Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Design DTP » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Właściwe i smaczne żywienie w dnie moczanowej

Właściwe i smaczne żywienie w dnie moczanowej

49.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania 99.00zł
Czym jest branding Podręcznik projektowania

Tytuł: Czym jest branding Podręcznik projektowania
Autor: Matthew Healey
ISBN: 978-83-61380-28-3
Ilość stron: 256
Data wydania: 12/2008
Wydawnictwo: DW ABE

Cena: 99.00zł


W epoce globalizacji branding ma coraz większe znaczenie. „Czym jest branding?” to przystępny przewodnik, który pomaga zrozumieć, na czym polega tworzenie marki i zarządzanie nią. Autor książki zastanawia się nad istotą marek, zgłębia proces ich kreowania i przekazuje wiele spostrzeżeń, które każdy może wykorzystać w codziennej praktyce związanej z pracą nad marką.

Struktura: Autor „Czym jest branding?” analizuje dziedziny, które składają się na złożoną dyscyplinę brandingu. Zarysowuje najważniejsze elementy procesu budowy marki (pozycjonowanie, fabuła, historia, design, cena, relacje z klientem). Wskazuje możliwe zastosowania marki (produkty, usługi, organizacje, ludzie i miejsca) oraz pokazuje, co można dzięki niej osiągnąć.

Portfolio: Ujęte w międzynarodowe portfolio studia przypadków pokazują szczegółowo, co sprawiło, że dana kampania okazała się skuteczna, dlaczego jest istotna i czego można się z niej nauczyć. Zawarte w książce analizy skupiają się zarówno wokół know-how branży projektowania, jak i teorii. Pokazują, w jaki sposób specjaliści poradzili sobie z abstrakcyjnymi pojęciami percepcji, kultury i przynależności, jednocześnie rozwiązując podstawowe problemy związane z projektowaniem opakowań, reklamą wizualną i technologiami internetowymi.

Analizy te stanowią punkt wyjścia dla dalszych rozważań i mogą być inspirujące dla designerów i specjalistów od reklamy. Książka zawiera prace agencji: Vacant Fitch The Brand Union (dawniej Enterprise IG) Minale Tattersfield Hanson Dodge Creative Inaria Interbrand Paprika Irving Pentagram Landor Infinia Siegel+Gale TippingSprung Wolff Olins Lippincott (dawniej Lippincott Mercer)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Chcesz być normalny czy szczęśliwy Przełom w życiu
Chcesz być normalny czy szczęśliwy Przełom w życiu
Robert Betz
Studio Astropsychologii
Kuchnia którą polubisz zdrowa, smaczna i oszczędna
Kuchnia którą polubisz zdrowa, smaczna i oszczędna
Izabela Lewosińska
Źródła Życia
Mikołaj Kopernik Środowisko społeczne i samotność
Mikołaj Kopernik Środowisko społeczne i samotność
Karol Górski
Wydawnictwo Naukowe UMK
Dziedziczenie testamentowe gospodarstw rolnych przez osoby fizyczne Wydanie 3
Dziedziczenie testamentowe gospodarstw rolnych przez osoby fizyczne Wydanie 3
Niedośpiał Michał
Branta
Świat voodoo
Świat voodoo
Andrzej Zwoliński
WAM
Atlas Tatr polskich i słowackich
Atlas Tatr polskich i słowackich
Barbara Zygmańska
SBM
 Koszyk
1 x Boznańska Malarstwo
1 x Cuda Polski Najpiękniejsze budynki i budowle
1 x 1000 japońskich słów(ek) Ilustrowany słownik japońsko-polski polsko-japoński
1 x Diagnostyka obiektów budowlanych. Zasady wykonywania ekspertyz.
1 x Art Deco 1910-1939
1 x Przekładnie śrubowe kulkowe
1 x Gospoda pod Bocianem
479.58zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo DW ABE
 Kategoria:
 Chemia
Chemia kosmetyczna Wybrane zagadnienia

Chemia kosmetyczna Wybrane zagadnienia

69.00zł
58.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION