Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Ekonomia Finanse » Finanse » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
  Audyt finansowy
  Bankowość Kredyty
  Controlling
  Ekonomia
  Finanse
  Fundusze emerytalne
  Giełda Inwestycje
  Globalizacja
  Gospodarka
  Pieniądz
  Podatki
  Rachunkowość
  Ubezpieczenia
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Medycyna sądowa Tom 3 Opiniowanie i kliniczna medycyna sądowa

Medycyna sądowa Tom 3 Opiniowanie i kliniczna medycyna sądowa

319.00zł
Controlling w przykładach Poradnik praktyka 37.00zł 26.27zł
Controlling w przykładach Poradnik praktyka

Tytuł: Controlling w przykładach Poradnik praktyka
Autor: Wojciech Próchnicki
ISBN: 978-83-246-8719-0
Ilość stron: 160
Data wydania: 10/2014
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 37.00zł 26.27zł


Osiemnaście studiów przypadku z dziedziny controllingu

Controlling w przykładach. Poradnik praktyka to książka przeznaczona dla pracowników działów controllingu, finansów i sprzedaży. Każdy z rozdziałów stanowi studium przypadku wybranego zagadnienia wraz z propozycją optymalnych rozwiązań. Wszystkie przykłady czy zagadnienia to wynik codziennej pracy autora (praktyka!) i jego doświadczeń wyniesionych z działów controllingu wielu znanych firm.

Książka dostarczy Ci odpowiedzi na najważniejsze pytania z dziedziny controllingu:
• Jakie są najlepsze rozwiązania dotyczące budżetowania, raportowania i strategii sprzedażowych?
• Jak zbadać potrzeby raportowe w firmie?
• Jak przeprowadzić analizę strategicznego potencjału organizacji?
• Jak zorganizować procesy tworzenia i porządkowania procedur?
• Na czym polega budżetowanie elastyczne sprzedaży?
• Jak zbudować i wielostopniowy, i wieloblokowy rachunek wyników firmy?
• Jakie strategie sprzedażowe można zastosować w przedsiębiorstwie?

Rozdziały:

1. Wieloblokowy i wielostopniowy rachunek przychodów, kosztów i pokryć finansowych (11)
Stopnie rachunku wyników (12)
Segmenty (bloki) rachunku wyników (14)
Przykładowe modele wieloblokowe i wielostopniowe rachunki wyników (14)
Rozbudowany model wieloblokowego i wielostopniowego rachunku wyników (17)
Dostosowanie systemu finansowo-księgowego do wymogów wieloblokowego i wielostopniowego rachunku wyników (18)
Wady i zalety wieloblokowego i wielostopniowego rachunku wyników (19)

2. Ocena rentowności zleceń z zastosowaniem technicznego kosztu wytworzenia (TKW) (21)
Sposób określania rentowności zlecenia (21)
RBH w poszczególnych wydziałach produkcyjnych (22)
Określenie TKW produktów (23)
Rentowność zleceń (23)

3. Określenie potrzeb raportowych w firmie (27)
Kryteria podziału sprzedaży i organizacji działu sprzedaży (27)
Etapy budowy systemu raportowania (29)

4. Budżetowanie elastyczne w sprzedaży (35)
Budżetowanie elastyczne (36)
Struktura sprzedaży jako podstawa budżetów cząstkowych (37)
Wykonanie budżetu i analiza odchyleń (40)

5. System raportowania wskaźników efektywności pracy przedstawicieli handlowych (43)
Wskaźniki efektywności (43)
Forma raportowania KPI (45)
Graficzna prezentacja realizacji celów KPI (46)

6. Organizacja działu sprzedaży w firmie usługowej (49)
Kryteria podziału sprzedaży i organizacji działu sprzedaży (49)
Funkcje podlegające ocenie (50)
Struktura działu sprzedaży według kryterium geograficznego (51)
Struktura działu sprzedaży według grup produktów poddawanych zdobieniu (52)
Struktura działu sprzedaży według rodzaju klienta (53)
Struktura działu sprzedaży według sposobu obsługi (54)
Struktura działu sprzedaży według techniki zdobienia (55)
Podsumowanie wszystkich koncepcji nowej organizacji działu sprzedaży (56)

7. Dywersyfikacja jako metoda zwiększenia sprzedaży i konkurencyjności firmy (57)
Dywersyfikacja i jej rodzaje (57)
Strategia dywersyfikacji (58)
Rola i zadania działu sprzedaży w budowaniu strategii dywersyfikacji (59)
Planowana rentowność produktów i grup klientów (61)

8. Strategia poprawy marży (65)
Strategia poprawy marży I stopnia (65)
Przedmiot działalności i struktura sprzedaży firmy (67)
System controllingu strategicznego (67)
Marża I stopnia (72)
Rola szefa sprzedaży i działu sprzedaży w procesie (73)

9. Wykresy: radarowy, bąbelkowy, typu flying bridges (77)
Wykres radarowy - prezentacja wskaźników o różnych miarach (77)
Wykres bąbelkowy - graficzna prezentacja struktury sprzedaży (80)
Wykres flying bridges - graficzna prezentacja odchyleń w sprzedaży poszczególnych produktów (83)

10. Strategia działania w niszach rynkowych jako szansa na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej (87)
Nisza rynkowa i jej rodzaje (87)
Strategia niszy rynkowej (89)
Strategia niszy rynkowej jako szansa dla lokalnego biura podróży (90)
Analiza ryzyka i mapa ryzyka dla biura podróży (93)

11. Cross-selling i up-selling - strategie sprzedaży (97)
Cross-selling (97)
Up-selling (98)
Strategie cross-sellingu i up-sellingu w hotelarstwie (99)
Korzyści dla firmy i dla klienta wynikające z cross-sellingu i up-sellingu (100)

12. Zarządzanie ryzykiem operacyjnym za pomocą instrumentów pochodnych (103)
Ryzyko operacyjne (103)
Instrumenty pochodne (104)
Swap (106)
Opcje (106)
Kontrakty terminowe (forward, futures) (106)
Kontrakt typu forward jako narzędzie zabezpieczające przed ryzykiem kursowym w transakcjach z podmiotem zagranicznym (107)

13. Koszty jakości (111)
Klasyfikacja kosztów jakości (111)
Przykład rachunku kosztów jakości (112)

14. Optymalizacja procesów sprawozdawczych (119)
System sprawozdawczy w firmie (119)
Budowa numeru zlecenia (121)
Określenie rentowności firmy w różnych aspektach (122)

15. Analiza potencjału strategicznego firmy (127)
Analiza zasobów firmy (127)
Analiza kluczowych czynników sukcesu (128)
Mapa kluczowych czynników sukcesu (132)

16. Rola controllera jako osoby kształtującej informację zarządczą w firmie (135)
Funkcja controllera w procesie pozyskiwania i przekazywania informacji (135)
Controller jako organizator systemu informacji w przedsiębiorstwie (138)
Kompetencje zawodowe i społeczne controllera (140)
Współpraca controllera z kadrą zarządzającą oraz resztą przedsiębiorstwa (142)
Informacja zarządcza i jej rodzaje (142)
Zrównoważona karta wyników i kluczowe wskaźniki efektywności jako przykład pozyskiwania i przekazywania (prezentacji) informacji zarządczej przez controllera (144)

17. Macierz procedur jako narzędzie zarządzania procesami w firmie (147)
Macierz procedur (147)
Macierz procedur - przykład: dział HR (148)

18. Wskaźniki oceny dostawców (151)
Wskaźniki oceny dostawców (151)
Miesięczna ocena dostawców (152)
Podział na dostawców podstawowych i alternatywnych (152)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 26,27zł

Tytuł książki: "Controlling w przykładach Poradnik praktyka"
Autor: Wojciech Próchnicki
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 37.00zł 26.27zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
ECDL 7 modułów Kompletny kurs
ECDL 7 modułów Kompletny kurs
Mirosław Sławik Aleksander Bremer
Videograf
Kultura poularna w Polsce w latach 1944-1989
Kultura poularna w Polsce w latach 1944-1989
Stańczak-Wiślicz Katarzyna
Instytut Badań Literackich PAN
Kodeks karny Wydanie 42
Kodeks karny Wydanie 42
Flisek Aneta
C.H. Beck
Harley Davidson Seryjne i customowane maszyny marzeń
Harley Davidson Seryjne i customowane maszyny marzeń
Jim Lensveld
Olesiejuk
Ojciec po rozwodzie. Przeprogramowanie życia w rodzinie
Ojciec po rozwodzie. Przeprogramowanie życia w rodzinie
Phil Clavel
Sensus
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie II rozszerzone
Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga
Onepress
 Koszyk
1 x Neonatologia i opieka nad noworodkiem Tom 1
1 x Antarktyczna wyprawa statku Belgica Zbiór relacji: Adrien de Gerlache, Henryk Arctowski, Stanisław Rakusa-Suszczewski
1 x Rodzicielstwo dla bystrzaków
1 x Graj jak Kasparow
1 x Inżynieria materiałowa Wydanie 4
1 x System ubezpieczeń społecznych Zagadnienia podstawowe Wydanie 7
1 x Federico Fellini Księga filmów
1 x Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe
1 x Chemia dla bystrzaków. Wydanie II
1 x Placówki dzienne i całodobowe w systemie pomocy społecznej
1 x Kominki Piece Grille ogrodowe Poradnik dla każdego
1 x Historia świata 1000 lat dziejów
1 x Dzieje kultury brytyjskiej
1 x Atlas osobliwości Przewodnik po ukrytych cudach świata
1 x Międzynarodowe prawo podatkowe
1 x Unijne rozporządzenie spadkowe Nr 650/2012 Komentarz
1 x Metodyka kształcenia kursowego
1,386.78zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Energia i cywilizacja. Tak tworzy się historia

Energia i cywilizacja. Tak tworzy się historia

69.00zł
51.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press