Nowoczesny i praktyczny przewodnik, z którego dowiesz się, jak:
przygotować strategię swojej kampanii wyborczej (m.in. wyznaczać cele, określać grupy docelowe i formułować przekaz);
prowadzić kampanię bezpośrednią;
przygotować atrakcyjne i praktyczne materiały wyborcze;
radzić sobie podczas wystąpień publicznych;
współpracować z mediami; wykorzystać internet w kampanii wyborczej;
zaplanować i efektywnie realizować działania z zakresu wyborczego PR.
Dodatkowo otrzymasz wiele cennych informacji przydatnych zarówno przed kampanią wyborczą czy w jej trakcie, jak i po jej zakończeniu.
Książka jest skierowana do kandydatów startujących w różnych wyborach, polityków działających na szczeblu ogólnokrajowym i samorządowym, osób zaangażowanych w kampanię wyborczą, dyrektorów biur i asystentów poselskich, liderów organizacji pozarządowych, specjalistów PR, studentów zainteresowanych tematyką kampanii wyborczej i marketingu politycznego, a także do obserwatorów życia politycznego, którzy chcą zrozumieć rządzące nim mechanizmy.