Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw 34.00zł
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tytuł: E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 wydanie 2
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Przedsiębiorczość dla ambitnych Jak uruchomić własny biznes Wydanie 2
Przedsiębiorczość dla ambitnych Jak uruchomić własny biznes Wydanie 2
Jerzy Cieślik
WAiP
Polska kuratela sądowa na przełomie wieków Nadzieje, oczekiwania, dylematy
Polska kuratela sądowa na przełomie wieków Nadzieje, oczekiwania, dylematy
Marek Konopczyński Krzysztof Stasiak Łukasz Kwadrans
Impuls
Spojrzenie na polski Wrzesień 1939 roku
Spojrzenie na polski Wrzesień 1939 roku
Kondracki Tadeusz
Neriton
Reklama produktów leczniczych
Reklama produktów leczniczych
Krzysztof Mazurek, Łukasz Sławatyniec
Wolters Kluwer
Między wódką a zakąską
Między wódką a zakąską
Aleksander Baron Łukasz Klesyk
Pascal
Choroby nerek
Choroby nerek
Michał Myśliwiec
PZWL
 Koszyk
1 x Człowiek - media - środowisko naturalne - ekologiczny wymiar komunikacji
1 x Pekin
103.70zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Fizyka
Repetytorium z fizyki Elektryczność, magnetyzm, optyka, fizyka współczesna

Repetytorium z fizyki Elektryczność, magnetyzm, optyka, fizyka współczesna

13.65zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer