Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw 34.00zł
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

Tytuł: E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola
ISBN: 978-83-8102-069-5
Ilość stron: 170
Data wydania: 03/2018 wydanie 2
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 34.00zł


Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.

W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
• Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
• Co to jest marketing internetowy?
• Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
• Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
• Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
• Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Blockchain i bezpieczeństwo systemów rozproszonych
Blockchain i bezpieczeństwo systemów rozproszonych
Charles A. Kamhoua, Laurent L. Njilla, Sachin S. Shetty
PWN
Grand Hotel Sopot
Grand Hotel Sopot
Marzenna Górska-Karpińska
Veda
Kodeks postępowania cywilnego Wydanie 4
Kodeks postępowania cywilnego Wydanie 4
Praca zbiorowa
Wolters Kluwer
Spór o istnienie człowieka Wydanie 2
Spór o istnienie człowieka Wydanie 2
Józef Tischner
ZNAK
Tajemnice indeksu glikemicznego
Tajemnice indeksu glikemicznego
Michel Montignac
Artvitae
Kontrola controlling czy audyt Istota i znaczenie w zarządzaniu organizacją
Kontrola controlling czy audyt Istota i znaczenie w zarządzaniu organizacją
Aleksandra Szejniuk
Adam Marszałek
 Koszyk
1 x Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość Wydanie 3
1 x Hydrostatyczny napęd maszyn
98.00zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Chemia
Cienkie warstwy i nanostruktury cienkowarstwowe eksperymentalne metody wytwarzania i badania właściwości

Cienkie warstwy i nanostruktury cienkowarstwowe eksperymentalne metody wytwarzania i badania właściwości

96.00zł
81.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC