Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".
To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!
W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.
Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.
Rozdziały:
1. Rozgrzewka (13)
2. Zapis na newsletter (33)
3. Potwierdzenie zapisu (63)
4. Powitanie (69)
5. Jak pisać dobre newslettery? (75)
6. Raportowanie (103)
7. Inne wykorzystanie autoresponderów (109)
8. Wypisanie z newslettera (123)
9. Blog, newslettery - a może dwa w jednym? (131)
10. Dział kontaktowy w firmie (141)
11. Odpisywanie na e-maile (159)
12. Inne formy obsługi klienta w e-biznesie (173)
13. Czy to się opłaca? (183)
Dodatek: (195)
- Książki (195)
- Książki elektroniczne (e-booki) (195)
- Strony WWW (196)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,75zł
|