Tytuł: | Czas pracy Praktyczny komentarz | | Autor: | Aleksandra Pudzianowska | | ISBN: | 978-83-7677-368-1 | | Ilość stron: | 240 | | Data wydania: | 08/2010 | | Format: | 16.5x23.5cm | | Wydawnictwo: | Wiedza i Praktyka | |
| Cena: | 129.90zł | |
Publikacja „Czas pracy – praktyczny komentarz” to książka dla każdego, kto zajmuje się planowaniem, rozliczaniem i organizacją czasu pracy w firmie.
To starannie wyselekcjonowane informacje opisujące najbardziej problematyczne zagadnienia związane z czasem pracy takie jak np.: harmonogramy i grafiki czasu pracy, rozliczanie pracy nadliczbowej, rekompensata pracy w niedziele, święta i dni wolne.
Korzyści dla Ciebie: • dowiesz się jak w praktyce rozliczać czas pracy, by nie martwić się w razie inspekcji PIP, • wszystkie zagadnienia związane z rozliczaniem czasu pracy zebrane i opracowane w jednym miejscu, • najlepsi specjaliści z dziedziny prawa pracy wyjaśnią Ci wszystkie pojawiające się wątpliwości związane z rozliczaniem i ewidencjonowaniem czasu pracy oraz wskażą Ci najkorzystniejszy dla Twojej firmy sposób rozliczania czasu pracy.
Kwestie związane z planowaniem i rozliczaniem czasu pracy to twardy orzech do zgryzienia. Mnogość przepisów, wyroki Sądu Najwyższego i interpretacje PIP czy MPiPS w teorii mają pomóc nam w tym trudnym zadaniu.
Niestety w praktyce, głównie przez rozbieżne poglądy na niektóre zagadnienia, powodują, że czynności związane z organizacją czasu pracy w firmie stają się nie lada wyzwaniem. Książka „Czas pracy – praktyczny komentarz” to publikacja, która w jednym miejscu opisuje i wyjaśnia wszelkie wątpliwości związane z czasem pracy.
Znajdziecie w niej Państwo zagadnienia dotyczące: • prawidłowego tworzenia harmonogramów czasu pracy, również dla nietypowych systemów czasu pracy, • rozliczania godzin nadliczbowych (w tym nadgodzin niepełnoetatowców oraz kadry menadżerskiej), • rekompensaty pracy w dni wolne, • najczęściej popełnianych przez pracodawców błędów oraz wskazówki jak ich unikać, • sposobów oszczędzania dzięki prawidłowej organizacji czasu pracy.
|