Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Przekładniki Modelowanie z zastosowaniem numerycznych metod polowych

Przekładniki Modelowanie z zastosowaniem numerycznych metod polowych

69.00zł
CorelDRAW Graphics Suite 7 99.00zł
CorelDRAW Graphics Suite 7

Tytuł: CorelDRAW Graphics Suite 7
Autor: Witold Wrotek
ISBN: 978-83-283-0565-6
Ilość stron: 752
Data wydania: 04/2015
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 99.00zł


CorelDRAW dla każdego!

  • CorelDRAW, czyli dlaczego warto rysować i projektować z użyciem tego fantastycznego programu
  • CorelPHOTO-PAINT, czyli jak zrobić dobry użytek z aplikacji Corela do edycji zdjęć i malowania obrazów
  • Mnóstwo dobrych przykładów, czyli jak porzucić teorię na rzecz praktyki i błyskawicznie opanować materiał
CorelDRAW to program znany wszystkim, choć czasem wyłącznie z nazwy. Jest bardzo wygodny i da się w nim narysować niemal wszystko. Nie wierzysz? Przeczytaj tę książkę i dowiedz się, jak i do czego wykorzystać aplikacje składające się na pakiet CorelDRAW Graphics Suite 7, a szybko zmienisz zdanie. Może nawet spodobają Ci się tak, że nie zechcesz więcej używać żadnych innych, czego serdecznie życzy Ci autor niniejszego poradnika. Zobacz, jakie cuda można zrobić za pomocą programów CorelDRAW, CorelPHOTO-PAINT oraz kilku pożytecznych dodatków.

W nowym wydaniu książki Witolda Wrotka oprócz rzetelnych opisów najważniejszych funkcji i metod pracy z programami do grafiki wektorowej i bitmapowej, a także uaktualnień związanych z wprowadzeniem kolejnej wersji pakietu, CorelDRAW Graphics Suite 7, można znaleźć całą masę konkretnych przykładów zastosowania różnych rozwiązań w praktyce. Dowiesz się stąd, jak rozpocząć pracę z programem i w szybkim tempie przejść do pracy projektowej. W mig nauczysz się rozwiązywać problemy, wybierać najlepsze narzędzia, tworzyć zaawansowane rysunki wektorowe i poprawiać zdjęcia. A gdy już uda Ci się osiągnąć oczekiwane efekty, sam przyznasz, że nie możesz obyć się bez Corela!

Z książki dowiesz się, jak w programach CorelDRAW i CorelPHOTO-PAINT:
  • wyglądają elementy ekranów
  • można rozpocząć pracę
  • rysować linie i figury
  • stosować obiekty, wypełnienia i kolory
  • pracować z bitmapami i dodawać tekst
  • wykorzystywać efekty dwu i trójwymiarowe
  • zapisywać i eksportować pliki
  • zaznaczać według kolorów
  • tworzyć animacje
  • używać deformacji
  • przygotowywać obrazki do druku i je drukować

Rozdziały:

Wstęp (9)

  • Składniki pakietu (10)
  • Wymagania systemowe (11)
  • Wersja programu (13)
  • Książka (14)

CZĘŚĆ I. CorelDRAW X7 (17)

Rozdział 1. Elementy ekranu (19)

  • Uruchamianie programu (19)
  • Pierwsze problemy (22)
  • Okno programu (24)
  • Pasek tytułu (26)
  • Pasek menu (27)
  • Paski niewidoczne (31)
  • Przesuwanie pasków (32)
  • Pasek standardowy (34)
  • Pasek właściwości (38)
  • Przybornik (39)
  • Linijka (40)
  • Obszar rysunku (46)
  • Podpowiedzi (50)
  • Paleta kolorów (54)
  • Pasek stanu (55)
  • Kontrolki strony (55)
  • Nawigator (56)

Rozdział 2. Rozpoczynanie pracy (57)

  • Ekran powitalny (57)
  • Nowy rysunek (60)
  • Zmiana parametrów domyślnych (71)
  • Strony rysunku (93)
  • Wyświetlanie rysunku (98)
  • Wyświetlanie rysunku w skali (99)

Rozdział 3. Rysowanie linii (101)

  • Krzywa (103)
  • Linia dwupunktowa (109)
  • Prosta lub łamana Béziera (116)
  • Wybieranie węzłów (118)
  • Linia kaligraficzna (123)
  • Linia o szerokości zależnej od nacisku na narzędzie (125)
  • Wzorce pociągnięcia (127)
  • Pióro (128)
  • Pociągnięcia pędzla (130)
  • Rysowanie obrazkami (132)
  • Krzywa trójpunktowa (136)

Rozdział 4. Rysowanie figur (139)

  • Prostokąt (139)
  • Prostokąt trójpunktowy (149)
  • Elipsa (150)
  • Elipsa trójpunktowa (153)
  • Wielokąt (154)
  • Gwiazda (155)
  • Wycinek (159)
  • Łuk (161)
  • Gwiazda złożona (161)
  • Kratka (162)
  • Spirala (165)
  • Kształt predefiniowany (167)
  • Obszar zamknięty (178)

Rozdział 5. Obiekty (181)

  • Obiekt (181)
  • Deformowanie obiektów (182)
  • Duplikowanie obiektów (186)
  • Grupowanie i rozgrupowywanie obiektów (189)
  • Klonowanie obiektów (191)
  • Kopiowanie obiektów do schowka (193)
  • Obracanie obiektów (194)
  • Pochylanie i rozciąganie obiektów (197)
  • Precyzyjne umieszczanie obiektów (202)
  • Przesuwanie obiektów (203)
  • Rozmieszczenie obiektów (206)
  • Usuwanie obiektów (208)
  • Wstawianie obiektów ze schowka do rysunku (209)
  • Wyrównywanie obiektów (209)
  • Zmiana kolejności obiektów (212)

Rozdział 6. Wypełnienia (215)

  • Wypełnianie (215)
  • Wypełnianie deseniem (226)
  • Wypełnianie deseniem dwukolorowym (236)
  • Wypełnianie teksturą (241)
  • Wypełnianie postscriptowe (247)
  • Własne wzory wypełnień (250)
  • Wypełnianie obiektami (254)

Rozdział 7. Bitmapy (259)

  • Importowanie obrazów bitmapowych (260)
  • Efekty specjalne (268)
  • Zamiana plików bitmapowych na wektorowe (270)
  • Zamiana plików wektorowych na bitmapowe (271)

Rozdział 8. Tekst (277)

  • Tekst artystyczny (278)
  • Tekst akapitowy (297)
  • Wyszukiwanie i zamiana tekstu (305)
  • Tekst i ścieżka (307)

Rozdział 9. Efekty dwuwymiarowe (311)

  • Deformacja obiektu za pomocą obwiedni (311)
  • Lustrzane odbicie obiektów (317)
  • Przezroczystość (318)

Rozdział 10. Efekty trójwymiarowe (339)

  • Cień (339)
  • Otaczanie obiektów obrysem (345)
  • Perspektywa (354)
  • Metamorfoza (360)
  • Głębia (371)

Rozdział 11. Strony WWW (381)

  • Przyciski interaktywne (381)
  • Zamiana tekstu akapitowego na zgodny z HTML (389)
  • Odsyłacze (390)
  • Publikowanie w internecie (395)

Rozdział 12. Zapisywanie i eksportowanie (405)

  • Zapisywanie pracy (405)
  • Zapisywanie rysunku pod nową nazwą (410)
  • Zapisywanie plików w różnych formatach (411)
  • Zapisywanie obiektów wybranych (411)
  • Eksportowanie plików (413)
  • Zamykanie rysunku i programu (416)

Rozdział 13. Drukowanie (419)

  • Przygotowanie materiałów dla biura usług poligraficznych (439)

CZĘŚĆ II. Corel PHOTO-PAINT X7 (445)

Rozdział 14. Podstawy obsługi (447)

  • Uruchomienie programu (447)
  • Kojarzenie formatu pliku (453)
  • Pasek tytułu (456)
  • Pasek menu (457)
  • Przybornik (462)
  • Pasek właściwości (465)
  • Obszar rysunku (466)
  • Paleta kolorów (466)
  • Pasek stanu (467)
  • Okno dokowane (467)
  • Wyświetlanie i ukrywanie pasków narzędzi (469)
  • Linijki i jednostki miary (471)
  • Prowadnice (474)
  • Siatka (477)
  • Konfiguracja programu (478)

Rozdział 15. Rozpoczynanie pracy (481)

  • Nowy obrazek (481)
  • Wczytywanie obrazka (488)
  • Zmiana rozdzielczości oraz rozmiarów (491)
  • Importowanie rysunków (497)

Rozdział 16. Rysowanie figur i linii (499)

Rozdział 17. Obiekty (519)

  • Zaznaczanie (520)
  • Edycja kształtu i położenia (523)
  • Grupowanie i łączenie (526)
  • Doker (527)

Rozdział 18. Kolory (533)

  • Kolor tła (533)
  • Kolor farby (538)
  • Kolor wypełnienia jednolitego (540)
  • Liczba kolorów (542)
  • Korekcja kolorów i tonów (543)

Rozdział 19. Wypełnienia (547)

Rozdział 20. Zaznaczanie (573)

  • Zaznaczanie obszarów według kolorów obrazka (588)
  • Działania na maskach (590)

Rozdział 21. Tekst (593)

Rozdział 22. Efekty (603)

  • Efekty 3D (604)
  • Pociągnięcia ozdobne (618)
  • Rozmywanie (637)
  • Aparat fotograficzny (652)
  • Transformacje kolorów (662)
  • Obrys (666)
  • Twórcze (670)
  • Niestandardowe (687)
  • Zniekształcanie (694)
  • Szum (709)
  • Wyostrzanie (718)
  • Tekstura (725)

Zakończenie (741)

Skorowidz (743)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Biomechanika sportu Krótkie wykłady
Biomechanika sportu Krótkie wykłady
Paul Grimshaw, Adrian Lees, Neil Fowler, Adrian Burden
PWN
Widziałem oblężenie Warszawy
Widziałem oblężenie Warszawy
Alexander Polonius
Rebis
O kształtowaniu się człowieka
O kształtowaniu się człowieka
Maria Montessori
PWN
Chemia fizyczna Tom 4 Laboratorium fizykochemiczne
Chemia fizyczna Tom 4 Laboratorium fizykochemiczne
Andrzej Olszowski Ludwik Komorowski
PWN
Marysieńka Sobieska
Marysieńka Sobieska
Żeleński-Boy Tadeusz
MG
Teoretycznoprawne i logiczne uwarunkowania przekładu prawnego
Teoretycznoprawne i logiczne uwarunkowania przekładu prawnego
Anna Jopek-Bosiacka
Wolters Kluwer
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Energetyka
Nafta znowu zmieni świat

Nafta znowu zmieni świat

44.90zł
38.17zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC