Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Design DTP » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Medycyna katastrof chemicznych

Medycyna katastrof chemicznych

51.45zł
Czym jest projektowanie opakowań? Podręcznik projektowania 89.00zł
Czym jest projektowanie opakowań? Podręcznik projektowania

Tytuł: Czym jest projektowanie opakowań? Podręcznik projektowania
Autor: Giles Calver
ISBN: 978-83-613-8004-7
Ilość stron: 256
Data wydania: 2008
Wydawnictwo: DW ABE

Cena: 89.00zł


Problematyka
Opakowanie i forma, w której zostało zaprojektowane, ma do spełnienia klika prostych funkcji: umożliwia dystrybucję i przechowywanie produktów, pakuje produkt w sposób prosty acz skuteczny, informuje konsumentów o tym, jaki produkt znajduje się w środku oraz jak z niego korzystać. Na ostateczny kształt opakowania ma wpływ bardzo wiele czynników. Książka Czym jest projektowanie opakowań? opisuje te czynniki, począwszy od analizy wytycznych klienta, co wpływa na podeście designera do pracy nad danym projektem.

Anatomia projektu
W książce Czym jest projektowanie opakowań? design opakowania rozłożono na czynniki pierwsze. Możemy się z niej dowiedzieć, jak stosowane są poszczególne komponenty -takie jak struktura, rozkład i hierarchia informacji, fotografie, ilustracje czy elementy wykończeniowe opakowania - wszystkie razem i każdy z osobna. Książka prezentuje także różnorodne podejścia do projektowania opakowań oraz to, w jaki sposób projektanci stale wykorzystują coraz nowsze rozwiązania technologiczne, dostosowując je do wymagań swoich klientów.

Portfolia
Projektowanie opakowań to dział designu, którym zajmuje się dość eklektyczna grupa projektantów. Niektórzy z nich pracują dla wielkich firm o zasięgu globalnym, inni działają niezależnie, pracując dla konkretnego rynku, kraju lub też w zespołach designerskich będących częścią firm działających na zupełnie innym polu. Ostatni dział książki, w którym przeanalizowano pracę różnych agencji designu, pokazuje jak inspirujące i kreatywne może być projektowanie opakowań.

Rozdziały:

Problematyka
06 Rola opakowania
10 Perspektywa historyczna
14 Uwarunkowania marketingowe
16 Miejsce opakowania w marketingu mix
20 Lokalnie czy globalnie
26 Pomiar wpływu designu opakowania na sukces produktu
30 Środowisko detaliczne
32 Marka zastrzeżona kontra marka własna
38 Szybkość wyboru
40 Wybór samodzielny i wspomagany wybór samodzielny
42 Siła sprawcza opakowania
44 Manifestacja marki
46 Różnicowanie produktów
50 Linie (grupy produktów) i pojedyncze produkty
54 Zachowania sektorowe
58 Pozycjonowanie produktu na rynku
62 Uwarunkowania związane z ochroną środowiska
66 Legislacja

Anatomia projektu
68 Anatomia
70 Design strukturalny
72 Opakowania kartonowe
76 Butelki
80 Tuby
84 Puszki
88 Pudełeczka i słoiczki
92 Opakowania zbiorcze
96 Opakowania clamshell i blister
100 Opakowania płyt CD
104 Opakowania prezentów
108 Innowacyjne formaty
112 Materiały
116 Elementy graficzne
118 Branding
122 Typografia
126 Rozplanowanie i hierarchia informacji
130 Tylna strona opakowania
134 Język
136 Fotografia
142 Ilustracja
146 Kolor
150 Symbole i ikonki
154 Faktura opakowania i dodatkowe efekty
158 Waga, wymiary i kody kreskowe

Portfolia
160 Portfolia
162 Arnell Group
170 Curiosity
178 Doyle Partners
186 Duffy Worldwide
194 Lewis Moberly
202 Lippa Pearce
210 Michael Nash Associates
218 Pentagram
226 Shiseido
234 Slover AND Company
242 Turner Duckworth

Etcetera
250 Polecane tytuły
252 Słowniczek
254 Indeks
256 Podziękowania

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Psychologia rozwoju człowieka Tom 3 Rozwój funkcji psychicznych Wydanie 2
Psychologia rozwoju człowieka Tom 3 Rozwój funkcji psychicznych Wydanie 2
Barbara Harwas-Napierała, Janusz Trempała
PWN
Wnuczkożonka, czyli jak utrzymać laskę
Wnuczkożonka, czyli jak utrzymać laskę
Hanna Bakuła
G+J Gruner+Jahr Polska
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych Wydanie II
C++. Podróż po języku dla zaawansowanych Wydanie II
Bjarne Stroustrup
HELION
Nadprzyrodzone doświadczenia mistyków i świętych
Nadprzyrodzone doświadczenia mistyków i świętych
Paola Giovetti
eSPe
Socjologia kulturowa Kontynuacje i poszukiwania
Socjologia kulturowa Kontynuacje i poszukiwania
Korporowicz Leszek
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wadliwość decyzji administracyjnych w procesie inwestycyjno budowlanym
Wadliwość decyzji administracyjnych w procesie inwestycyjno budowlanym
Justyna Goździewicz-Biechońska
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Co sprawia, że ja to ja
29.90zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo DW ABE
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia repetytorium J. Fibak

Chirurgia repetytorium J. Fibak

93.45zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer