Tytuł: | Daj się poznać od najlepszej strony Krótki kurs autopromocji i lansu | | Autor: | Peggy Klaus | | ISBN: | 978-83-246-2201-6 | | Ilość stron: | 240 | | Data wydania: | 09/2010 | | Format: | A5 | | Wydawnictwo: | Onepress | |
| Cena: | 34.90zł | |
Jeśli nie JA, to KTO?!
Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los, narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w tym, chłopie, że masz kiepski PR!".
A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne techniki autopromocji.
Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy!
Rozdziały:
Podziękowania (9) Wstęp. Czego nauczył mnie mój ojciec, a czego Hollywood (13) Rozdział 1. Mity o autopromocji, które nie dają nam żyć (27) Rozdział 2. Jakie są zatem Twoje dobre strony? (47) Rozdział 3. Sztuka lansu w biurze i poza nim (75) Rozdział 4. Techno-lans: autopromocja XXI wieku (93) Rozdział 5. Rozmowa o pracę: jak chwaląc się, utorować sobie drogę do środka (115) Rozdział 6. Okresowa ocena pracownika: dobry, zły i brzydki (137) Rozdział 7. Kiedy nie masz "prawdziwej" pracy (155) Rozdział 8. Gdy działasz samodzielnie (175) Rozdział 9. Lans-rady (195) Rozdział 10. Wyznanie i dwanaście wskazówek dotyczących autopromocji (223)
|