Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda 38.99zł 27.68zł
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Tytuł: E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Autor: Artur Dąbrowski
ISBN: 978-83-283-4421-1
Ilość stron: 192
Data wydania: 09/2018
Format: 14.0x21.0cm
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 38.99zł 27.68zł


Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Rozdziały:

    Wstęp (5)

    • Skąd się bierze zafałszowany obraz e-mail marketingu? (6)
    • O czym więc traktuje ta książka? (7)

    Rozdział 1. E-mail marketing - dziarski staruszek (9)

    • Kiedy to wszystko się zaczęło? (9)
    • Staruszek czy nie? (10)
    • Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? (16)
    • Czas, start. Co należy wziąć pod uwagę, zanim zabierzesz się do pracy? (19)
    • Z życia praktyka: popularne mity na temat e-mail marketingu (21)

    Rozdział 2. Przygotowujemy się! (25)

    • Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? (26)
    • Z życia praktyka: e-mail marketingowy Dzień Świstaka? (51)

    Rozdział 3. Baza mailingowa... bazą Twojego e-mail marketingu (53)

    • Baza mailingowa - własna, pożyczona, a może kupiona? (54)
    • Jak prawie za darmo przyspieszyć budowę bazy adresowej? (60)
    • Metoda double opt-in - czym jest i dlaczego jest tak ważna? (66)
    • Jak witać się z nowymi subskrybentami newslettera? (70)
    • Jak rozwiązać wypis z newslettera? (74)
    • Higiena bazy danych (76)
    • Z życia praktyka: co zrobić ze starą, nieużywaną bazą adresową? (78)

    Rozdział 4. Pracujemy nad newsletterem (81)

    • Opracowujemy szablon wiadomości (83)
    • Podstawy tworzenia skutecznych wiadomości (93)

    Rozdział 5. Analizujemy naszą pracę (135)

    • Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) (135)
    • Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek (154)
    • Z życia praktyka: 5 pułapek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników (156)

    Rozdział 6. Wybór narzędzia do e-mail marketingu. Aspekty, na które warto zwrócić uwagę (161)

    • Dostarczalność (163)
    • Aspekty, które ułatwiają start (164)
    • Aspekty, które wpływają na komfort i efektywność pracy (166)

    Rozdział 7. Marketing automation (173)

    • Nie istnieje jeden "marketing automation" (173)
    • Główny mit związany z marketing automation (175)
    • Marketing automation - identyfikacja użytkownika (177)
    • Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? (178)

    Rozdział 8. Cold mailing w pigułce (181)

    • Czym jest cold mailing? (181)
    • Jak wybrać narzędzie do cold mailingu? (182)
    • Jak (od technicznej strony) działa cold mailing? (183)
    • Skąd wziąć bazę adresową do cold mailingu? (184)
    • 10 podstaw skutecznego cold mailingu (186)
    • Konstrukcje skutecznych "zimnych maili" (188)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,68zł

Tytuł książki: "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda"
Autor: Artur Dąbrowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 38.99zł 27.68zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Badania neurologiczne u dzieci
Badania neurologiczne u dzieci
Mary D. King, John B.P. Stephenson
Czelej
Sztuka świata Tom 11
Sztuka świata Tom 11
Praca zbiorowa
Arkady
Business English Marketing and Sales z płytą CD
Business English Marketing and Sales z płytą CD
Khalik Nevine Abdel, Badr Hassan, El-Araby Dina
Express Publishing
Wypalenie zawodowe Przyczyny i zapobieganie Wydanie 2
Wypalenie zawodowe Przyczyny i zapobieganie Wydanie 2
Sęk Helena
PWN
Największe katastrofy w dziejach świata
Największe katastrofy w dziejach świata
Rodney Castleden
Bellona
Biblia e-biznesu
Biblia e-biznesu
Praca zbiorowa
Onepress
 Koszyk
1 x Advanced legal english for polish purposes
1 x Instytucja prezydenta w Polsce i we Włoszech
1 x Prawo prywatne Tabele porównawcze Aplikacje Prawnicze
1 x Architektura użyteczności publicznej II Rzeczypospolitej 1918-1939. Funkcja
1 x Apelacja w postępowaniu karnym Wydanie 2
1 x ABC służby cywilnej
1 x Biegając boso
1 x Aplikacja sędziowska i prokuratorska
1 x Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych
1 x Procedura cywilna Testy
1 x Prawo wekslowe i czekowe Komentarz Wydanie 2
1 x Czyny niedozwolone w prawie polskim i prawie porównawczym
1 x Forma testamentu w systemach common law
1 x Doktryny polityczno-prawne Fundamenty współczesnych państw Wydanie 2
1 x Aspekty prawne funkcjonowania rynku finansowego Unii Europejskiej
1 x Dowody zagraniczne Gromadzenie i dopuszczalność w polskim procesie karnym. Przewodnik z wzorami
1 x Konwencja o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności Tom 2
1 x Podstawy finansów i prawa finansowego
1 x Pomoc społeczna i świadczenia rodzinne Wydanie 11
1 x Adobe InDesign CC/CC PL. Projektowanie multimediów i publikacji do druku
1 x Wyłączenie od dziedziczenia na mocy orzeczenia sądu
1 x Energia Zasoby, procesy, technologie, rynki, transformacje, modele biznesowe, planowanie rozwoju
1 x Niebezpieczne kobiety
1 x Europejska Unia Gospodarcza i Walutowa
1 x Obniżenie wieku emerytalnego Konsekwencje naruszenia ochrony przedemerytalnej
1 x Prawo konstytucyjne Repetytorium Wydanie 2
2,227.92zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Gra w atom Społeczne zarządzanie technologią w rozwoju energetyki jądrowej w Polsce

Gra w atom Społeczne zarządzanie technologią w rozwoju energetyki jądrowej w Polsce

42.00zł
35.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN