Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
CRM Zarządzanie kontaktami z klientami 49.00zł 34.79zł
CRM Zarządzanie kontaktami z klientami

Tytuł: CRM Zarządzanie kontaktami z klientami
Autor: Agnieszka Dejnaka
ISBN: 83-7197-864-2
Ilość stron: 186
Data wydania: 12/2002
Format: B5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać -- coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.

Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?

Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:

  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.

Rozdziały:

Wstęp Rozwój technologii a zadowolenie klienta (5)

  • Obsługa klienta (5)
  • Gdzie w tym wszystkim jest KLIENT? (6)

Rozdział 1. Marketing relacji, czyli jak zrobić z klienta partnera (7)

  • 1.1. Rozwój marketingu (7)
  • 1.2. Marketing relacji (13)
  • 1.3. Klient jako twój partner - i co dalej? (24)
  • 1.4. Marketing wewnętrzny (30)

Rozdział 2. Technologie IT w marketingu (33)

  • 2.1. Internet (33)
  • 2.2. Handel elektroniczny (41)
  • 2.3. Marketing internetowy (56)
  • 2.4. Elementy internetowego marketing-mix (63)
  • 2.5. Kanały dystrybucji (83)
  • 2.6. Strategie cenowe w Internecie (88)

Rozdział 3. Nowoczesne technologie IT (91)

  • 3.1. Przegląd wybranych nowych technologii (91)
  • 3.2. Działania marketingowo-handlowe przy użyciu pozostałych technologii (96)

Rozdział 4. System CRM (109)

  • 4.1. Podstawowe właściwości systemu CRM (109)
  • 4.2. Elementy systemu CRM (116)

Rozdział 5. Projekt komunikacji z klientem (149)

  • 5.1. Firma produkcyjno-handlowa (sprzedaż i serwis komputerów) (149)
  • 5.2. Firma edukacyjna - wirtualna nauka języka angielskiego (162)

Bibliografia (171)
Skorowidz (179)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 34,79zł

Tytuł książki: "CRM Zarządzanie kontaktami z klientami"
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Byłem wykidajłą Prawdziwa historia
Byłem wykidajłą Prawdziwa historia
Grek
Wydawnictwo Dolnośląskie
Ameryka nie istnieje Wydanie 2
Ameryka nie istnieje Wydanie 2
Wojciech Orliński
Pascal
Psychologia transportu i bezpieczeństwa ruchu drogowego
Psychologia transportu i bezpieczeństwa ruchu drogowego
Jadwiga Bąk, Dorota Bąk-Gajda
Difin
Podróże ekstremalne
Podróże ekstremalne
praca zbiorowa
G+J Gruner+Jahr Polska
Historia sztuki Tom 4 Sztuka romańska Wczesne średniowiecze
Historia sztuki Tom 4 Sztuka romańska Wczesne średniowiecze
Praca zbiorowa
Agora
W kręgu XX-wiecznej filozofii włoskiej Wybrane nurty, zagadnienia i postacie
W kręgu XX-wiecznej filozofii włoskiej Wybrane nurty, zagadnienia i postacie
Ireneusz Świtała
Petrus
 Koszyk
1 x Power Pivot dla Excela Zaawansowane możliwości
1 x Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość Wydanie 3
1 x 50 lat Olimpiad Fizycznych Wybrane zadania z rozwiązaniami
1 x Pocket PC ćwiczenia praktyczne
1 x Jak czytać kościoły Krótki kurs architektury chrześcijańskiej
1 x Ciekawość świata Wynalazki które wyprzedziły swój czas
1 x Bezuzyteczna.pl Codzienna dawka wiedzy bezużytecznej
1 x Charakter prawny umowy kompleksowej w prawie energetycznym
1 x Zrób to sam - Projekty na iPoda 24 super rzeczy, które na serio można zrobić!
1 x Arcydzieła światowej architektury
1 x 300 uczonych prywatnie i na wesoło Tom 2
1 x Analiza danych w naukach ścisłych i technice
1 x Windows 10 PL Od środka
1 x Elektrownie i elektrociepłownie gazowo-parowe efektywność energetyczna i ekonomiczna
1 x Metodyka kształcenia kursowego
1 x Ekstremizm ekologiczny Źródła przejawy perspektywy
1 x ECDL e-obywatel
1 x Egzamin MCTS 70-640 Konfigurowanie Active Directory w Windows Server 2008 R2 Training Kit Wydanie II
1 x Absorpcja innowacji ekologicznych w przedsiębiorstwie
1 x ECDL S4 Edycja obrazów Syllabus v.2.0
1 x Cyfrowa rewolucja w badaniach eksperymentalnych
1 x Najlepsze narzędzia w systemie Linux. Wykorzystaj ponad 70 receptur i programuj szybko i skutecznie
1 x Dlaczego szczękamy zębami? Historyjki dla ciekawskich dzieci
1 x ECDL S5 Zarządzanie projektami
1 x Excel 2016 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha
1 x Analiza matematyczna w zadaniach Część II
1 x Microsoft Windows PowerShell Krok po kroku z płytą CD
1 x Cyfrowy świat seniora Smartfon, tablet i nie tylko
1 x Analiza konwersacji dyskursu i dokumentów
1 x Analiza porównawcza polityki energetycznej importerów i eksporterów surowców energetycznych na przykładzie Niemiec i Arabii Saudyj
1 x Epistemologiczna rola obrazu fotograficznego
1 x Windows Server 2008 PL Biblia
1,700.77zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Fizyka
Opracowania tematów z fizyki Poziom podstawowy dla uczniów gimnazjów, liceów i techników

Opracowania tematów z fizyki Poziom podstawowy dla uczniów gimnazjów, liceów i techników

29.90zł
25.42zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL