Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Modelowanie diagnostyka i sterowanie nadrzędne procesami Implementacja w systemie DiaSter

Modelowanie diagnostyka i sterowanie nadrzędne procesami Implementacja w systemie DiaSter

59.00zł
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji 39.00zł
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

Tytuł: E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
Autor: Praca zbiorowa pod redakcją Konrada Pankiewicza
ISBN: 978-83-246-2053-1
Ilość stron: 232
Data wydania: 10/2008
Wydawnictwo: HELION

Cena: 39.00zł


E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces!

Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!

Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać — oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!

Rozdziały:

Ważne założenia (15)

Krótka rozgrzewka, czyli o celach słów kilka (17)

Permission marketing (23)

  • Co to jest permission marketing i dlaczego jest tak skuteczny? (24)
  • Jak często wysyłać biuletyny? (28)
  • Kiedy musisz zgłosić bazę danych do GIODO (Generalnego Inspektora Danych Osobowych)? (30)
  • Jak wylądować na liście spamerów? (34)
  • Jak powinien być skonstruowany skuteczny newsletter? (37)
    • Pole [NADAWCA] (38)
    • Pole [ODBIORCA] (38)
    • Pole [TEMAT] (39)
    • Treść newslettera (40)
    • Format (43)
    • "Wypisz się" (44)
  • Jak możesz pozyskiwać bazy danych adresów e-mail do działań marketingowych? (45)
  • Jakie usługi powinien oferować system do obsługi e-mailingowych baz danych? (47)

Desktop marketing (51)

  • W jaki sposób desktop marketing może się przyczynić do realizacji moich celów marketingowych? (52)
  • Czy desktop marketing to również tapety i wygaszacze? (53)
    • Tapeta interaktywna EMPiK (53)
    • BrandMate Agnieszka (54)
    • Aplikacja desktopowa POP (55)
    • Oriflame Info (56)
  • Jakie funkcjonalności powinna zawierać aplikacja desktopmarketingowa? (58)
  • Co należy wziąć pod uwagę podczas wdrażania rozwiązania desktopmarketingowego? (59)
    • Jak motywować Klientów do instalacji rozwiązania desktopmarketingowego? (60)
    • Jak motywować do instalacji aplikacji? (61)
    • Co zrobić, aby jak najdłużej komunikować się z Klientem? (62)
    • Co robić, aby nakłonić Klienta do pożądanej akcji? (63)
  • Jak mierzyć skuteczność rozwiązań desktopmarketingowych? (64)

Marketing wirusowy (67)

  • Marketing wirusowy - broń masowego rażenia czy groźny niewypał? (68)
  • Co marketing partyzancki ma wspólnego z marketingiem wirusowym? (72)
  • No dobrze, więc jak się do tego zabrać? (73)
  • Jak zbudować dobrego wirusa? (77)
  • Viral Spoof - co to takiego? (80)
  • W jakim stopniu czas emisji wirusa może decydować o sukcesie kampanii? (83)

Strategiczne planowanie mediów w Internecie (85)

  • Jak rozumieć affinity index i czy jest to ważny wskaźnik? (86)
  • Co to jest współoglądalność i co z niej wynika? (87)
  • Dlaczego capping nie oznacza ilości kontaktów z kampanią? (88)
  • Czym jest średnia częstotliwość? (89)
  • Co oznaczają te wszystkie 3-literowe skróty? (90)
  • Osiągnąłem CTR 21%! Czy powinienem być szczęśliwy? (93)
  • Jak mierzyć skuteczność kampanii? (94)
  • Skąd biorą się użytkownicy na mojej stronie? (95)
  • Bonus termin: responsywność (96)
  • Czym kierować się przy doborze formatów do kampanii? (97)
  • Modele zakupu - dlaczego znów 3-literowe terminy? (97)
  • Dokąd powinienem przenosić ruch z kampanii? (99)
  • O jakich zasadach muszę pamiętać, konstruując produkcję reklamową? (102)
  • Co wchodzi w skład wydatków na kampanię i jak podzielić jej budżet? (103)
  • Jakie badania Internetu są wykorzystywane? (103)
  • Z kim współpracować przy planowaniu kampanii - z agencją, domem mediowym czy bezpośrednio z siecią, portalem, wyszukiwarką? (104)
  • Czy lepiej reklamować się w niszowych serwisach, czy raczej w dużych wortalach i portalach? (105)

Marketing w wyszukiwarkach (107)

  • Zwariuję od tych akronimów. SEM, SEO, PPC - nie można jakoś prościej? (108)
  • Jak powinniśmy mierzyć skuteczność kampanii w wyszukiwarkach internetowych? (116)
    • Jak mierzyć skuteczność działań w danym okresie? (118)
  • Czy warto reklamować się w innych wyszukiwarkach niż Google? (120)
    • Kampania sprzedażowa (121)
    • Kampania trafficowa (121)
    • Kampania wizerunkowa (121)
  • Co to są systemy reklamy kontekstowej i jak to działa? (122)
    • Cechy reklamy kontekstowej (123)
  • Czy warto samemu prowadzić kampanie PPC i działania SEO? (125)
  • Od czego zależy pozycja stron w wynikach wyszukiwania (ranking Google)? (127)
  • Jakie są najczęściej spotykane pułapki w SEO/PPC? (130)
    • Pułapki SEO (130)
    • Pułapki PPC (132)
  • Jakie są powszechne błędne przekonania dotyczące pozycjonowania? (134)
  • Co to oznacza, że działania pozycjonujące są prowadzone etycznie? (137)
  • Czego powinieneś oczekiwać od firmy zajmującej się marketingiem w wyszukiwarkach? (140)
    • Case Studies (141)

Społeczności internetowe (151)

  • Co da mi wiedza na temat rodzajów społeczności internetowych? (152)
  • Czy wspólne generowanie contentu to jedyna cecha serwisów Web 2.0? (155)
  • Jakie narzędzia sprzyjają tworzeniu wirtualnych społeczności? (157)
  • Jak możesz wykorzystać wirtualne społeczności w swojej pracy? (158)
  • O czym musisz pamiętać, tworząc społeczność wokół marki? (160)
  • Czy warto wydawać pieniądze na kampanie w serwisach społecznościowych? (161)
  • Na czym polega potęga blogów i jak możesz wykorzystać ją w swojej pracy? (163)

Użyteczność rozwiązań e-marketingowych (167)

  • Czy wszystko za wszelką cenę musi być użyteczne? (168)
  • Jakie są podstawowe zasady redagowania treści dla stron internetowych? (169)
  • Jak flash, wideo oraz multimedia mają się do użyteczności? (172)
  • Co to jest prototyp i czy zawsze należy go tworzyć? (176)
  • Czy testować serwis na użytkownikach? A może zaufać swojej wiedzy? (178)
  • Jak konstruować użyteczne formularze? (180)
  • Jak reklamy wpływają na użyteczność serwisu? (182)
  • Jak modele mentalne wpływają na użyteczność rozwiązań interaktywnych? (184)
  • Dlaczego musisz zwracać baczną uwagę na dobór kolorystyki? (187)
  • W jaki sposób udostępnić witrynę osobom niepełnosprawnym? Na co zwrócić uwagę? (190)
  • Jak wykonać szybki i skuteczny test użyteczności? (193)

Zarządzanie projektami e-marketingowymi (195)

  • Co zrobić, aby kampania e-marketingowa przygotowywana i obsługiwana przez kilka agencji zakończyła się powodzeniem? (196)
  • Dlaczego zawsze warto zapoznać się ze specyfikacją, zanim Agencja rozpocznie pracę? (198)
  • Dlaczego warto rozumieć i monitorować harmonogram realizacji projektu e-marketingowego? (199)
  • Dlaczego Agencja, znając od początku datę publikacji, dopiero po zaakceptowaniu przez nas oferty stwierdza, że termin jest nierealny? (204)
  • Co zrobić, aby nie zostać w ostatniej chwili postawionym przez Agencję "pod ścianą" konieczności przesunięcia publikacji projektu? (206)
  • O gustach się nie dyskutuje... a jednak... Z jakiego powodu projekty graficzne mogą stać się przyczyną niedotrzymania terminu realizacji? (208)
  • Na co zwrócić uwagę i komu powierzyć prace, aby projekt e-marketingowy zakończył się sukcesem? (211)
  • Jak uchronić się przed zbyt dużym wzrostem kosztów projektu e-marketingowego? (215)

Kilka słów na koniec (217)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Tao seksu i długowieczności Wydanie 2
Tao seksu i długowieczności Wydanie 2
Daniel Reid
Rebis
Zamki w Polsce
Zamki w Polsce
Maciej Węgrzyn
RM
Watykan Mroczna historia światowej potęgi
Watykan Mroczna historia światowej potęgi
Rudiger-Mai Klaus
Sonia Draga
Optymalizacja podatkowa
Optymalizacja podatkowa
Katarzyna Wojtowicz-Janicka
Wolters Kluwer
Spółka osobowa prawa handlowego Aspekty prawno-podatkowe optymalizacja podatkowa
Spółka osobowa prawa handlowego Aspekty prawno-podatkowe optymalizacja podatkowa
Marcin Jamroży Agnieszka Jamroży
Wolters Kluwer
CONTENT Elementarna cząstka marketingu
CONTENT Elementarna cząstka marketingu
Rebecca Lieb
ZNAK
 Koszyk
1 x Algorytmy diagnostyczne i lecznicze w praktyce SOR
1 x Sztuka wojenna w średniowieczu Tom 2
1 x Poszukiwanie modelu inteligentnego miasta. Przykład Gdańska i Glasgow
1 x Pokonałem raka 9 sposobów dzięki którym wyzdrowiałem
1 x Budżet zadaniowy w jednostkach sektora finansów publicznych
1 x Biologia Vademecum maturzysty Wydanie 4
1 x Jak mądrze kupić mieszkanie, dom lub działkę. Poradnik praktyków
1 x LabVIEW w praktyce
1 x Biznes rodzinny
1 x Wychowanie osobowe
1 x Agresywny pacjent Metody i techniki postępowania
1 x Nauka o oddychaniu
1 x Parapety blaty kominki Atlas kamieni użytkowych
1 x Jak korzystać z Web 2.0 w każdej bibliotece
1 x Postępowanie powypadkowe z płytą CD
1 x Czarownice Niezwyciężona siła kobiet
1 x Biblia o starości
1 x Filologia i (jej) interpretacje
1 x Ameryka nie istnieje Wydanie 2
1 x Edukacja obywatelska w szkole Teoria i praktyka
1 x Seks i niepełnosprawność Doświadczenia seksualne osób z niepełnosprawnością intelektualną
1 x Sympatyczna perswazja Poznaj moc doskonałych relacji
1 x Smaki ziół Pachnąca kuchnia
1 x Kieszonkowa anatomia topograficzna Kości stawy więzadła Przewodnik polsko-łaciński
1 x Język ciała Siedem lekcji komunikacji niewerbalnej
1 x Angielski nie gryzie! dla średnio zaawansowanych
1 x Rachunek różniczkowy i całkowy ze wstępem do równań różniczkowych
1 x Kodeks karny Część szczególna Tom 2 Komentarz do art. 117-277 k.k. Wydanie 4
1 x Encyklopedia najmłodszych Czy wiesz...
1 x Ubezpieczenia dóbr kultury w muzeach i zbiorach prywatnych
1 x Przekładnie ślimakowe
1 x Księgi wieczyste i hipoteka Komentarz Ustawa o księgach wieczystych i hipotece. Postępowanie wieczystoksięgowe
1 x Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy
1 x Bezpieczeństwo i jakość żywności
1 x Kanon Wyprawa galopem przez piękne podstawy nauki
1 x Gruntowo-powłokowe konstrukcje z blach falistych
1 x Encyklopedia Jazdy Konnej Wskazówki dla początkujących Technika jazdy Pielęgnacja koni
1 x System ubezpieczeń społecznych a budżet państwa
1 x Romans po brytyjsku
1 x Archipelag GUŁag 1918-1956
1 x Zbiór zadań z algebry liniowej Część 1
1 x Chemia medyczna
1 x Ćwiczenia i zadania z transportu, spedycji i logistyki z rozwiązaniami
1 x Aplikacje 3D Przewodnik po HTML5, WebGL i CSS3
1 x Rozwiązujemy zadania z analizy matematycznej Część 3
1 x Antropologia antyku greckiego
1 x Padaczka Obraz kliniczny napadów padaczkowych
1 x Prawo Budowlane 2019
1 x Egipt starożytny
1 x Klasyfikacja budżetowa 2016
1 x Średniowiecze Odkrywanie świata
1 x Amerykański dom wariatów
1 x Dziennik tom 3 1980-1989
1 x Egzotyczne rośliny owocowe do naszego ogrodu
1 x Gra ciałem Praktyki i dyskursy różnicowania płci w sporcie
1 x Bezpieczeństwo w wymiarze krajowym Wybrane obszary
1 x Architekci natury czyli genialne budowle w świecie zwierząt
1 x Biurko w biurko z jełopem Sztuka przetrwania w biurze
1 x The Bankruptcy and Reorganisation Law Prawo upadłościowe i naprawcze
1 x Studia nad postrzeganiem przestrzeni przez ludzi średniowiecza
1 x Nie zadręczaj się drobiazgami kobieto
1 x Kobiety które walczą Rozmowy z zawodniczkami sportów walki
1 x Nowoczesne finanse przedsiębiorstwa hotelowego
1 x Niepokorna królowa Trylogia Mount Tom 2
1 x Botanika Tom 1 Morfologia Wydanie 11
1 x Edytorstwo Jak wydawać współczesne teksty literackie
1 x Kodeks pracy
1 x Bogactwo narodów
1 x Historia trucizny
1 x 20 prostych projektów Raspberry Pi Zabawki, narzędzia, gadżety i inne rzeczy!
1 x Decyzje o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu w gospodarowaniu i zarządzaniu przestrzenią
1 x Pilates Kształtowanie ładnej sylwetki
1 x Prawo i procedura karna
1 x Himalaje Nepalu Przewodnik trekkingowy Wydanie 3
1 x Decydujący czynnik Analiza podstawą właściwych decyzji
1 x Bezpieczeństwo społeczne jednostki Założenia i polska rzeczywistość
1 x Farmacja stosowana Podręcznik dla studentów farmacji Wydanie 4
1 x Biblia małego dziecka
1 x Dostęp do informacji publicznej w świetle obowiązujących i przyszłych regulacji
1 x Kryzys w przedsiębiorstwie
1 x Chirurg Więcej niż zawód
1 x 7 dróg do relaksacji Naucz się, jak pokonać stres
1 x Mediacja Jestem za
1 x Kwatera zmartwychwstałej pamięci
1 x Artyleria XX wieku
1 x Elsenborn
1 x Borelioza Jak się chronić, jak rozpoznać i jak radzić sobie z objawami
1 x Dziwna rzecz pisanie
1 x Polska bibliografia penitencjarna
1 x Okna 1001 pomysłów
1 x Cuda architektury Gotyk
1 x Seksowna mamuśka czyli jak przejść przez macierzyństwo na wysokich obcasach
1 x Dowody i postępowanie dowodowe w procesie karnym - po nowelizacji z 1 lipca 2015 r. Komentarz praktyczny z orzecznictwem
1 x Badanie sprawozdań finansowych przedsiębiorstw i ocena ich zdolności do rozwoju
1 x Standardy opieki pielęgniarskiej w kardiologii inwazyjnej
1 x Andrzej Seweryn Ja prowadzę
1 x Informacje w biznesie
1 x Słowo i miecz
1 x Nowoczesne API. Ewoluujące aplikacje sieciowe w technologii ASP.NET
1 x Mięśnie brzucha Atlas ćwiczeń
1 x Firmy rodzinne Wszystko, co istotne
1 x Badanie towarów przemysłowych
1 x Bootstrap. Praktyczne projekty
1 x 18 brumaire'a Ludwika Bonaparte
1 x Elementy nowoczesnej architektury Pojmowanie współczesnych budynków
1 x Hydraulika urządzeń wodociągowych Tom 1
1 x Anatomia człowieka Tom 1 Wydanie 13
1 x Dermatologia
1 x Biomedyczne podstawy kształcenia i wychowania
1 x Fizyka wokół nas Wydanie 4
1 x Blask religii Media w poszukiwaniu sacrum i autorytetów
1 x Zło
1 x Diagnoza neuropsychologiczna Współczesne wyzwania i perspektywy rozwoju
1 x Pielęgniarstwo Podręcznik dla studiów medycznych
1 x Praktyczny przewodnik rozwoju zawodowego pracowników
1 x Retinopatia wcześniaków
1 x Ornitologia kryminalna
1 x Ewolucja jest faktem
1 x Joga nidra Szybki relaks dla zmęczonych kobiet
1 x Narzędzia i praktyka zarządzania zasobami ludzkimi
1 x Rehabilitacja w chirurgii
1 x Przedsiębiorstwo upadłego w upadłości likwidacyjnej
1 x Geny kultura i ewolucja człowieka Synteza
1 x Język polski w medycynie
1 x Jak działa pamięć
1 x Działalność orzecznicza Trybunału Konstytucyjnego jako instytucjonalna legitymizacja systemu prawa w okresie transformacji ustrojo
1 x Chiny - nie do wiary!
1 x Europejska Unia Gospodarcza i Walutowa
1 x Kodeks rodzinny i opiekuńczy Opieka i kuratela Komentarz do art. 145-184
1 x 100 zasad udanego związku
1 x Joga dla całej rodziny Ćwiczenia i zabawy z dziećmi wpływające na zdrowie, zwinność, koncentrację, pewność siebie i rozwój
1 x Polimery Otrzymywanie, metody badawcze i zastosowania
1 x Bataliony karne i oddziały zaporowe Armii Czerwonej
1 x 1941 Blitzkrieg w Rosji
1 x Modelowanie numeryczne mikrostruktury ceramiki Zagadnienia wybrane
1 x Mikrokontrolery 68HC08 w praktyce
1 x Dobry szef Marwy szef Jak skłonić organizację do najwyższej efektywności i nie dać się przy tym ukrzyżować
1 x Bezstronność sądu i jej gwarancje w polskim procesie karnym
1 x CRM Zarządzanie kontaktami z klientami
1 x Skuteczne zarządzanie projektami a kompetencje interpersonalne
1 x Jak pokonać rekina czyli jak skutecznie współpracować i konkurować z mężczyznami
1 x Czyste mięso Jak hodowla mięsa bez zwierząt zrewolucjonizuje twój obiad i cały świat
1 x Prawo prasowe Komentarz
1 x Encyklopedia nauk pomocniczych historii
1 x Psychologia sportu
1 x 52 pomysły dla miejskich ogrodników
1 x Beduinki na Instagramie Moje życie w Emiratach
1 x 1000 ręcznej broni strzeleckiej
1 x Neurologia praktyczna
1 x Operator ładowarek jednonaczyniowych
8,900.95zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Geografia
Bardzo ilustrowana historia odkryć geograficznych

Bardzo ilustrowana historia odkryć geograficznych

19.99zł
17.99zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press