Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
C#. Zacznij programować! 89.00zł 66.75zł
C#. Zacznij programować!

Tytuł: C#. Zacznij programować!
Autor: Rob Miles
ISBN: 978-83-283-6060-0
Ilość stron: 472
Data wydania: 04/2020
Format: 20.0x22.5cm
Wydawnictwo: HELION

Cena: 89.00zł 66.75zł


Pierwsze kroki w programowaniu bywają frustrujące. Wszystko wydaje się jasne i proste, ale tylko do pierwszych prób skompilowania kodu. Półki księgarń uginają się pod ciężarem podręczników programowania w różnych językach, jednak większość nie ułatwia nauki podstaw, które są absolutnie niezbędne każdemu koderowi. Spośród licznych języków programowania C# jest wart szczególnej uwagi. To dojrzały język, wyjątkowo wszechstronny i prosty w stosowaniu, dzięki czemu jest ulubionym narzędziem profesjonalistów. Ponadto z uwagi na inne właściwości stanowi idealny wybór dla początkujących koderów, gdyż ułatwia kształtowanie dobrych nawyków.

To książka dla każdego, kto chce osiągnąć programistyczne oświecenie! Jest napisana w innowacyjny sposób, przyjaznym i zrozumiałym językiem, aby każdy adept programowania zdobył wiedzę i umiejętności potrzebne do pisania dobrego, użytecznego kodu. Dzięki niej nauczysz się myśleć jak zawodowy programista. Poza przydatnymi informacjami znajdziesz tu szereg praktycznych ćwiczeń i przykładów kodu. Nie zabrakło również bardzo istotnych wskazówek dotyczących potencjalnych problemów i technik ich rozwiązywania. Tam, gdzie to potrzebne, dokładnie opisano, które elementy mogą zawieść i na co należy zwrócić uwagę. Podręcznik został przygotowany tak, aby programowanie było przyjemne, satysfakcjonujące i wyzwalało pełnię kreatywności!

Dzięki tej książce:

  • przygotujesz wygodne i bezpłatne środowisko do pracy
  • dowiesz się, na czym dokładnie polega działanie kodu
  • zdobędziesz solidne podstawy programowania i nauczysz się patrzeć z perspektywy programisty
  • zrozumiesz i przyswoisz kluczowe pojęcia, takie jak klasy, interfejsy i metody
  • będziesz tworzyć nowoczesne i wciągające gry
  • nauczysz się technik testowania i debugowania kodu

C#. Bierz to, co najlepsze!

Rozdziały:

Wprowadzenie (xvi)

CZĘŚĆ I. PODSTAWY PROGRAMOWANIA

1. Zaczynamy (2)

  • Przygotowywanie miejsca do pracy (4)
  • Pobieranie narzędzi i wersji demonstracyjnych (4)
  • Korzystanie z narzędzi (5)
    • Projekty i rozwiązania Visual Studio (6)
    • Uruchamianie programu za pomocą Visual Studio (7)
    • Zatrzymywanie programu uruchomionego w Visual Studio (10)
    • Aplikacja MyProgram (11)
  • Czego się nauczyłeś? (15)

2. Co to jest programowanie? (18)

  • Jakie cechy charakteryzują programistę? (20)
    • Programowanie i planowanie imprez (20)
    • Programowanie i problemy (21)
    • Programiści i ludzie (22)
  • Komputery jako procesory danych (23)
    • Maszyny, komputery i my (23)
    • Jak działają programy (26)
    • Programy jako procesory danych (27)
  • Dane i informacje (35)
  • Czego się nauczyłeś? (39)

3. Pisanie programów (42)

  • Struktura programu C# (44)
    • Identyfikacja zasobów (44)
    • Rozpoczynanie definicji klasy (45)
    • Deklarowanie metody StartProgram (46)
    • Ustawianie tytułu i wyświetlanie wiadomości (47)
  • Dodatkowe Snapy (50)
    • SpeakString (50)
  • Tworzenie nowych plików programu (52)
  • Dodatkowe Snapy (61)
    • Delay (61)
    • SetTextColor (61)
    • SetTitleColor (62)
    • SetBackgroundColor (63)
  • Tworzenie własnych kolorów (63)
  • Czego się nauczyłeś? (66)

4. Praca z danymi w programie (68)

  • Zaczynamy pracę ze zmiennymi (70)
    • Zmienne i pamięć komputera (71)
    • Deklarowanie zmiennej (71)
    • Proste instrukcje przypisania (73)
  • Używanie zmiennej w programie (74)
    • Przypisywanie wartości w deklaracji (76)
    • Dodawanie do siebie łańcuchów znaków (77)
  • Praca z liczbami (80)
    • Liczby całkowite i liczby rzeczywiste (80)
    • Wykonywanie obliczeń (83)
  • Praca z różnymi typami danych (85)
    • Konwertowanie liczb na tekst (86)
  • Liczby całkowite i liczby rzeczywiste w programach (89)
    • Typy zmiennych i wyrażenia (89)
    • Precyzja i dokładność (91)
    • Konwertowanie typów za pomocą rzutowania (92)
    • Używanie rzutowania na argumentach w wyrażeniu (93)
    • Typy i błędy (94)
  • Dodatkowe Snapy (95)
    • Snapy pogodowe (95)
    • ThrowDice (96)
  • Czego się nauczyłeś? (97)

5. Podejmowanie decyzji w programie (100)

  • Boolowski typ danych (102)
    • Deklaracja zmiennej boolowskiej (102)
    • Wyrażenia boolowskie (103)
  • Używanie konstrukcji if oraz operatorów (104)
    • Operatory relacyjne (106)
    • Operatory równości (107)
    • Porównywanie łańcuchów znaków (109)
  • Tworzenie bloków instrukcji (110)
    • Zmienne lokalne w blokach kodu (111)
  • Tworzenie złożonych warunków przy użyciu operatorów logicznych (113)
    • Praca z logiką (116)
  • Dodawanie komentarzy, aby program był bardziej czytelny (117)
  • Park rozrywki i programy (119)
    • Odczytywanie liczb (122)
    • Budowanie logiki przy użyciu warunków if (124)
    • Kończenie programu (125)
  • Praca z zasobami programu (127)
    • Zarządzanie zasobami w Visual Studio (127)
    • Odtwarzanie dźwięków z zasobów (128)
    • Wyświetlanie obrazu (129)
  • Czego się nauczyłeś? (132)

6. Powtarzanie akcji za pomocą pętli (134)

  • Użycie pętli do napisania programu wyboru pizzy (136)
    • Liczenie wyborów (136)
    • Wyświetlanie podsumowania (139)
    • Pobieranie wyborów użytkowników (139)
    • Dodawanie pętli while (142)
  • Walidacja danych wejściowych za pomocą pętli while (149)
  • Korzystanie z programu Visual Studio do śledzenia wykonywania programów (151)
  • Odliczanie w pętli w programie do nauki tabliczki mnożenia (157)
  • Używanie konstrukcji pętli for (160)
  • Wychodzenie z pętli (163)
  • Wracanie na początek pętli za pomocą słowa kluczowego continue (165)
  • Dodatkowe Snapy (168)
    • Głosowe wprowadzanie danych (168)
    • Tajne wprowadzanie danych (169)
  • Czego się nauczyłeś? (170)

7. Korzystanie z tablic (172)

  • Poczęstuj się lodami (174)
    • Przechowywanie danych w pojedynczych zmiennych (175)
  • Tworzenie tablicy (176)
    • Korzystanie z indeksu (177)
    • Praca z tablicami (179)
    • Wyświetlanie zawartości tablicy za pomocą pętli for (184)
    • Wyświetlanie menu użytkownika (186)
    • Sortowanie tablicy przy użyciu metody sortowania bąbelkowego (187)
    • Znajdowanie najwyższych i najniższych wartości sprzedaży (194)
    • Obliczanie całkowitej i średniej sprzedaży (196)
    • Dokończenie programu (198)
  • Wiele wymiarów w tablicach (199)
    • Użycie zagnieżdżonych pętli for do pracy z tablicami dwuwymiarowymi (201)
    • Tworzenie testowych wersji programów (203)
    • Znajdowanie długości wymiaru tablicy (204)
  • Używanie tablic jako tabel wyszukiwania (206)
  • Czego się nauczyłeś? (208)

CZĘŚĆ II. PROGRAMOWANIE ZAAWANSOWANE

8. Używanie metod do upraszczania programów (212)

  • Z czego składa się metoda? (214)
    • Dodanie metody do klasy (215)
    • Przekazywanie informacji do metod za pomocą parametrów (217)
    • Zwracanie wartości z wywołań metod (222)
  • Tworzenie niewielkiej aplikacji do kontaktów (224)
  • Wczytywanie danych kontaktowych (227)
  • Przechowywanie informacji kontaktowych (228)
  • Korzystanie z lokalnej pamięci systemu Windows (229)
  • Używanie parametrów referencyjnych do dostarczania wyników z wywołania metody (231)
  • Wyświetlanie danych kontaktowych (237)
  • Dodawanie do metod komentarzy IntelliSense (241)
  • Czego się nauczyłeś? (243)

9. Tworzenie strukturalnych typów danych (246)

  • Zapisywanie nut przy użyciu struktury (248)
    • Tworzenie i deklarowanie struktury (250)
    • Tworzenie tablic wartości struktury (252)
    • Struktury i metody (253)
    • Konstruowanie wartości struktury (256)
    • Tworzenie rejestratora muzyki (260)
    • Tworzenie predefiniowanych tablic (262)
  • Obiekty i obowiązki: niech wartość SongNote odgrywa się sama (263)
  • Ochrona wartości przechowywanych w strukturze (264)
  • Tworzenie programu do rysowania za pomocą biblioteki Snaps (267)
    • Rysowanie kropek na ekranie (268)
    • Używanie Snapa DrawDot do rysowania kropki na ekranie (269)
    • Struktura SnapsCoordinate (270)
    • Używanie Snapa GetDraggedCoordinate do wykrywania pozycji rysowania (272)
    • Używanie Snapa SetDrawingColor do ustawiania koloru rysowania (274)
    • Używanie Snapa ClearGraphics do czyszczenia ekranu (276)
    • Struktura SnapsColor (277)
  • Tworzenie typów wyliczeniowych (278)
  • Podejmowanie decyzji za pomocą konstrukcji switch (280)
  • Dodatkowe Snapy (282)
    • GetTappedCoordinate (282)
    • DrawLine (283)
    • GetScreenSize (284)
    • PickImage (285)
  • Czego się nauczyłeś? (285)

10. Klasy i referencje (288)

  • Tworzenie programu Rejestr czasu pracy (290)
    • Tworzenie struktury do przechowywania informacji kontaktowych (290)
    • Używanie referencji this podczas pracy z obiektami (292)
    • Zarządzanie wieloma kontaktami (294)
    • Tworzenie danych testowych (296)
    • Projektowanie interfejsu użytkownika programu Rejestr czasu pracy (297)
    • Strukturyzacja programu Rejestr czasu pracy (298)
    • Tworzenie nowego kontaktu (299)
    • Znajdowanie danych klienta (300)
    • Dodawanie minut do kontaktu (302)
    • Wyświetlanie podsumowania (304)
  • Struktury i klasy (306)
    • Sortowanie i struktury (306)
    • Sortowanie i referencje (307)
    • Typy referencyjne i typy zawierające wartości (308)
    • Referencje i przypisania (311)
    • Klasy i konstruktory (316)
    • Tablice referencji do klas (317)
  • Od tablic do list (319)
    • Przechodzenie przez listy danych (321)
    • Listy i wartość indeksu (322)
    • Listy struktur (322)
  • Przechowywanie danych przy użyciu formatu JSON (323)
    • Biblioteka JSON firmy Newtonsoft (324)
    • Zapisywanie i pobieranie list (326)
  • Pobieranie danych przy użyciu formatu XML (329)
  • Czego się nauczyłeś? (334)

11. Tworzenie rozwiązań z wykorzystaniem obiektów (336)

  • Tworzenie obiektów zapewniających integralność (338)
    • Ochrona danych przechowywanych w obiekcie (338)
    • Zapewnianie metod Get i Set dla danych prywatnych (341)
    • Zapewnianie metod odzwierciedlających użycie obiektu (343)
  • Używanie właściwości do zarządzania dostępem do danych (346)
    • Używanie właściwości do egzekwowania reguł biznesowych (349)
  • Zarządzanie procesem konstruowania obiektu (351)
    • Przechwytywanie i obsługa wyjątków (353)
    • Tworzenie aplikacji przyjaznych dla użytkownika (355)
  • Zapisywanie rysunków w plikach (356)
    • SaveGraphicsImageToFileAsPNG (357)
    • SaveGraphicsImageToLocalStoreAsPNG (358)
    • LoadGraphicsPNGImageFromLocalStore (358)
    • Struktura DateTime (359)
    • Pobieranie bieżącej daty i godziny (360)
    • Sposób wyświetlania daty i czasu (360)
    • Użycie daty i czasu do tworzenia nazwy pliku (361)
    • Tworzenie klasy Drawing (362)
    • Tworzenie listy rysunków (364)
    • Tworzenie metod dla obrazkowego dziennika (365)
  • Czego się nauczyłeś? (368)

CZĘŚĆ III. TWORZENIE GIER

12. Czym jest gra? (374)

  • Tworzenie gry wideo (376)
    • Gry i silniki gier (376)
    • Gry i duszki (378)
  • Czego się nauczyłeś? (392)

13. Tworzenie rozgrywki (394)

  • Tworzenie paletki kontrolowanej przez gracza (396)
  • Dodawanie dźwięku do gier (401)
  • Wyświetlanie tekstu w grze (403)
    • Tworzenie kompletnej gry (408)
  • Czego się nauczyłeś? (414)

14. Gry i hierarchie obiektów (416)

  • Gry i obiekty: Space Rockets in Space (418)
    • Konstruowanie poruszającego się duszka gwiazdy (419)
    • Umożliwienie nadpisywania metod (427)
    • Tworzenie pola poruszających się gwiazd (428)
    • Tworzenie statku kosmicznego na bazie obiektu MovingSprite (430)
    • Dodawanie kosmitów (432)
  • Projektowanie hierarchii klas (440)
  • Czego się nauczyłeś? (443)

15. Gry i komponenty oprogramowania (446)

  • Gry i obiekty (448)
  • Tworzenie współpracujących ze sobą obiektów (448)
  • Obiekty i stan (456)
  • Interfejsy i komponenty (465)
  • Czego się nauczyłeś? (471)

CZĘŚĆ IV. TWORZENIE APLIKACJI (dodatek na WWW)

16. Tworzenie interfejsu użytkownika z wykorzystaniem obiektów (dodatek na WWW) (476)

17. Aplikacje i obiekty (dodatek na WWW) (510)

18. Zaawansowane zagadnienia aplikacji (dodatek na WWW) (532)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 66,75zł

Tytuł książki: "C#. Zacznij programować!"
Autor: Rob Miles
Wydawnictwo: HELION
Cena: 89.00zł 66.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Warsztat stratega
Warsztat stratega
Anna Witek-Crabb
Wolters Kluwer
Zanim powiesz tak Przepis na wspaniałe małżeństwo
Zanim powiesz tak Przepis na wspaniałe małżeństwo
Pearl Debi
Vocatio
Fizyka 3 Podręcznik
Fizyka 3 Podręcznik
Grzybowski Roman
Operon
Retrowarzywa
Retrowarzywa
Paweł Łukasik
Edgard
ESMO Podręcznik stanów nagłych w onkologii
ESMO Podręcznik stanów nagłych w onkologii
Paris A. Kosmidis, Dirk Schrijvers, Fabrice Andre
MediPage
Opętania Historie prawdziwe
Opętania Historie prawdziwe
Ed Warren
Replika
 Koszyk
1 x Człowiek
1 x Czym jest sztuka
1 x Mieszkając z wrogiem
1 x Podstawy maszynoznawstwa
1 x Poradnik inżyniera energoelektronika Tom 1
1 x Ekonometria finansowa Analiza rynku kapitałowego
1 x Atlas historyczny Soboru Watykańskiego II
1 x Ilustrowany leksykon architektoniczno-budowlany
1 x Adam Bujak Życie malowane światłem. Fotografie 1964- 2019
1 x Encyklopedia sztuki Gaudi
1 x Najdroższy sąsiad
1 x Słodki upadek
1 x Antoni Gaudi Czarodziej architektury
1 x Akt w malarstwie
1 x Azja Centralna w polityce energetycznej Chin
1 x Ekonometria Wybrane zagadnienia
1 x Głośniki i zestawy głośnikowe Budowa działanie zastosowania Wydanie 2
1 x Ekologia ewolucyjna
1 x Anielski Kraków
1 x Bronisław Komorowski Człowiek pełen tajemnic Teraz można o tym mówić
1 x Podstawy programowania sterowników SIMATIC S7 1200 w języku LAD
1 x Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie w latach 1945-1956
1 x Duży słownik polsko-angielski angielsko-polski z płytą CD
1 x European English Słownik - podręcznik do nauki słów i zwrotów
1 x Baza pytań testowych Kategoria B
1 x Alchemia obrazu Rozmowy ze Stanisławem Fijałkowskim
1 x 12 miesięcy w sztuce
1 x Adobe Photoshop CC. Oficjalny podręcznik. Wydanie II
1 x Audi A3 od maja 2003 (typu 8P)
1 x Budownictwo ogólne Tom 4 Konstrukcje budynków
1 x Beksiński Fotografia
1 x Fotografia cyfrowa Kompedium
1 x Encyklopedia kontynentów Kultura, przyroda, ludzie
1 x Arduino dla dzieci Poznaj świat elektroniki i programowania
1 x "Lancetem, a nie maczugą" Cenzura wobec literatury i jej twórców w latach 1945-1965
1 x Moduły GSM w systemach mikroprocesorowych
1 x Ford Focus
1 x Inwencja i repetycja Powtarzalność planów w architekturze kościelnej na Rusi Czerwonej
1 x Inteligentna przestrzeń Trzeci wymiar innowacyjności
1 x Encyklopedia młodego artysty
1 x Duży słownik polsko-niemiecki niemiecko-polski
1 x Odnalezione piękno. Kaci Hadesa
1 x Elektronika Od praktyki do teorii Kolejne eksperymenty
1 x Mikrokontrolery STM32 w systemach sterowania i regulacji
1 x 1000 języków
1 x Angielsko-polski słownik medyczny Słownik podręczny
1 x ADR od A do Z nie tylko dla kierowców 2019 - 2021
1 x Po godzinach
1 x Ekstremizm ekologiczny Źródła przejawy perspektywy
1 x Ekologia Zysk i S-ka
1 x Cuda Anglii i Szkocji
1 x Bezład warszawski O erozji i odnowie przestrzeni publicznych
1 x Adaptacyjna regulacja prędkości jazdy ACC
1 x Fotowoltaika w teorii i praktyce
1 x Podstawy teorii obwodów Tom 1
1 x Harib
1 x Beksiński - zestaw w etui
1 x Łzy walki
1 x Balkony dawnego Rzeszowa
1 x Angielsko-polski polsko-angielski sprytny słownik nie tylko do szkoły
1 x Encyklopedia Kataklizmy i żywioły
1 x Encyklopedia nauk pomocniczych historii
1 x Azjatyckie strategie bezpieczeństwa
1 x Piekielna miłość
1 x Automatyzacja przemysłu spożywczego
1 x Kopalnie węgla kamiennego w Polsce
1 x Dwupaliwowe elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe Efektywność energetyczna i ekonomiczna
1 x Instrumentalne metody badania wody i ścieków
1 x Inkunabuły zawierające treści geograficzne w zbiorach polskich
1 x Arcydzieła światowej architektury
1 x Montaż i konserwacja instalacji elektrycznych
1 x Ford Fiesta (od października 2008) Sam naprawiam samochód
1 x Diagnostyka samochodów osobowych
1 x Cyfrowe przetwarzanie sygnałów w telekomunikacji Podstawy Multimedia Transmisja
1 x Finansowanie ochrony środowiska i gospodarki wodnej
1 x Wybrane zagadnienia elektrotechniki i elektroniki Ćwiczenia laboratoryjne
1 x Badacze kosmosu Poznaj tajemnice wszechświata
1 x Architektura użyteczności publicznej II Rzeczypospolitej 1918-1939. Funkcja
1 x Audi A3 od czerwca 1996 do kwietnia 2003
1 x Mikrokontrolery AVR ATtiny w praktyce
1 x Dachy stropodachy tarasy Remonty i wzmacnianie
1 x Matematyka finansowa Podstawy teoretyczne, przykłady, zadania Wydanie 6
4,451.98zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Biologia
Biologia Korepetycje maturzysty Cel: MATURA

Biologia Korepetycje maturzysty Cel: MATURA

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN