Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy

Ekonomia polityczna Unii Europejskiej i jej problemy

49.00zł
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta 69.00zł 48.99zł
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Tytuł: Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
Autor: Katarzyna Wojciechowska
ISBN: 978-83-283-4800-4
Ilość stron: 376
Data wydania: 03/2020
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 69.00zł 48.99zł


Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy ?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa.

Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Rozdziały:

Wprowadzenie (7)

  • Po co i dla kogo ta książka powstała? (7)
  • Jak korzystać z tej książki? (9)

Wstęp (13)

CZĘŚĆ I. TEORIA

Rozdział 1. Zanim zaczniesz projektować doświadczenia klientów: co wpływa na Customer Experience? (17)

  • Dlaczego kiedyś było łatwiej? (17)
  • Dlaczego doświadczenie klienta jest takie ważne? (26)
  • W jakich obszarach będziemy projektować? (42)
    • Wizerunek marki i jej oferta (46)
    • Omnichannel - wielokanałowość marketingu i sprzedaży (55)
    • Organizacja procesów wewnątrz firmy (66)
  • Zapamiętaj (78)

Rozdział 2. W czym jesteśmy do siebie podobni? (81)

  • Czy to, że klient widzi, oznacza, że zauważa, angażuje się i zapamiętuje? (82)
    • Przyciąganie uwagi (82)
    • Opowieści - doświadczanie na poziomie wyobraźni (91)
    • Marketing sensoryczny - doświadczanie na poziomie zmysłów (99)
  • Czy klient jest racjonalny? (121)
  • Czy pamięć klienta wiernie odzwierciedla jego doświadczenia z marką? (130)
  • Zapamiętaj (136)

Rozdział 3. Czym różnimy się od siebie? (139)

  • Motywacje i potrzeby a wartości (139)
  • Insighty konsumenckie i motywacje nieujawnione (150)
  • Segmentacja psychograficzna (162)
  • Masowość czy personalizacja? (177)
  • Zapamiętaj (189)

Podsumowanie części I (191)

CZĘŚĆ. II PRAKTYKA

Rozdział 4. Metodyka Design Thinking - wprowadzenie (195)

  • Dlaczego Design Thinking? (195)
  • Etapy procesu projektowania (208)
  • Najważniejsze pojęcia (214)

Rozdział 5. Proces projektowania (221)

  • Empatyzacja (221)
    • Krok 1. Zdefiniowanie problemu lub wyzwania (222)
    • Krok 2. Identyfikacja Interesariuszy (231)
    • Krok 3. Badania (239)
    • Krok 4. Persona i mapa empatii (267)
    • Krok 5. Customer Journey (272)
  • Definiowanie problemów (299)
    • Krok 6. Wybór problemów do dalszych prac (299)
    • Krok 7. Zdefiniowanie zadania (303)
  • Ideacja (307)
    • Krok 8. Generowanie pomysłów (310)
    • Krok 9. Wstępna ocena pomysłów (316)
  • Prototypizacja (319)
    • Krok 10. Budowanie prototypów (319)
  • Testowanie (322)
    • Krok 11. Testy prototypów (322)

Rozdział 6. Wdrażanie rozwiązań i ich ewaluacja (327)

  • Przygotowanie do wdrożenia (327)
    • Krok 12. Service Blueprint i Service Model Canvas (328)
    • Krok 13. Business Model Canvas (334)
  • Wdrażanie rozwiązań (349)
    • Krok 14. Harmonogram wdrożenia i zarządzanie projektem (349)
  • Ewaluacja i pomiary skuteczności (354)
    • Krok 15. Badanie doświadczeń i satysfakcji klienta (355)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,99zł

Tytuł książki: "Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta"
Autor: Katarzyna Wojciechowska
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 48.99zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Polityka pieniężna Narodowego Banku Polskiego
Polityka pieniężna Narodowego Banku Polskiego
Marzena Sobol
CEDEWU
Kresy Najpiękniejsze miasta
Kresy Najpiękniejsze miasta
Górska Aleksandra
Kluszczyński
Żołnierze wyklęci Przecież to dziecko bandyty!
Żołnierze wyklęci Przecież to dziecko bandyty!
Marek A. Koprowski
Replika
Nie potrafię schudnąć 350 nowych przepisów
Nie potrafię schudnąć 350 nowych przepisów
Pierre Dukan
Otwarte
Społeczne tworzenie seksualności
Społeczne tworzenie seksualności
Steven Seidman
PWN
Dowody w sądowym procesie karnym
Dowody w sądowym procesie karnym
Andrzej Gaberle
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Amsterdam. Michelin. Wydanie 1
1 x Żywienie człowieka Tom 3 Żywienie człowieka a zdrowie publiczne
1 x Efektywność resocjalizacji nieletnich w warunkach wolnościowych
1 x Dlaczego powinnaś wciąż całować tego samego mężczyznę 10 i pół powodu
1 x Szepty Życie w stalinowskiej Rosji
1 x Słownik medyczny polsko-niemiecki niemiecko-polski + definicje haseł + CD (słownik elektroniczny)
1 x Dwie klęski Wrześniowy syndrom 1939 i klęska Francji 1940 w postawach, zachowaniach i nastrojach społeczeństwa polskiego
1 x A może nie ma się czego bać? Jak zamienić lęk w ciekawość
1 x Geniusz marketingu
1 x 1000 łacińskich słów(ek) Ilustrowany słownik polsko-łaciński łacińsko-polski
1 x Badania i ocena stanu technicznego przewodów kanalizacyjnych
1 x Bezpieczeństwo tożsamości i danych w projektach Web
1 x Intensywne leczenie cukrzycy typu 1
1 x Choroby reumatyczne
1 x Dlaczego on nie kocha, a ona za nim szaleje Wydanie 3
1 x Magnetyzm i nadprzewodnictwo
1 x Bieganie metodą Gallowaya Ciesz się dobrym zdrowiem i doskonałą formą
1 x Wyleczyłem się z Parkinsona
1 x Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12
1 x Żylna choroba zakrzepowo-zatorowa
1 x Nieujarzmiona przeszłość. Kaci Hadesa
1 x Awiatorzy Opowieść o polskich lotnikach
1 x Dobór, adaptacja, motywowanie i rozwój pracowników Psychologiczno-organizacyjne doradztwo dla firm
1 x Droga Toyoty do Lean Leadership Osiągniecie i utrzymanie doskonałości dzięki kształtowaniu przywódców
1 x Kosmetyki do kąpieli Zrób to sam
1 x Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających szybkie myślenie
1 x Ford Mondeo (od XI 2000 do IV 2007)
1 x 50 lat Olimpiad Fizycznych Wybrane zadania z rozwiązaniami
1 x Tadeusz Ślipko SJ Wprowadzenie do etyki Tadeusza Ślipki
1 x Analiza wskaźnikowa sprawozdania finansowego według polskiego prawa bilansowego
1 x Ludzka starość Wybrane zagadnienia gerontologii społecznej
1 x Angielski dla każdego Czasowniki modalne, złożone, kłopotliwe
1 x Podstawy logiki
1 x Kary pieniężne w świetle ustawy o drogach publicznych po nowelizacji KPA
1 x Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek
1,745.27zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Armatura regulacyjna i zagadnienia hydrauliczne w wodnych instalacjach grzewczych

Armatura regulacyjna i zagadnienia hydrauliczne w wodnych instalacjach grzewczych

109.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT