Tytuł: | CSR doskonalenie relacji społecznych w firmie | | Autor: | Agata Rudnicka | | ISBN: | 978-83-264-3844-8 | | Ilość stron: | 252 | | Data wydania: | 07/2012 | | Format: | B5 | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 59.00zł | |
Koncepcja społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstwa (Corporate Social Responsibility) to filozofia działania oparta na zasadzie poszanowania interesów wszystkich podmiotów funkcjonujących w organizacji i jej otoczeniu. W książce wyjaśniono pojęcia i zagadnienia z zakresu społecznej odpowiedzialności. Wskazano, jak można je włączyć do strategii przedsiębiorstwa, aby stały się narzędziem rozwiązywania problemów, minimalizowania ryzyka i poprawy reputacji firmy.
Dzięki lekturze można: • zrozumieć koncepcję społecznej odpowiedzialności oraz jej powiązania z innymi koncepcjami z zakresu zarządzania, • poznać standardy i modele zarządzania społeczną odpowiedzialnością, • dowiedzieć się, jak przedsiębiorstwa mogą umiejętnie tworzyć relacje z interesariuszami, • poznać narzędzia zarządzania społeczną odpowiedzialnością oraz ich praktyczne zastosowania.
|