Tytuł: | Cykl popularności Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie | | Autor: | Mark Raskino | | ISBN: | 978-83-264-0322-4 | | Ilość stron: | 260 | | Data wydania: | 05/2010 | | Format: | B5 | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 59.00zł | |
Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.
W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,
W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.
Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko "bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.
Rozdziały:
Część 1. Cykl popularności 1. Zwycięzcy i przegrani cyklu popularności 2. Za kulisami cyklu popularności 3. Pułapki i wyzwania 4. Okazje i wnioski
Część 2. Program STREET 5. Co jest potrzebnedo opanowania cyklu popularności? 6. Zakres: określenie kontekstu dla innowacji 7. Śledzenie: gromadzenie propozycji innowacji 8. Rangowanie: szeregowanie propozycji innowacji 9. Ocena: rozumienie nagród i ryzyka 10. Ewangelizacja i transfer: wieńczenie dzieła 11. Przyszłe cykle
|