Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda 38.99zł 27.68zł
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda

Tytuł: E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda
Autor: Artur Dąbrowski
ISBN: 978-83-283-4421-1
Ilość stron: 192
Data wydania: 09/2018
Format: 14.0x21.0cm
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 38.99zł 27.68zł


Wszystko, co powinieneś wiedzieć o nowoczesnym e-mail marketingu

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Rozdziały:

    Wstęp (5)

    • Skąd się bierze zafałszowany obraz e-mail marketingu? (6)
    • O czym więc traktuje ta książka? (7)

    Rozdział 1. E-mail marketing - dziarski staruszek (9)

    • Kiedy to wszystko się zaczęło? (9)
    • Staruszek czy nie? (10)
    • Jak możesz wykorzystać e-mail marketing w swojej firmie? (16)
    • Czas, start. Co należy wziąć pod uwagę, zanim zabierzesz się do pracy? (19)
    • Z życia praktyka: popularne mity na temat e-mail marketingu (21)

    Rozdział 2. Przygotowujemy się! (25)

    • Czy masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować? (26)
    • Z życia praktyka: e-mail marketingowy Dzień Świstaka? (51)

    Rozdział 3. Baza mailingowa... bazą Twojego e-mail marketingu (53)

    • Baza mailingowa - własna, pożyczona, a może kupiona? (54)
    • Jak prawie za darmo przyspieszyć budowę bazy adresowej? (60)
    • Metoda double opt-in - czym jest i dlaczego jest tak ważna? (66)
    • Jak witać się z nowymi subskrybentami newslettera? (70)
    • Jak rozwiązać wypis z newslettera? (74)
    • Higiena bazy danych (76)
    • Z życia praktyka: co zrobić ze starą, nieużywaną bazą adresową? (78)

    Rozdział 4. Pracujemy nad newsletterem (81)

    • Opracowujemy szablon wiadomości (83)
    • Podstawy tworzenia skutecznych wiadomości (93)

    Rozdział 5. Analizujemy naszą pracę (135)

    • Najważniejsze wskaźniki w e-mail marketingu (i jak je optymalizować) (135)
    • Analityka newsletterów (i nie tylko) - kilka wskazówek (154)
    • Z życia praktyka: 5 pułapek, w które możesz wpaść podczas testowania i analizowania wyników (156)

    Rozdział 6. Wybór narzędzia do e-mail marketingu. Aspekty, na które warto zwrócić uwagę (161)

    • Dostarczalność (163)
    • Aspekty, które ułatwiają start (164)
    • Aspekty, które wpływają na komfort i efektywność pracy (166)

    Rozdział 7. Marketing automation (173)

    • Nie istnieje jeden "marketing automation" (173)
    • Główny mit związany z marketing automation (175)
    • Marketing automation - identyfikacja użytkownika (177)
    • Marketing automation B2B i B2C - z jakich funkcji korzystać? (178)

    Rozdział 8. Cold mailing w pigułce (181)

    • Czym jest cold mailing? (181)
    • Jak wybrać narzędzie do cold mailingu? (182)
    • Jak (od technicznej strony) działa cold mailing? (183)
    • Skąd wziąć bazę adresową do cold mailingu? (184)
    • 10 podstaw skutecznego cold mailingu (186)
    • Konstrukcje skutecznych "zimnych maili" (188)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,68zł

Tytuł książki: "E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda"
Autor: Artur Dąbrowski
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 38.99zł 27.68zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Od teorii krytycznej do postmarksizmu
Od teorii krytycznej do postmarksizmu
Simon Tormey, Jules Townshend
PWN
Zło dobrem zwyciężaj Polityka przemocy państwowej wobec Kościoła katolickiego w Polsce 1945-1970
Zło dobrem zwyciężaj Polityka przemocy państwowej wobec Kościoła katolickiego w Polsce 1945-1970
Włodzimierz Ważniewski
Oficyna Wydawnicza ASPRA
Przemiany intymności Seksualność, miłość i erotyzm we współczesnych społeczeństwach
Przemiany intymności Seksualność, miłość i erotyzm we współczesnych społeczeństwach
Anthony Giddens
PWN
Poradnik tokarza Wydanie 12
Poradnik tokarza Wydanie 12
Karol Dudik, Eugeniusz Górski
WNT
Kino Postkomunizm Polityka
Kino Postkomunizm Polityka
Brzezińska-Pająk Marta
Libron
Jak wytresować lorda O elitarnych szkołach z internatem
Jak wytresować lorda O elitarnych szkołach z internatem
Alex Renton
Prószyński
 Koszyk
1 x Adam Daniel Rotfeld W poszukiwaniu strategii
1 x 300 faktów Sport
1 x Efektywność informacyjna polskiego rynku akcji
1 x Europejska Unia Bankowa
1 x Chińskie marzenia o konstytucjonalizmie
213.79zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chirurgia
Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym

Problemy okołooperacyjne u osób w wieku podeszłym

129.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium