Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Stres » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
  Astrologia Ezoteryka
  Bezpieczeństwo
  Biografie
  Ciąża
  Dieta Odchudzanie
  Dzieci Młodzież
  Edukacja
  Etyka
  Film Teatr
  Filozofia
  Gry i zabawy
  Historia literatury
  Hobby
  Język polski
  Języki obce
  Językoznawstwo
  Kolekcjonerstwo
  Komunikacja społeczna
  Kosmetyka Uroda
  Kulinaria
  Kultura Cywilizacja
  Literatura faktu
  Literaturoznawstwo
  Malarstwo Rysunek
  Mitologia
  Moda
  Motywacyjne
  Muzyka
  Myślistwo Rybołówstwo
  Nauka
  Nauki tajemne
  Niepełnosprawni
  Ogród
  Pedagogika
  Relacje damsko-męskie
  Religia
  Reportaż
  Retoryka
  Rodzina
  Rozwiązywanie problemów
  Savoir vivre Wychowanie
  Socjologia
  Stres
  Teologia
  Używki Uzależnienia
  Zdrowie
  Zioła i olejki
  Zwierzaki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Człowiek w pracy Od stresu do sukcesu w organizacji 56.00zł 47.60zł
Człowiek w pracy Od stresu do sukcesu w organizacji

Tytuł: Człowiek w pracy Od stresu do sukcesu w organizacji
Autor: Grażyna Bartkowiak
ISBN: 978-83-208-1823-9
Ilość stron: 236
Data wydania: 2009
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: PWE

Cena: 56.00zł 47.60zł


W książce skoncentrowano się na zagadnieniach związanych z funkcjonowaniem człowieka w organizacji. Zmaga się on z różnymi problemami zarówno w samej organizacji, jak i poza nią. Z jednej strony napotyka trudności wywołujące stres, z drugiej zaś odczuwa zadowolenie z pracy, osiąga sukces zawodowy.

Wszystko to wpływa na zachowanie człowieka i podejmowane przez niego działania. Dużą zaletą książki jest prezentacja sposobów radzenia sobie ze stresem i jednocześnie wykorzystywanie tego doświadczenia do osiągania większej satysfakcji z pracy czy poprawy jakości życia.

Książka jest przeznaczona dla studentów psychologii, socjologii i zarządzania

Rozdziały:

Wprowadzenie
Rozdział 1. Stres w pracy zawodowej
1.1. Pojęcie stresu
1.2. Stres w aspekcie psychologicznym
1.3. Stres w pracy zawodowej - poziom jednostki
1.3.1. Praca zawodowa jako szansa rozwoju człowieka czy źródło poczucia dyskomfortu
1.3.2. Źródła poczucia dyskomfortu w pracy - wybrane koncepcje
1.4. Radzenie sobie ze stresem
1.4.1. Ocena stresu
1.4.2. Procesy i funkcje radzenia sobie ze stresem
1.4.3. Strategie radzenia sobie ze stresem
1.4.4. Rola zasobów osobistych, środowiskowych, w tym wsparcia społecznego w przeciwdziałaniu negatywnym skutkom stresu
1.4.5. Istota wzrostu potraumatycznego
1.5. Audyt stresu w środowisku pracy - poziom organizacyjny
1.5.1. Wymagania związane z pracą
1.5.2. Przeprowadzanie audytu stresu w praktyce
1.6. Z badań nad sytuacją człowieka doświadczającego stresu w organizacji
1.6.1. Psychologiczne i społeczne konsekwencje zmian w kontrakcie psychologicznym między pracodawcą a pracownikiem
1.6.2. Wzorce zachowania a preferowana strategia radzenia sobie z mobbingiem w polskich przedsiębiorstwach
Rozdział 2. Wypalenie zawodowe jako następstwo stresu w pracy zawodowej
2.1. Pojęcie wypalenia zawodowego
2.2. Wypalenie zawodowe jako proces
2.3. Przyczyny wypalenia zawodowego
2.4. Czynniki sprzyjające zespołowi wypalenia zawodowego
2.5. Wypalenie w kontekście zaangażowania zawodowego
2.6. Radzenie sobie z wypaleniem zawodowym
2.7. Z badań nad zaangażowaniem w pracę - wysiłek wkładany w pracę a stan zdrowia
2.7.1. Wysiłek wkładany w pracę, otrzymywana nagroda a nadmierne zaangażowanie w pracę i stan zdrowia
Rozdział 3. Jakość życia, satysfakcja zawodowa, sukces zawodowy
3.1. Jakość życia jako motyw aktywności w życiu człowieka
3.1.1. Pojęcie jakości życia
3.1.2. Historia badań nad jakością życia
3.1.3. Sfery jakości życia
3.1.4. Znaczenie jakości życia dla gospodarki
3.1.5. Związek między zarządzaniem czasem a jakością życia
3.2. Rola satysfakcji zawodowej w życiu człowieka
3.3. Sukces zawodowy jako cel działania człowieka w warunkach pracy
3.3.1. Kultura i kultura organizacyjna oraz ich rola w kształtowaniu pojęcia sukcesu zawodowego
3.3.2. Przystosowanie do roli zawodowej i zaangażowanie w rolę zawodową jako czynniki współwystępujące z sukcesem zawodowym
3.4. Z badań nad jakością życia i satysfakcją zawodową osób zatrudnionych w organizacji
3.4.1. Czynniki determinujące jakość życia i poziom satysfakcji zawodowej u kobiet zatrudnionych na kierowniczych stanowiskach w przedsiębiorstwach w Polsce, we Francji, w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych
3.4.2. Subiektywne i obiektywne wyznaczniki sukcesu zawodowego u przedstawicieli wybranych wolnych zawodów w Polsce, we Francji, w Wielkiej Brytanii oraz w Stanach Zjednoczonych (studium porównawcze)
Rozdział 4. Działania zwiększające dobrostan człowieka w organizacji
4.1. Praca jako sposób na zwiększenie dobrostanu człowieka
4.2. Możliwości zwiększania efektywności pracy
4.2.1. Poziom indywidualny: zadowolenie z pracy
4.2.2. Poziom indywidualny: rozwój osobisty
4.2.3. Poziom grupowy: zwiększanie dobrostanu pracowników
4.2.4. Poziom organizacyjny: struktura
4.2.5. Poziom organizacyjny: kultura
4.3. Mody w zarządzaniu
4.3.1. Otwarta kultura organizacyjna
4.3.2. Kierunki przekształceń systemów motywowania
4.3.3. Znaczenie przekazywania władzy
4.3.4. Organizacja kreatywna
4.4. Z badań nad możliwościami zapewnienia wysokiego poziomu motywacji pracowników: postrzeganie systemu motywacji
Rozdział 5. Znaczenie i realizacja idei społecznej odpowiedzialności biznesu
5.1. Istota idei społecznej odpowiedzialności biznesu
5.2. Pomiar i ocena społecznej odpowiedzialności firm
5.3. Z badań nad społeczną odpowiedzialnością firm i skutecznością dobrych praktyk w obszarze zatrudnienia


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 47,60zł

Tytuł książki: "Człowiek w pracy Od stresu do sukcesu w organizacji"
Autor: Grażyna Bartkowiak
Wydawnictwo: PWE
Cena: 56.00zł 47.60zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Strategia stylu
Strategia stylu
Garcia Nina
Filo
Ekonomia wolnego rynku
Ekonomia wolnego rynku
Newton Rothbard Murray
FIJORR PUBLISHING
100 lat mody męskiej
100 lat mody męskiej
Cally Blackman
Arkady
Atlas nieba
Atlas nieba
Seip Stefan
RM
Ilustrowana historia Formuły 1
Ilustrowana historia Formuły 1
Hill Tim
Olesiejuk
Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations
Borkowski Igor, Stasiuk-Krajewska Karina
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
 Koszyk
1 x Psychologia jogi Wprowadzenie do "Jogasutr" Patańdźalego
1 x Agresja w szkole
1 x Logistyka zwrotna Teoria i praktyka
1 x Sporządzenie testamentu w praktyce
187.60zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo PWE
 Kategoria:
 Geografia
Historia odkryć geograficznych i poznania Ziemi

Historia odkryć geograficznych i poznania Ziemi

49.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION