Tytuł: | Daj się znaleźć w sieci | | Autor: | Heather Lutze | | ISBN: | 978-83-264-3155-5 | | Ilość stron: | 228 | | Data wydania: | 11/2013 | | Format: | 16.5x24.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 39.00zł | |
Daj się znaleźć w sieci i pomnażaj swoje zyski, prowadząc skuteczne kampanie marketingowe w wyszukiwarkach Niezależnie od tego, czy dobrze znasz zagadnienia związane z SEM, czy też Twoje doświadczenie jest niewielkie, znajdziesz tu interesujące sposoby na zapewnienie swojej firmie dostępu do potencjalnych klientów szukających określonych rozwiązań w sieci.
Heather Lutze, ekspertka ds. marketingu w wyszukiwarkach, przystępnym językiem opisuje, jak dać się znaleźć w sieci. Radzi, jak idealnie dobrać słowa kluczowe, zarówno podczas pozycjonowania stron, jak i korzystania z linków sponsorowanych. Ukazuje szereg strategii pozwalających na podtrzymanie atrakcyjności i skuteczności kampanii oraz osiągnięcie jeszcze większych zysków dzięki przebudowaniu lub udoskonaleniu strony.
Autorka wyjaśnia także, w jaki sposób reklamodawcy powinni pozostawać w kontakcie z użytkownikami, aby rozumieć ich problemy, potrzeby i oczekiwania, a przez to łatwiej pozyskiwać nowych klientów. Dzięki szczegółowemu opracowaniu poruszanych zagadnień, opartemu na najnowszych badaniach rynku, oraz opisom najczęstszych błędów popełnianych w SEM książka jest doskonałym przewodnikiem po marketingu w wyszukiwarkach.
Nie wystarczy umieć obsługiwać Flash, aby przyciągnąć uwagę do swojej strony. Daj się znaleźć w sieci pokazuje sposoby na zdobycie i utrzymanie czołowej pozycji w wyszukiwarkach. Bez tej książki nasz sukces nie byłby możliwy.
Rozdziały:
Rozdział 1. Podstawy Istota zagadnienia Definicje
Rozdział 2. Zacznijmy od początku Kampania linków sponsorowanych Niezbędne informacje wstępne Kilka słów na literę P Precyzyjny dobór Udane kliknięcie Unikanie nieudanych kliknięć
Rozdział 3. Wyszukiwanie i dokonywanie zakupów w internecie Droga do zakupu Mylne przekonanie Cykl zakupowy Łańcuszek słów kluczowych
Rozdział 4. Sztuka doboru słów kluczowych "Kluczowość" słów kluczowych Brak przygotowania Zawężanie pola Tajemna receptura
Rozdział 5. Dostosowanie słów kluczowych do cyklu zakupowego Ciągi słów kluczowych i wieloczłonowe słowa kluczowe Zalety właściwego ukierunkowania słów kluczowych Fazy wyszukiwania Słowa kluczowe fazy dokonywania zakupu Zdobywanie zaufania Przepis na sukces Odświeżająca przerwa
Rozdział 6. Proces wyszukiwania słów kluczowych Zniecierpliwienie Znalezienie właściwych słów kluczowych Słowa firmocentryczne Planowanie strategii słów kluczowych
Rozdział 7. Grupowanie i porządkowanie tematyczne słów kluczowych Organizowanie i udoskonalanie listy słów kluczowych Grupowanie i porządkowanie tematyczne słów kluczowych Grupowanie słów kluczowych według doświadczeń użytkowników Jaki jest cel grupowania słów kluczowych? Organizacja Grupowanie według cyklu zakupowego Kombinacje i zmienne słów kluczowych
Rozdział 8. Lokalizacja Ukierunkowanie geograficzne Określenia geograficzne Porównanie dwóch metod Kolejny przykład Rada praktyczna Przykład: kampania ogólnokrajowa z określeniami geograficznymi
Rozdział 9. Sezonowość Mikołaj istnieje Ukryta i subtelna sezonowość Odwrócona sezonowość Planowanie terminu kampanii
Rozdział 10. Tworzenie tekstu reklamy Czym jest "reklama"? Czy to trudne? Niełatwa sztuka Cele tworzenia reklamy Dalsze porady dotyczące tekstu reklamy Przykład praktyczny Zaufanie "Włoska robota" a "Świat Wayne'a" Uwzględnienie cyklu zakupowego w kampanii reklamowej Reklamy wzdłuż "drogi do zakupu"
Rozdział 11. Po kliknięciu Wynik jakości Strona docelowa Powiązanie reklamy ze stroną docelową Przykład sklepu z ubraniami Dylematy Strona docelowa Przydatne źródła wiedzy na temat stron docelowych
Rozdział 12. Stawki i budżet Ile kosztują reklamy PPC? Analiza stawek w SpyFu Prognozy odwiedzin w Google AdWords Dostosowywanie zmiennych słowa kluczowego Wyzwania związane z licytacją słów kluczowych Ustalenie stawek Licytowanie oparte na jednolitej stawce Dane Bieżące korygowanie stawek Ustalanie budżetu
Rozdział 13. Aktywacja konta Pełna kontrola Ryzyko związane z ustawieniami domyślnymi Na początek - Google Struktura konta Plan działania
Rozdział 14. Dalsze zarządzanie kampanią Poszukiwanie złotego środka Spokojne obserwacje Wyjątek od reguły Dwa tygodnie później - zasada "80 do 20" Reorganizacja listy słów kluczowych Koncentracja na najlepszych Co warto uwzględnić Weryfikacja wyniku jakości Dalsze poprawki - 30-60 dni Pozostałe wyszukiwarki Bieżące wsparcie Relacje z wyszukiwarkami Dalsza pomoc
Rozdział 15. Fachowa pomoc
|