Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Deep Learning. Uczenie głębokie z językiem Python. Sztuczna inteligencja i sieci neuronowe 67.00zł
Deep Learning. Uczenie głębokie z językiem Python. Sztuczna inteligencja i sieci neuronowe

Tytuł: Deep Learning. Uczenie głębokie z językiem Python. Sztuczna inteligencja i sieci neuronowe
Autor: Valentino Zocca, Gianmario Spacagna, Daniel Slater, Peter Roelants
ISBN: 978-83-283-4173-9
Ilość stron: 360
Data wydania: 10/2018
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 67.00zł


Na naszych oczach dokonuje się przełom: technologie wykorzystujące rozmaite formy sztucznej inteligencji zaczynają się pojawiać w różnych branżach. Niektórzy nawet nie zdają sobie sprawy, jak często i jak powszechnie stosuje się algorytmy uczenia głębokiego. Możliwości w tym zakresie stale rosną. Wzrasta też zapotrzebowanie na inżynierów, którzy swobodnie operują wiedzą o uczeniu głębokim i są w stanie zaimplementować potrzebne algorytmy w konkretnym oprogramowaniu. Uczenie głębokie jest jednak dość złożonym zagadnieniem, a przyswojenie sobie potrzebnych umiejętności wymaga wysiłku.

Ta książka stanowi doskonałe wprowadzenie w temat uczenia głębokiego. Wyjaśniono tu najważniejsze pojęcia uczenia maszynowego. Pokazano, do czego mogą się przydać takie narzędzia jak pakiet scikit-learn, biblioteki Theano, Keras czy TensorFlow. Ten praktyczny przewodnik znakomicie ułatwi zrozumienie zagadnień rozpoznawania wzorców, dokładnego skalowania danych, pozwoli też na rzetelne zapoznanie się z algorytmami i technikami uczenia głębokiego. Autorzy zaproponowali wykorzystanie w powyższych celach języka Python - ulubionego narzędzia wielu badaczy i pasjonatów nauki.

W książce między innymi:

  • Solidne podstawy uczenia maszynowego i sieci neuronowych
  • Trening systemów sztucznej inteligencji w grach komputerowych
  • Rozpoznawanie obrazów
  • Rekurencyjne sieci neuronowej w modelowaniu języka
  • Budowa systemów wykrywania oszustw i włamań

Uczenie głębokie: zajrzyj w przyszłość programowania!

Rozdziały:

O autorach (9)

O recenzencie (11)

Przedmowa (13)

  • Co zawiera książka? (13)
  • Co jest potrzebne podczas lektury tej książki? (14)
  • Dla kogo jest ta książka? (15)
  • Konwencje (15)
  • Pobieranie przykładowego kodu (16)
  • Pobieranie kolorowych ilustracji do tej książki (16)

Rozdział 1. Uczenie maszynowe - wprowadzenie (17)

  • Czym jest uczenie maszynowe? (18)
  • Różne podejścia do uczenia maszynowego (19)
    • Uczenie nadzorowane (19)
    • Uczenie nienadzorowane (22)
    • Uczenie przez wzmacnianie (23)
    • Fazy systemów uczenia maszynowego (24)
    • Krótki opis popularnych technik (algorytmów) (28)
  • Zastosowania praktyczne (40)
  • Popularny pakiet open source (42)
  • Podsumowanie (48)

Rozdział 2. Sieci neuronowe (49)

  • Dlaczego sieci neuronowe? (50)
  • Podstawy (51)
    • Neurony i warstwy (52)
    • Różne rodzaje funkcji aktywacji (56)
    • Algorytm propagacji wstecznej (61)
    • Zastosowania praktyczne (68)
    • Przykład kodu sieci neuronowej dla funkcji XOR (70)
  • Podsumowanie (75)

Rozdział 3. Podstawy uczenia głębokiego (77)

  • Czym jest uczenie głębokie? (78)
    • Podstawowe pojęcia (80)
    • Uczenie się cech (81)
    • Algorytmy uczenia głębokiego (88)
  • Zastosowania uczenia głębokiego (89)
    • Rozpoznawanie mowy (90)
    • Rozpoznawanie i klasyfikacja obiektów (91)
  • GPU kontra CPU (94)
  • Popularne biblioteki open source - wprowadzenie (96)
    • Theano (96)
    • TensorFlow (97)
    • Keras (97)
    • Przykład implementacji głębokiej sieci neuronowej za pomocą biblioteki Keras (98)
  • Podsumowanie (102)

Rozdział 4. Nienadzorowane uczenie cech (105)

  • Autoenkodery (107)
    • Projekt sieci (110)
    • Metody regularyzacji dla autoenkoderów (113)
    • Autoenkodery - podsumowanie (117)
  • Ograniczone maszyny Boltzmanna (119)
    • Sieci Hopfielda a maszyny Boltzmanna (121)
    • Maszyna Boltzmanna (123)
    • Ograniczona maszyna Boltzmanna (125)
    • Implementacja za pomocą biblioteki TensorFlow (126)
    • Sieci DBN (130)
  • Podsumowanie (132)

Rozdział 5. Rozpoznawanie obrazów (135)

  • Podobieństwa pomiędzy modelami sztucznymi a biologicznymi (136)
  • Intuicja i uzasadnianie (137)
  • Warstwy konwolucyjne (138)
    • Parametry krok i wypełnienie w warstwach konwolucyjnych (144)
  • Warstwy pooling (145)
  • Dropout (147)
  • Warstwy konwolucyjne w uczeniu głębokim (147)
  • Warstwy konwolucyjne w bibliotece Theano (148)
  • Przykład zastosowania warstwy konwolucyjnej do rozpoznawania cyfr za pomocą biblioteki Keras (150)
  • Przykład zastosowania warstwy konwolucyjnej za pomocą biblioteki Keras dla zbioru danych CIFAR10 (153)
  • Szkolenie wstępne (155)
  • Podsumowanie (156)

Rozdział 6. Rekurencyjne sieci neuronowe i modele języka (159)

  • Rekurencyjne sieci neuronowe (160)
    • RNN - jak implementować i trenować? (162)
    • Długa pamięć krótkotrwała (168)
  • Modelowanie języka (171)
    • Modele na bazie słów (171)
    • Modele bazujące na znakach (176)
  • Rozpoznawanie mowy (183)
    • Potok rozpoznawania mowy (183)
    • Mowa jako dane wejściowe (184)
    • Przetwarzanie wstępne (185)
    • Model akustyczny (186)
    • Dekodowanie (189)
    • Modele od końca do końca (190)
  • Podsumowanie (190)
  • Bibliografia (190)

Rozdział 7. Uczenie głębokie w grach planszowych (195)

  • Pierwsze systemy AI grające w gry (197)
  • Wykorzystanie algorytmu min-max do oceny stanów gry (198)
  • Implementacja gry w kółko i krzyżyk w Pythonie (201)
  • Uczenie funkcji wartości (209)
  • Trenowanie systemu AI do uzyskania mistrzostwa w grze w Go (210)
  • Zastosowanie górnych granic zaufania do drzew (213)
  • Uczenie głębokie w algorytmie przeszukiwania drzewa Monte Carlo (220)
  • Krótkie przypomnienie technik uczenia przez wzmacnianie (222)
  • Metoda policy gradients w funkcjach strategii uczenia (222)
  • Metoda policy gradients w AlphaGo (230)
  • Podsumowanie (232)

Rozdział 8. Uczenie głębokie w grach komputerowych (235)

  • Techniki uczenia nadzorowanego w odniesieniu do gier (235)
  • Zastosowanie algorytmów genetycznych do grania w gry komputerowe (237)
  • Q-learning (238)
    • Funkcja Q (240)
  • Q-learning w akcji (241)
  • Gry dynamiczne (246)
    • Odtwarzanie doświadczeń (250)
    • Epsilon zachłanny (253)
  • Breakout na Atari (254)
    • Losowy test gry w Breakout na Atari (255)
    • Wstępne przetwarzanie ekranu (257)
    • Tworzenie głębokiej sieci konwolucyjnej (259)
    • Problemy zbieżności w technikach Q-learning (263)
    • Technika policy gradients kontra Q-learning (265)
  • Metody aktor-krytyk (266)
    • Metoda baseline do redukcji wariancji (267)
    • Uogólniony estymator korzyści (267)
  • Metody asynchroniczne (268)
  • Podejścia bazujące na modelach (269)
  • Podsumowanie (272)

Rozdział 9. Wykrywanie anomalii (273)

  • Co to jest wykrywanie anomalii i wykrywanie elementów odstających? (274)
  • Rzeczywiste zastosowania mechanizmów wykrywania anomalii (277)
  • Popularne płytkie techniki uczenia maszynowego (278)
    • Modelowanie danych (279)
    • Modelowanie wykrywania (279)
  • Wykrywanie anomalii z wykorzystaniem głębokich autoenkoderów (281)
  • H2O (283)
    • Wprowadzenie do pracy z H2O (285)
  • Przykłady (285)
    • Rozpoznawanie anomalii wykrywania cyfr z wykorzystaniem zestawu danych MNIST (286)
  • Podsumowanie (298)

Rozdział 10. Budowanie gotowego do produkcji systemu wykrywania włamań (301)

  • Czym jest produkt danych? (302)
  • Trening (304)
    • Inicjalizacja wag (304)
    • Współbieżny algorytm SGD z wykorzystaniem techniki HOGWILD! (306)
    • Uczenie adaptacyjne (308)
    • Uczenie rozproszone z wykorzystaniem mechanizmu MapReduce (314)
    • Sparkling Water (317)
  • Testowanie (320)
    • Walidacja modelu (326)
    • Dostrajanie hiperparametrów (335)
    • Ocena od końca do końca (338)
    • Podsumowanie zagadnień związanych z testowaniem (342)
  • Wdrażanie (343)
    • Eksport modelu do formatu POJO (344)
    • Interfejsy API oceny anomalii (347)
    • Podsumowanie wdrażania (349)
  • Podsumowanie (350)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Od Abrahama do Chrystusa Wydanie 6
Od Abrahama do Chrystusa Wydanie 6
Daniel Rops
PAX
Dieta w walce z cholesterolem
Dieta w walce z cholesterolem
Chavanne Philippe
Delta W-Z
Służebność przesyłu w praktyce Wydanie 2
Służebność przesyłu w praktyce Wydanie 2
Bartosz Rakoczy
LexisNexis
Relacje Unii Europejskiej z krajami Afryki, Karaibów i Pacyfiku Historia i perspektywy
Relacje Unii Europejskiej z krajami Afryki, Karaibów i Pacyfiku Historia i perspektywy
Grzegorz Mazur
Difin
Ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii Komentarz
Ustawa o przeciwdziałaniu narkomanii Komentarz
Wojciech Kotowski Andrzej Ważny Bolesław Kurzępa
LexisNexis
Polaków dzieje malowane
Polaków dzieje malowane
Praca zbiorowa
Demart
 Koszyk
1 x Postępowanie restrukturyzacyjne. Przykłady postępowań restrukturyzacyjnych. Komentarz praktyczny
1 x Administracja publiczna - człowiek a ochrona środowiska Zagadnienia społeczno-prawne
1 x Bezpieczeństwo w Unii Europejskiej
1 x MASA o kobietach polskiej mafii
1 x Polskie prawo konstytucyjne Zarys wykładu
415.95zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Matematyka
W poszukiwaniu zera

W poszukiwaniu zera

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press