Tytuł: | Coś za coś Wszechobecny konflikt pomiędzy jakością a dostępnością | | Autor: | Kevin Maney | | ISBN: | 978-83-240-1620-4 | | Ilość stron: | 216 | | Data wydania: | 10/2011 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 16.0x24.0cm | | Wydawnictwo: | ZNAK | |
| Cena: | 54.90zł | |
Dlaczego niektóre produkty odnoszą sukces, a inne nie?
Znalezienie odpowiedzi na to pytanie uświadomi nam, czemu Hollywood zaczęło nas zasypywać filmami 3-D, gdzie tkwi przyczyna wielkiej porażki firmy Motorola i jaki błąd popełnił Ozzy Osbourne. Poszukiwania odpowiedzi rozpoczyna w miejscu zaskakującym - na planie filmu Avatar.
Co jest ważniejsze, aby odnieść sukces: dostępność czy jakość produktu? Kevin Maney przygląda się wzlotom i upadkom firm takich jak Apple, Kodak, IBM czy Electronic Arts. Dzięki niemu możemy krok po kroku prześledzić decyzje, które doprowadziły do największych sukcesów i klęsk rekinów biznesu.
Coś za coś - błyskotliwe spojrzenie na potrzeby konsumentów początku XXI wieku.
|