Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Webmasterstwo » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
D3.js w akcji 69.00zł 51.75zł
D3.js w akcji

Tytuł: D3.js w akcji
Autor: Elijah Meeks
ISBN: 978-83-283-1823-6
Ilość stron: 400
Data wydania: 02/2016
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 69.00zł 51.75zł


D3.js jest biblioteką przeznaczoną do tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych w rozmaitych aplikacjach internetowych. Ta solidnie zaprojektowana biblioteka oczywiście umożliwia generowanie wykresów, ale pozwala również na tworzenie map, interaktywnych diagramów, paneli kontrolnych dla danych, raportów i wielu innych animowanych elementów. Zapewnia co najmniej tę samą wydajność co Flash czy aplety Javy, ale jest zintegrowana ze standardami internetowymi i modelem DOM dla HTML. To nie koniec zalet D3.js — to także świetne narzędzie do dynamicznego aktualizowania bardziej standardowych witryn internetowych.

Niniejsza książka pozwoli Ci na płynne rozpoczęcie pracy z tą biblioteką, dającą fantastyczne możliwości. Nauczysz się, jak tworzyć interaktywną grafikę i aplikacje sterowane danymi. Zaczniesz od zestawu praktycznych przykładów, dostosowanych do różnego rodzaju wykresów, sieci i map. Wykorzystasz przy tym gotowe układy z biblioteki D3. Zapoznasz się z praktycznymi technikami projektowania zawartości stron, tworzenia animacji i prezentowania zmieniających się danych. Zobaczysz między innymi, jak tworzyć interaktywną grafikę i wykorzystywać dane przesyłane strumieniowo.

Dzięki tej książce zrozumiesz:
  • zasady wizualizacji danych,
  • techniki wiązania i wczytywania danych oraz tworzenia elementów graficznych na ich podstawie,
  • metody pracy z grafiką wektorową,
  • tworzenie elementów służących do wizualizacji danych,
  • rozbudowane aplikacje wykorzystujące mapy,
  • sposoby tworzenia kompletnych aplikacji opartych na bibliotece D3, również dla urządzeń przenośnych.

Rozdziały:

Przedmowa (9)

Podziękowania (11)

O książce (13)

CZĘŚĆ I. PODSTAWY BIBLIOTEKI D3.JS (17)

Rozdział 1. Wprowadzenie do biblioteki D3.js (19)

  • 1.1. Czym jest D3.js? (20)
  • 1.2. Jak działa biblioteka D3? (21)
    • 1.2.1. W wizualizacji danych ważne są nie tylko aspekty wizualne (22)
    • 1.2.2. W bibliotece D3 istotne są selekcja i wiązanie danych (26)
    • 1.2.3. Biblioteka D3 umożliwia określanie wyglądu elementów stron internetowych na podstawie powiązanych danych (27)
    • 1.2.4. Elementami strony mogą być elementy div, państwa lub diagramy przepływu (27)
  • 1.3. Stosowanie standardu HTML5 (28)
    • 1.3.1. Model DOM (29)
    • 1.3.2. Pisanie kodu w konsoli (34)
    • 1.3.3. SVG (34)
    • 1.3.4. Style CSS (39)
    • 1.3.5. JavaScript (44)
  • 1.4. Standardy dotyczące danych (49)
    • 1.4.1. Dane tabelaryczne (50)
    • 1.4.2. Dane zagnieżdżone (50)
    • 1.4.3. Dane sieciowe (50)
    • 1.4.4. Dane geograficzne (51)
    • 1.4.5. Dane surowe (51)
    • 1.4.6. Obiekty (53)
  • 1.5. Standardy z obszaru wizualizowania informacji stosowane w bibliotece D3 (54)
  • 1.6. Twoja pierwsza aplikacja oparta na bibliotece D3 (55)
    • 1.6.1. "Witaj, świecie" z elementami
      (56)
    • 1.6.2. "Witaj, świecie" z kołami (56)
    • 1.6.3. Komunikowanie się z biblioteką D3 (58)
  • 1.7. Podsumowanie (61)

Rozdział 2. Przepływ danych podczas wizualizowania informacji (63)

  • 2.1. Praca z danymi (64)
    • 2.1.1. Wczytywanie danych (64)
    • 2.1.2. Formatowanie danych (67)
    • 2.1.3. Przekształcanie danych (69)
    • 2.1.4. Pomiar danych (73)
  • 2.2. Wiązanie danych (74)
    • 2.2.1. Selekcje i wiązanie (74)
    • 2.2.2. Dostęp do danych za pomocą funkcji wewnątrzwierszowych (76)
    • 2.2.3. Uwzględnianie skal (79)
  • 2.3. Styl, atrybuty i treść w prezentacji danych (81)
    • 2.3.1. Wizualizacja oparta na wczytanych danych (82)
    • 2.3.2. Ustawianie kanałów (84)
    • 2.3.3. Instrukcje enter, update i exit (87)
  • 2.4. Podsumowanie (93)

Rozdział 3. Projektowanie sterowane danymi i interakcje (95)

  • 3.1. Architektura projektu (96)
    • 3.1.1. Dane (96)
    • 3.1.2. Zasoby (97)
    • 3.1.3. Rysunki (97)
    • 3.1.4. Arkusze stylów (97)
    • 3.1.5. Biblioteki zewnętrzne (98)
  • 3.2. Interaktywne style i model DOM (100)
    • 3.2.1. Zdarzenia (100)
    • 3.2.2. Przejścia graficzne (103)
    • 3.2.3. Manipulowanie modelem DOM (105)
    • 3.2.4. Sensowne korzystanie z kolorów (107)
  • 3.3. Wstępnie generowane treści (113)
    • 3.3.1. Rysunki (113)
    • 3.3.2. Fragmenty kodu w HTML-u (115)
    • 3.3.3. Wstępnie wygenerowana grafika SVG (116)
  • 3.4. Podsumowanie (122)

CZĘŚĆ II. PODSTAWY WIZUALIZOWANIA INFORMACJI (123)

Rozdział 4. Komponenty wykresów (125)

  • 4.1. Ogólne zasady tworzenia wykresów (126)
    • 4.1.1. Generatory (127)
    • 4.1.2. Komponenty (127)
    • 4.1.3. Układy (127)
  • 4.2. Tworzenie osi (128)
    • 4.2.1. Wyświetlanie danych (128)
    • 4.2.2. Określanie stylu osi (131)
  • 4.3. Złożone obiekty graficzne (135)
  • 4.4. Wykresy liniowe i interpolacja (143)
    • 4.4.1. Rysowanie linii od określonych punktów (145)
    • 4.4.2. Rysowanie wielu linii za pomocą kilku generatorów (147)
    • 4.4.3. Omówienie interpolacji linii (148)
  • 4.5. Złożone akcesory (149)
  • 4.6. Podsumowanie (158)

Rozdział 5. Układy (159)

  • 5.1. Histogramy (160)
  • 5.2. Wykresy kołowe (162)
    • 5.2.1. Rysowanie wykresu kołowego (163)
    • 5.2.2. Tworzenie wykresu pierścieniowego (165)
    • 5.2.3. Przejścia (166)
  • 5.3. Układy dla grup kół (168)
  • 5.4. Drzewa (172)
  • 5.5. Układy skumulowane (177)
  • 5.6. Wtyczki służące do dodawania układów (183)
    • 5.6.1. Diagram Sankeya (183)
    • 5.6.2. Chmury słów (190)
  • 5.7. Podsumowanie (195)

Rozdział 6. Wizualizowanie sieci (197)

  • 6.1. Statyczne diagramy sieci (198)
    • 6.1.1. Dane o sieci (199)
    • 6.1.2. Macierz sąsiedztwa (201)
    • 6.1.3. Diagram łukowy (205)
  • 6.2. Układ oparty na siłach (208)
    • 6.2.1. Tworzenie dla sieci diagramu opartego na siłach (209)
    • 6.2.2. Znaczniki SVG (210)
    • 6.2.3. Miary sieci (214)
    • 6.2.4. Ustawienia układu opartego na siłach (216)
    • 6.2.5. Aktualizowanie sieci (218)
    • 6.2.6. Usuwanie i dodawanie węzłów oraz krawędzi (219)
    • 6.2.7. Ręczne określanie pozycji węzłów (223)
    • 6.2.8. Optymalizacja (226)
  • 6.3. Podsumowanie (226)

Rozdział 7. Wizualizowanie informacji geoprzestrzennych (227)

  • 7.1. Podstawy tworzenia map (229)
    • 7.1.1. Szukanie danych (230)
    • 7.1.2. Rysowanie punktów na mapie (234)
    • 7.1.3. Odwzorowania i obszary (236)
    • 7.1.4. Interaktywność (238)
  • 7.2. Tworzenie lepszych map (239)
    • 7.2.1. Siatka kartograficzna (240)
    • 7.2.2. Operacja zoom (241)
  • 7.3. Zaawansowane aspekty map (244)
    • 7.3.1. Tworzenie i obracanie globusa (244)
    • 7.3.2. Odwzorowanie satelitarne (250)
  • 7.4. Dane i funkcje w bibliotece TopoJSON (251)
    • 7.4.1. Format plików TopoJSON (251)
    • 7.4.2. Wyświetlanie danych w formacie TopoJSON (252)
    • 7.4.3. Scalanie (253)
    • 7.4.4. Sąsiednie obiekty (255)
  • 7.5. Tworzenie map z kafelkami za pomocą instrukcji d3.geo.tile (256)
  • 7.6. Dalsza lektura związana z mapami (261)
    • 7.6.1. Zoom dla transformacji (262)
    • 7.6.2. Rysowanie na płótnie (262)
    • 7.6.3. Zmiana odwzorowania dla danych rastrowych (262)
    • 7.6.4. Technika hexbinning (262)
    • 7.6.5. Diagramy Woronoja (262)
    • 7.6.6. Mapy anamorficzne (262)
  • 7.7. Podsumowanie (263)

Rozdział 8. Manipulowanie tradycyjnym modelem DOM za pomocą biblioteki D3 (265)

  • 8.1. Przygotowania (267)
    • 8.1.1. Style CSS (267)
    • 8.1.2. Kod w HTML-u (268)
  • 8.2. Arkusz kalkulacyjny (268)
    • 8.2.1. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego za pomocą tabeli (268)
    • 8.2.2. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego za pomocą elementów
      (270)
    • 8.2.3. Dodawanie animacji do arkusza kalkulacyjnego (272)
  • 8.3. Płótno (273)
    • 8.3.1. Rysowanie na płótnie (275)
    • 8.3.2. Rysowanie i zapisywanie wielu obrazków (275)
  • 8.4. Galeria rysunków (277)
    • 8.4.1. Interaktywne wyróżnianie elementów modelu DOM (279)
    • 8.4.2. Selekcja elementów (281)
  • 8.5. Podsumowanie (283)

CZĘŚĆ III. TECHNIKI ZAAWANSOWANE (285)

Rozdział 9. Łączenie komponentów aplikacji interaktywnych (287)

  • 9.1. Jedno źródło danych, wiele perspektyw (289)
    • 9.1.1. Podstawy tworzenia panelu kontrolnego dla danych (291)
    • 9.1.2. Arkusz kalkulacyjny (292)
    • 9.1.3. Wykres słupkowy (293)
    • 9.1.4. Grupy kół (293)
    • 9.1.5. Zmiana wielkości wykresów na podstawie rozmiaru ekranu (294)
  • 9.2. Interaktywność - zdarzenia związane z kursorem myszy (296)
  • 9.3. Kontrolka wyboru zakresu (299)
    • 9.3.1. Tworzenie kontrolki wyboru zakresu (300)
    • 9.3.2. Ułatwianie korzystania z kontrolki wyboru zakresu (303)
    • 9.3.3. Zdarzenia kontrolki wyboru zakresu (306)
    • 9.3.4. Ponowne rysowanie komponentów (307)
  • 9.4. Podsumowanie (308)

Rozdział 10. Tworzenie układów i komponentów (311)

  • 10.1. Tworzenie układu (312)
  • 10.2. Pisanie własnych komponentów (319)
    • 10.2.1. Wczytywanie przykładowych danych (320)
    • 10.2.2. Wiązanie komponentów ze skalami (322)
    • 10.2.3. Dodawanie etykiet do komponentu (327)
  • 10.3. Podsumowanie (330)

Rozdział 11. Wizualizowanie dużych zbiorów danych (331)

  • 11.1. Duże zbiory danych geograficznych (332)
    • 11.1.1. Generowanie losowych danych geograficznych (334)
    • 11.1.2. Rysowanie danych geograficznych na płótnie (336)
    • 11.1.3. Techniki wyświetlania elementów w trybie mieszanym (338)
  • 11.2. Duże zbiory danych o sieciach (344)
  • 11.3. Optymalizowanie wybierania danych na podstawie współrzędnych x i y za pomocą drzew czwórkowych (349)
    • 11.3.1. Generowanie losowych danych o współrzędnych x i y (349)
    • 11.3.2. Wybór zakresu na podstawie współrzędnych x i y (349)
  • 11.4. Inne techniki optymalizacji (354)
    • 11.4.1. Unikanie ustawiania ogólnego stylu opacity (354)
    • 11.4.2. Unikanie ogólnych selekcji (355)
    • 11.4.3. Wstępne wyznaczanie pozycji (355)
  • 11.5. Podsumowanie (356)

Rozdział 12. Biblioteka D3 i urządzenia przenośne (357)

  • 12.1. Zasady tworzenia projektów sterowanych danymi dla urządzeń przenośnych (359)
  • 12.2. Wizualizacja i dotyk (359)
    • 12.2.1. Funkcja d3.touches (361)
    • 12.2.2. Rejestrowanie na liście zdarzeń związanych z dotykiem (361)
    • 12.2.3. Wizualizowanie zdarzeń związanych z dotykiem (362)
    • 12.2.4. Przesuwanie za pomocą jednego przeciągnięcia palcem (363)
    • 12.2.5. Wizualizowanie analizy dotknięć (365)
    • 12.2.6. Zoom oparty na szczypnięciach (367)
    • 12.2.7. Rotacja z użyciem trzech palców (370)
    • 12.2.8. Łączenie wszystkich elementów (371)
  • 12.3. Dostosowujące się wizualizacje danych (374)
    • 12.3.1. Tworzenie dostosowujących się wizualizacji danych (375)
    • 12.3.2. Tworzenie podstawowej wersji aplikacji (376)
    • 12.3.3. Rozwiązanie na skalę tabletu (380)
    • 12.3.4. Rozwiązanie dostosowane do telefonu (384)
    • 12.3.5. Automatyczne wykrywanie ekranów o różnych rozmiarach (389)
    • 12.3.6. Ogólne zasady tworzenia dostosowujących się wizualizacji danych (389)
  • 12.4. Geolokalizacja (389)
  • 12.5. Podsumowanie (390)

Skorowidz (393)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Tytuł książki: "D3.js w akcji"
Autor: Elijah Meeks
Wydawnictwo: HELION
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Historia najnowsza w literaturze i kulturze a edukacja polonistyczna
Historia najnowsza w literaturze i kulturze a edukacja polonistyczna
Janus-Sitarz Anna, Kania Agnieszka
Universitas
Realizer graficzne programowanie mikrokontrolerów
Realizer graficzne programowanie mikrokontrolerów
Krzysztof Górski
MIKOM PWN
Potęga państw 2017 Międzynarodowy układ sił w procesie zmian. Raport potęgometryczny
Potęga państw 2017 Międzynarodowy układ sił w procesie zmian. Raport potęgometryczny
Białoskórski Robert, Kobryński Robert, Sułek Mirosław
Oficyna Wydawnicza ASPRA
Każde dziecko może nauczyć się spać
Każde dziecko może nauczyć się spać
Anette Kast-Zahn
Media Rodzina
Rzymskie prawo prywatne Zarys wykładu
Rzymskie prawo prywatne Zarys wykładu
Marek Kuryłowicz, Adam Wiliński
Wolters Kluwer
Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych
Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych
Aleksandra Wąsowska
Poltext
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Energetyka
Modernizacja elektrowni Efektywność energetyczna i ekonomiczna

Modernizacja elektrowni Efektywność energetyczna i ekonomiczna

79.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN