Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka 59.90zł
E-marketing Strategia, planowanie, praktyka

Tytuł: E-marketing Strategia, planowanie, praktyka
Autor: Grzegorz Mazurek
ISBN: 978-83-7561-965-2
Ilość stron: 485
Data wydania: 10/2018
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Poltext

Cena: 59.90zł


Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.

Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.

Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.

Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Rozwód Podział majątku Alimenty
Rozwód Podział majątku Alimenty
Flisek Aneta
C.H. Beck
Tajemnice Maryi Przesłania, proroctwa i sekrety
Tajemnice Maryi Przesłania, proroctwa i sekrety
Saverio Gaeta
Rafael
Jak u Barei, czyli kto to powiedział
Jak u Barei, czyli kto to powiedział
Rafał Dajbor
Wydawnictwo Krytyki Politycznej
Karta Nauczyciela Komentarz do zmian Ujednolicony tekst ustawy
Karta Nauczyciela Komentarz do zmian Ujednolicony tekst ustawy
Marek Młodecki
ODDK
Bośnia i Hercegowina. W bałkańskim tyglu kultur
Bośnia i Hercegowina. W bałkańskim tyglu kultur
Krzysztof Bzowski
Bezdroża
Prawo międzynarodowe publiczne Testy
Prawo międzynarodowe publiczne Testy
Kamiński Tomasz, Myszona-Kostrzewa Katarzyna
LexisNexis
 Koszyk
1 x Emisja zanieczyszczeń motoryzacyjnych w świetle nowych przepisów Unii Europejskiej
46.41zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Chirurgia
Chirurgia jednego dnia Dylematy oceny przedoperacyjnej

Chirurgia jednego dnia Dylematy oceny przedoperacyjnej

29.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN