycznej zagłady Jak algorytmy zwiększają nierówności i zagrażają demokracji

Broń matematycznej zagłady Jak algorytmy zwiększają nierówności i zagrażają demokracji

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC