Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Diagnozy i interwencje w praktyce pielęgniarskiej

Diagnozy i interwencje w praktyce pielęgniarskiej

129.00zł
Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet Wstęp do gender marketingu 39.00zł
Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet Wstęp do gender marketingu

Tytuł: Czujesz czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet Wstęp do gender marketingu
Autor: Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak
ISBN: 978-83-7556-347-4
Ilość stron: 194
Data wydania: 05/2011
Format: 14.5x21.0cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 39.00zł


Celem publikacji "CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek.

Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania.

Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu:
• strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji;
• audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy;
• szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży.

Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.

Rozdziały:

Rozdział 1. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet a uwarunkowania społeczno-ekonomiczne 7
1.1. Dlaczego komunikacja i sprzedaż skierowane do kobiet? - zmiany społeczno-ekonomiczne na świecie 7
1.2. Różnice w postrzeganiu świata i komunikacji u kobiet i mężczyzn 10
1.3. Płeć kulturowa (psychologiczna) 21
1.4. Female Economy a Womenomics 26

Rozdział 2. Komunikacja marketingowa skierowana do kobiet - wstęp do gender marketingu 37
2.1. Co to jest gender marketing? 37
2.2. Potencjał i charakterystyka nowego rynku 43
2.3. Kobieta jako grupa docelowa w komunikacji zewnętrznej - segmentacja konsumentek 70
2.4. Kobiece kody komunikacji - CZUJESZ? 82
2.5. Proces zakupowy konsumentek - ogólne założenia 130
2.6. 4R 149

Rozdział 3. Efektywna sprzedaż i obsługa klienta skierowane do kobiet 155
3.1. Różnice i podobieństwa w procesie zakupowym kobiet i mężczyzn 155
3.2. Zasady sprzedaży skierowanej do kobiet 159
3.3. Jak to robimy w praktyce, realizując potrzeby konsumentki? 163
3.4. Przegląd przestrzeni sprzedaży na przykładzie sklepu 165
3.5. Jak to robimy w praktyce, realizując pragnienia konsumentki? 170
3.6. Szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta 172
3.7. W trakcie sprzedaży - praktyczne rady 179
3.8. Utwierdź konsumentkę w przekonaniu, że dobrze wybrała 181

Aneks: Szkolenie dla sprzedawców - przykład 185

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Egzorcyzm Okultyzm i zjawiska paranormalne
Egzorcyzm Okultyzm i zjawiska paranormalne
Jose Francisco C. Syquia
Esprit
Sekrety ptaków Fascynujący świat ptasich zmysłów
Sekrety ptaków Fascynujący świat ptasich zmysłów
Tim Birkhead
Galaktyka
Roztwory polimerów
Roztwory polimerów
Lesław Huppenthal
WUMK
Smakoterapia
Smakoterapia
Iwona Zasuwa
Edipresse Polska
Kapelani Solidarności 1980-1989 Tom 2
Kapelani Solidarności 1980-1989 Tom 2
Mateusz Wyrwich
Rytm
Tożsamość zawodowa pracowników branży badań klinicznych w Polsce
Tożsamość zawodowa pracowników branży badań klinicznych w Polsce
Barbara Kozierkiewicz
Difin
 Koszyk
1 x Parazytologia medyczna Kompendium
1 x Krav Maga dla początkujących
1 x Prawo i postępowanie administracyjne w pigułce
1 x Psy wojen Od Indochin po Pakistan: polscy najemnicy na frontach świata
1 x Alchemia pożywienia + DVD Korzystaj z leczniczych właściwości pokarmów
1 x Jak pokonać rekina czyli jak skutecznie współpracować i konkurować z mężczyznami
1 x Cuda architektury Gotyk
1 x Kodeks karny KPK Edycja Prokuratorska
1 x Cień modernizmu
1 x Wojny biblijne
1 x Głoska sylaba słowo Scenariusze grupowych zajęć logopedycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
1 x BMW serii 3 (typu E46)
1 x 50 maratonów w 50 dni
464.45zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Energetyka
Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym

Farmy wiatrowe w systemie elektroenergetycznym

59.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium