Tytuł: | Design Management | | Autor: | Kathryn Best | | ISBN: | 978-83-01-15917-7 | | Ilość stron: | 200 | | Data wydania: | 2009 | | Format: | 22x30 cm | | Wydawnictwo: | PWN | |
| Cena: | 99.00zł | |
Publikacja wprowadza czytelników w najważniejsze aspekty wiedzy, praktyki i metodyki w zakresie zarządzania wzornictwem. Szczególną uwagę poświęca tworzeniu strategii, organizacji procesu projektowego i nadzorowi nad wdrożeniem nowego produktu.
Zarządzanie strategiami wzornictwa, procesami projektowymi i rozwojem nowych produktów to temat skomplikowany. Jego rola we współczesnym świecie wzrasta, firmy i korporacje zaczynają stopniowo postrzegać design jako integralną część procesu decyzyjnego. Książka przedstawia ogólne tło dyscypliny, a następnie opisuje poszczególne etapy wykorzystania wzornictwa w biznesie. Znajdziemy w niej ważne pytania zachęcające do namysłu, fachowe studia przypadku, a także wywiady ilustrujące opisywaną wiedzę. Omawia również najważniejsze umiejętności, które łączą zarządzanie kreatywnością, teorię akademicką i praktykę zawodową.
|