Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Informatyka » Programowanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
  Bazy danych
  Bezpieczeństwo
  CAD
  Grafika komputerowa
  iPod Pocket PC
  Kursy
  Media społecznościowe
  Office
  Programowanie
  Programy graficzne
  Sieci bezprzewodowe
  Sieci komputerowe
  Systemy operacyjne
  Techniki programowania
  Webmasterstwo
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wstęp do matematyki Wydanie 2

Wstęp do matematyki Wydanie 2

39.00zł
Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe 67.00zł 50.25zł
Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe

Tytuł: Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe
Autor: Scott Rogers
ISBN: 978-83-246-7397-1
Ilość stron: 384
Data wydania: 10/2013
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: HELION

Cena: 67.00zł 50.25zł


Jednym palcem do sukcesu!

Ekrany dotykowe opanowały świat. Są wygodne i intuicyjne, a ich obsługa nie sprawia żadnych problemów nawet najmłodszym użytkownikom. Jednocześnie dają one ogromne pole do popisu projektantom gier i aplikacji użytkowych. Kto nie zna największego hitu ostatnich lat - gry, której głównymi bohaterami są ptaki? Ta gra wykorzystuje tylko jeden palec! Przekonaj się sam, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu aplikacji i gier pod kątem możliwości ekranów dotykowych.

Nie mogłeś trafić na lepszą pozycję poświęconą tej tematyce! W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować interesującą i wciągającą fabułę gry, stworzyć postacie, które pokochają użytkownicy, oraz skorzystać z rzeczywistości rozszerzonej. Ponadto znajdziesz tu odpowiedzi na pytania, czy warto stosować wirtualne joysticki oraz jak wprowadzić fizykę do swoich gier. Na sam koniec dowiesz się, jak opublikować swoje dzieło w sklepach z aplikacjami dla różnych platform. Książka ta charakteryzuje się dużą dawką dobrego humoru, zawiera liczne przykłady prawdziwych aplikacji oraz wywiady z profesjonalnymi deweloperami. To idealne źródło informacji dla projektantów gier i aplikacji dla urządzeń z ekranami dotykowymi.

Sięgnij po tę książkę i:

  • znajdź źródło sukcesu popularnych gier
  • sprawdź, jak przygotować dobrą fabułę
  • stwórz bohaterów uwielbianych przez użytkowników
  • wprowadź fizykę do Twojego wirtualnego świata
  • odnieś sukces na rynku gier

Twórz porywające gry na ekrany dotykowe.

Rozdziały:

Wprowadzenie. Dotknij tej książki! (13)

  • Kilka prawdopodobnych powodów, dla których sięgnąłeś po tę książkę! (14)
  • Dla kogo jest przeznaczona ta książka? (14)
    • Ludzie zawodowo zajmujący się tworzeniem gier wideo (15)
    • Przyszli projektanci gier wideo (16)
    • Studenci na kierunkach związanych z projektowaniem gier (17)
    • Ludzie, którzy kochają gry wideo (18)
  • Po co kolejna książka o tworzeniu gier? (20)
  • Czego nie znajdziesz w tej książce (20)
    • Bardzo wyrafinowana teoria gier (21)
    • Pełna historia gier wideo (21)
    • Programowanie gier na tablety (21)
    • Tworzenie szaty graficznej gier na tablety (22)
    • Lamerstwo (22)
  • Co znajdziesz w tej książce (22)
  • Praktyczne informacje (23)
  • ...dobre wieści! (24)

Rozdział 1. Wojny sprzętowe (27)

  • Dotykaj mnie! (32)
  • Jeszcze więcej sposobów na sterowanie (34)
  • Do boju! (36)
  • Marsjanie atakują! (42)

Pierwszy wywiad z deweloperem. Paul O'Connor (45)

Rozdział 2. Klaun na jednokołowym rowerku (49)

  • Precz z rozwiązłością (treści) (51)
  • No dobrze, ale czy w to się da zagrać? (55)
  • Krótki przewodnik po jednokartkowcu (57)
    • Najpierw funkcja, potem forma (58)
    • Najpierw forma, potem funkcja (59)
  • Długość ma znaczenie (60)
    • Przeciętna sesja trwa od 2 do 5 minut (61)
    • Czas przejścia gry nie powinien przekraczać kilku godzin (62)
    • Koncepcja gry powinna stawiać na głębię rozgrywki, a nie jej długość (64)
    • Chęć ponownego przejścia gry jest ważniejsza od ilości treści (65)
    • Warto zadbać o naturalne przerwy w grze (65)
  • Autonomiczna bzdura (66)
  • Chcę być potężny i bogaty (68)

Gry na świeczniku: pierwsza. Fruit Ninja HD (71)

Rozdział 3. Mistrz Pal Cem Go! (75)

  • Prześwietny podręcznik posługiwania się palcem (78)
  • Masz do dyspozycji tylko dwa (a najwyżej cztery) palce (86)
  • Ręka w rękę (88)
  • Wirtualne joysticki są do bani... czy nie? (93)
  • Dłoń kontratakuje! (96)

Drugi wywiad z deweloperem. Andy Ashcraft (101)

Rozdział 4. Pogromcy gatunków (105)

  • Tworzenie tytułu (111)
  • W grach potrzebna jest fabuła... czy nie? (114)
  • Niewiarygodni narratorzy (125)

Gry na świeczniku: druga. Helsing's Fire (127)

Rozdział 5. Złamigłówki (131)

  • Logika to podstawa (135)
  • Matematyczne dylematy (139)
  • Nie bądź zbyt wymagający (142)
  • Fizyka, czyli opór materii (144)
  • Cicha woda brzegi rwie (147)
  • Czy widzisz to, co ja? (148)
  • Najciemniej pod latarnią (151)
  • Mądrej głowie dość dwie słowie (153)
  • Rozwiązanie zagadki to... (155)

Trzeci wywiad z deweloperem. Erin Reynolds (157)

Rozdział 6. Zręcznościowe szaleństwa (161)

  • Stare, dobre czasy (164)
  • Chcesz gier... Dobrze, dam Ci gry! (168)
  • W labiryncie (172)
  • Urok w cenie (173)
  • Pierwsza zasada klubu walki... (176)
  • Bila w grze (180)
  • Masz, możesz pojeździć moim iPhonem (183)
  • Poczuj bit (187)
  • Historia kołem się toczy (188)

Gry na świeczniku: trzecia. Where's My Water? (193)

Rozdział 7. Człowiek demolka (197)

  • Myśl jak artysta (199)
  • System miar (201)
  • Czy my nie rozmawialiśmy już o bohaterach? (203)
  • Usługi tworzenia światów, szybko i profesjonalnie (205)
  • Zombie, wszędzie zombie! (211)
  • Jak zaprojektować wroga w sześciu łatwych krokach (212)
  • Biję się dla mamony i dla sławy! (217)
  • Elemele-dudki, cios ma przykre skutki (223)
  • Każda akcja ma wywołać reakcję (224)
  • Dobry gracz to martwy gracz (225)

Czwarty wywiad z deweloperem. Blade Olsen (227)

Rozdział 8. Kotek Bazgrotek (231)

  • Do rzeczy (232)
  • Palcem po ekranie (234)
  • Okiem artysty (237)
  • Podkreślmy słowo "zabawa" (240)
  • Miau, miau, miau (242)

Gry na świeczniku: czwarta. Jetpack Joyride (245)

Rozdział 9. Pograć na luzie (251)

  • Gry planszowe (254)
  • Gry karciane (257)
  • Gry strategiczne czasu rzeczywistego (259)
  • Jak stworzyć drzewo rozwoju technologii? (261)
  • Gry typu tower defense (263)
  • Zabawa w (s)twórcę (266)
  • Gry sportowe (272)
  • Gry RPG i MORPG (276)
  • Klejnot w koronie gier amatorskich (280)
  • Klonować czy nie klonować - oto jest pytanie (282)

Piąty wywiad z deweloperem. Sam Rosenthal (285)

Rozdział 10. Nowe gatunki (289)

  • Mikrogry (291)
  • Gry gestów (292)
  • Sztuka tworzenia sztuki (294)
  • Sterowanie pochylaniem (296)
  • Bieg w nieskończoność (297)
  • Rozszerzona rzeczywistość (303)
  • Przyszłość jest już dziś! (307)

Gry na świeczniku: piąta. No, Human (309)

Szósty wywiad z deweloperem. Andy Reeves (313)

Rozdział 11. Stwórz własne Gwiezdne Wojny (317)

  • Jak zacząć (320)
    • Dygresja 1. Jak rozrysować rozgrywkę? (321)
    • Dygresja 2. Kilka słów o ekranach tytułowych (324)
  • ABC kompletowania zespołu (329)
  • Specjalista od dźwięku (332)
  • Trzy razy -acja (334)
    • Dygresja 3. Gdzie znaleźć współpracowników? (334)
  • Porady dotyczące produkcji (337)
  • Sprawy, o których nikt nie lubi rozmawiać (339)
  • Wydaj ją! (344)
    • Promowanie gry (344)
    • Potrafisz stworzyć grę, ale czy poradzisz sobie z papierkologią? (Czyli o publikowaniu gier) (346)
    • Dygresja 4. Jak zaprojektować ikonę? (347)
    • Co teraz? (349)
    • Działania po opublikowaniu gry (349)
    • Co zrobić na bis? (350)

Gry na świeczniku: szósta. Angry Birds (353)

Dodatek 1. Klasa 2008 (359)

  • Gry zręcznościowe / przeniesione z automatów (360)
  • Gry w dopasowywanie elementów (361)
  • Gry klasyczne (362)
  • Gry logiczne i układanki (364)
  • Gry wyścigowe (366)
  • Gry z użyciem akcelerometru (366)
  • Inne (366)

Dodatek 2. Szablon ekranu dotykowego (369)

Dodatek 3. Szablon scenopisu rozgrywki (371)

Dodatek 4. Lista projektanta gry (373)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,25zł

Tytuł książki: "Dotknij i przeciągnij. Projektowanie gier na ekrany dotykowe"
Autor: Scott Rogers
Wydawnictwo: HELION
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Młoda cera po czterdziestce
Młoda cera po czterdziestce
Anna Kołodziejczak Barbara Czernicka-Kupras
Borgis
Katastrofy transportowe
Katastrofy transportowe
praca zbiorowa
Dragon
Kresy Śladami wielkich Polaków Tom 1 Od Sobieskiego do Lema
Kresy Śladami wielkich Polaków Tom 1 Od Sobieskiego do Lema
Mirek i Magda Osip-Pokrywka
Jedność
Masaż dziecka Jak zapewnić prawdłowy rozwój fizyczny, emocjonalny i dobre samopoczucie malucha
Masaż dziecka Jak zapewnić prawdłowy rozwój fizyczny, emocjonalny i dobre samopoczucie malucha
Bettina Schlomer
Aba
Krucjata polska
Krucjata polska
Agata Diduszko-Zyglewska
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Seryjne morderczynie
Seryjne morderczynie
Stukan Jarosław
Prometeusz
 Koszyk
1 x Auschwitz Obóz i miasto
1 x Idź Mojżeszu O pielgrzymce hipisach i ziemi obiecanej
1 x Bóg szukający człowieka
1 x Akademia Stanisława w Nancy (1750–1766)
1 x Bieszczady w PRL-u 2
1 x Golf bez tajemnic Wydanie 2
1 x Cuda Przyrody
1 x Cień modernizmu
1 x Elementarz astrologiczno-chirologiczny
1 x Antysemityzm Niezamknięta historia
1 x Dziewczyna Misia Życie jak film - niebanalna historia dziewczyny z Londynu
1 x CyberSeks
1 x Barwy Polski
1 x Czas pracy kierowców Procedury, rozliczenia, wzory + płyta CD
1 x Drzwi i Okna
1 x Dieta bikini
1 x Administracyjnoprawne aspekty opłaty planistycznej
1 x Fotografia obnażona Mistrzowskie sesje aktu
1 x Prawo spółdzielcze Komentarz praktyczny Wydanie 2
1 x Ćwiczenia z otolaryngologii
1 x Efektywne zarządzanie projektami Wydanie 6
1 x Hartland Pieszo przez Amerykę
1 x Ekologiczne sprzątanie Skutecznie zdrowo tanio
1 x Ekstradycja w polskim postępowaniu karnym
1 x Prawa do nadań programów radiowych i telewizyjnych w prawie autorskim
1 x Co pracownik powinien wiedzieć o bhp
1 x Audiowizualne usługi medialne Reglamentacja w warunkach konwersji cyfrowej
1 x Kodeks spółek handlowych Komentarz tom 1
1 x Od zwycięstwa do upadku Siły zbrojne Związku Radzieckiego 1945 - 1991
1 x Berlin Hipsterska stolica Europy
1 x Z odwagą w nieznane Jak znaleźć poczucie przynależności bez utraty siebie
1 x Diagnostyka samochodów osobowych Wydanie 8
1 x Macierzyństwo to łatwizna… i inne kłamstwa, które słyszą świeżo upieczone mamy
1 x Czytanie Tomasza
1 x Bagnety Republiki Motywacja i taktyka armii rewolucyjnej Francji 1791-1794
1 x Ciastecznik Przepisy na sezonowe ciasta i desery
1 x Konie
1 x Wybrane zagadnienia z pielęgniarstwa europejskiego
1 x Konstrukcje słowotwórcze w świadomości językowej dzieci niesłyszących
1 x Armia Wellingtona 1809-1814
1 x Egzaminy na aplikacje 2018 radcowska i adwokacka Tom 2 Teksty ustaw
1 x Boży ludzie
1 x Wielka księga jogurtów Ponad 200 przepisów jak zrobić domowy jogurt i wykorzystać go w zdrowych posiłkach
1 x Katyń Śladami polskich oficerów
1 x Debaty o polityce społecznej
1 x Cholesterol pod kontrolą
1 x Meritum Prawo farmaceutyczne
1 x Afery gospodarcze PRL Aferzyści, spekulanci, szmalcownicy
1 x Cenniejsza Niż Perły
1 x Arteterapia Przygoda i porządek
1 x Zmyl trop Na barykadach prywatności w sieci Przewodnik
1 x Bezrobocie Bezrobotny Praca socjalna Biblioteka pracy socjalnej
1 x Marketing gabinetu stomatologicznego
1 x Prawo upadłościowe i naprawcze Komentarz Wydanie 5
1 x Komercjalizacja szpitali i jej skutki w świetle przepisów polskiego prawa gospodarczego
1 x Leczenie krwią
1 x Dziennik 1931-1934
1 x Arcydzieła Malarstwa Muzeum Historii Sztuki w Wiedniu
1 x Dochodząc Poradnik dla współczesnej kobiety... i prawdziwego faceta
1 x Charakterystka energetyczna i audyt budynków
1 x Atlas roślin
1 x Mały szachista. Wspólna nauka to dobra zabawa. Wydanie II rozszerzone
1 x Koordynacja działalności przedsiębiorstw Marketingowe integrowanie silosów
1 x Dokumentowanie terapii logopedycznej
1 x 101 pomysłów na własną firmę
1 x Praktyczne lekcje zarządzania projektami
1 x Anatomia i fizjologia zwierząt domowych
1 x Farmakologia w zarysie
1 x Podstawy mikrobiologii w teorii i praktyce
1 x Bunt O potrzebie rewolucji seksualnej na Bliskim Wschodzie
1 x Aplikacje prawnicze 2013 Porównanie procedury cywilnej i procedury karnej Repetytorium
1 x Papieże i krucjaty bałtyckie 1147-1254
1 x 7 dróg do relaksacji Naucz się, jak pokonać stres
1 x Kodeks cywilny 2012
1 x Ciało poza Innością i Tożsamością. Trzy figury ciała w filozofii współczesnej
1 x Kosmiczna spirala Przekazywanie wiedzy za pośrednictwem DNA
1 x 243 sposoby na młodość
4,482.02zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Fizyka
Koniec czasu Nowa rewolucja w fizyce

Koniec czasu Nowa rewolucja w fizyce

79.90zł
67.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN