Tytuł: | Doradca podatkowy Jak z sukcesem prowadzić kancelarię biuro rachunkowe | | Autor: | Mariusz Gotowicz | | ISBN: | 978-83-7601-041-0 | | Ilość stron: | 266 | | Data wydania: | 2008 | | Format: | 14.5x20.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 89.00zł | |
Największym atutem doradcy podatkowego czy osoby prowadzącej biuro rachunkowe nie jest majątek lub produkt (usługa), lecz umiejętności i wiedza zawodowa, które jednak nie doprowadzą do zdobycia przewagi na rynku usług doradczych bez zastosowania podstawowych zasad marketingu.
W książce znajdziemy odpowiedzi na następujące pytania:
• jakie rozwiązania organizacyjne i marketingowe należy wprowadzić w kancelarii doradcy podatkowego, by osiągnąć sukces zawodowy • jak postępować w trudnych sytuacjach biznesowych • jak przełożyć oczekiwania klientów na oferowane usługi • jak poszerzyć bazę klientów i oddziaływać na środowisko biznesowe
Zastosowanie opisanych w książce zasad nie poprawi wyników danej kancelarii czy biura. Z pewnością natomiast pomoże ujawnić słabe punkty i pozwoli na wskazanie potencjału
Rozdziały:
Wstęp. Zamiast teorii - doświadczenie i praktyka!
Rozdział 1. Mam pomysł ... !
Rozdział 2. Sukces, co to jest dla mnie
Rozdział 3. Prowadzę biuro i ...
1. Wizerunek 1.1. Nazwa biura 1.2. Logo 1.3. Materiały reklamowe 1.3.1. Jakość opracowywanych materiałów 1.3.2. Do kogo kierujemy informację, jaka jest grupa docelowa 1.4. Wystrój lokalu 1.5. Podsumowanie 2. Strategia marketingowa - najważniejsze zasady!
Zasada 1:Nie wolno we własnej firmie być przekupką!
Zasada 2:Ciągle poszerzaj ofertę usług!
Zasada 3:Stale zwiększaj swoją rozpoznawalność!
Zasada 4:Niech klient będzie w centrum twojej uwagi!
Zasada 5:Współpracuj z innymi profesjonalistami!
Zasada 6:Marka biura to tworzenie unikalnego profilu!
Zasada 7:Reklama - wykorzystać możliwości!
Zasada 8:Nie czekaj, działaj natychmiast! Po prostu zrób to!
3. Dokumentacja 4. CRM w pracy księgowego, doradcy i biegłego rewidenta 4.1. Wprowadzenie 4.2. Podstawowe założenia CRM 4.3. CRM w praktyce 4.4. CRM wdrożone - pierwsze rezultaty 4.5. Korzyści z trudu wdrożeniowego
Rozdział 4. Czas pracy
1. Zarządzanie czasem własnym 2. Zarządzanie czasem pracowników 3. Zarządzanie projektami elementem zarządzania czasem!
Rozdział 5. Jakość
1. Jakość - podstawowe zasady 2. Jakość - zasoby i efekty 3. Jakość - poprzez analizę
Rozdział 6. Kryzys
Rozdział 7. Windykacja należności
Rozdział 8. Nierzetelny klient
Rozdział 9. Praktyczny poradnik w codziennej pracy
|