Tytuł: | Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet Wstęp do gender marketingu | | Autor: | Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak | | ISBN: | 978-83-7556-347-4 | | Ilość stron: | 194 | | Data wydania: | 05/2011 | | Format: | 14.5x21.0cm | | Wydawnictwo: | CEDEWU | |
| Cena: | 39.00zł | |
Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek.
Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.
Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu: • strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji; • audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy; • szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży.
Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.
Rozdziały:
Rozdział 1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne 7 1.1. Dlaczego komunikacja i sprzedaż skierowane do kobiet? - zmiany społeczno-ekonomiczne na świecie 7 1.2. Różnice w postrzeganiu świata i komunikacji u kobiet i mężczyzn 10 1.3. Płeć kulturowa (psychologiczna) 21 1.4. Female Economy a Womenomics 26
Rozdział 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu 37 2.1. Co to jest gender marketing? 37 2.2. Potencjał i charakterystyka nowego rynku 43 2.3. Kobieta jako grupa docelowa w komunikacji zewnętrznej - segmentacja konsumentek 70 2.4. Kobiece kody komunikacji - CZUJESZ? 82 2.5. Proces zakupowy konsumentek - ogólne założenia 130 2.6. 4R 149
Rozdział 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet 155 3.1. Różnice i podobieństwa w procesie zakupowym kobiet i mężczyzn 155 3.2. Zasady sprzedaży skierowanej do kobiet 159 3.3. Jak to robimy w praktyce, realizując potrzeby konsumentki? 163 3.4. Przegląd przestrzeni sprzedaży na przykładzie sklepu 165 3.5. Jak to robimy w praktyce, realizując pragnienia konsumentki? 170 3.6. Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta 172 3.7. W trakcie sprzedaży - praktyczne rady 179 3.8. Utwierdź konsumentkę w przekonaniu, że dobrze wybrała 181
Aneks: Szkolenie dla sprzedawców - przykład 185
|