Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy ?
Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa.
Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!
Rozdziały:
Wprowadzenie (7)
- Po co i dla kogo ta książka powstała? (7)
- Jak korzystać z tej książki? (9)
Wstęp (13)
CZĘŚĆ I. TEORIA
Rozdział 1. Zanim zaczniesz projektować doświadczenia klientów: co wpływa na Customer Experience? (17)
- Dlaczego kiedyś było łatwiej? (17)
- Dlaczego doświadczenie klienta jest takie ważne? (26)
- W jakich obszarach będziemy projektować? (42)
- Wizerunek marki i jej oferta (46)
- Omnichannel - wielokanałowość marketingu i sprzedaży (55)
- Organizacja procesów wewnątrz firmy (66)
- Zapamiętaj (78)
Rozdział 2. W czym jesteśmy do siebie podobni? (81)
- Czy to, że klient widzi, oznacza, że zauważa, angażuje się i zapamiętuje? (82)
- Przyciąganie uwagi (82)
- Opowieści - doświadczanie na poziomie wyobraźni (91)
- Marketing sensoryczny - doświadczanie na poziomie zmysłów (99)
- Czy klient jest racjonalny? (121)
- Czy pamięć klienta wiernie odzwierciedla jego doświadczenia z marką? (130)
- Zapamiętaj (136)
Rozdział 3. Czym różnimy się od siebie? (139)
- Motywacje i potrzeby a wartości (139)
- Insighty konsumenckie i motywacje nieujawnione (150)
- Segmentacja psychograficzna (162)
- Masowość czy personalizacja? (177)
- Zapamiętaj (189)
Podsumowanie części I (191)
CZĘŚĆ. II PRAKTYKA
Rozdział 4. Metodyka Design Thinking - wprowadzenie (195)
- Dlaczego Design Thinking? (195)
- Etapy procesu projektowania (208)
- Najważniejsze pojęcia (214)
Rozdział 5. Proces projektowania (221)
- Empatyzacja (221)
- Krok 1. Zdefiniowanie problemu lub wyzwania (222)
- Krok 2. Identyfikacja Interesariuszy (231)
- Krok 3. Badania (239)
- Krok 4. Persona i mapa empatii (267)
- Krok 5. Customer Journey (272)
- Definiowanie problemów (299)
- Krok 6. Wybór problemów do dalszych prac (299)
- Krok 7. Zdefiniowanie zadania (303)
- Ideacja (307)
- Krok 8. Generowanie pomysłów (310)
- Krok 9. Wstępna ocena pomysłów (316)
- Prototypizacja (319)
- Krok 10. Budowanie prototypów (319)
- Testowanie (322)
- Krok 11. Testy prototypów (322)
Rozdział 6. Wdrażanie rozwiązań i ich ewaluacja (327)
- Przygotowanie do wdrożenia (327)
- Krok 12. Service Blueprint i Service Model Canvas (328)
- Krok 13. Business Model Canvas (334)
- Wdrażanie rozwiązań (349)
- Krok 14. Harmonogram wdrożenia i zarządzanie projektem (349)
- Ewaluacja i pomiary skuteczności (354)
- Krok 15. Badanie doświadczeń i satysfakcji klienta (355)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,99zł
|