Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
  E-biznes
  E-learning
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie 44.90zł
E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie

Tytuł: E-wizerunek Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
Autor: Michał Łebkowski
ISBN: 978-83-246-2185-9
Ilość stron: 240
Data wydania: 06/2009
Wydawnictwo: HELION

Cena: 44.90zł


Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników.

Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least - Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami - z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta.

A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności - ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek.

Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

  • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
  • Narzędzia budowania image’u - strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
  • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
  • Grzechy główne działań internetowych.
  • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
  • Case studies

Rozdziały:

1. Kreujemy wizerunek, by osiągnąć sukces (7)

  • 1.1. Wizerunek i magiczna literka "e" (8)
  • 1.2. Rodzaje wizerunku i jego elementy (21)
  • 1.3. Marka efektem kreacji wizerunku (36)
  • 1.4. Wizerunek a public relations (58)
  • 1.5. Dlaczego wizerunek jest ważny (65)

2. Rola Internetu w kształtowaniu wizerunku (79)

  • 2.1. Miał służyć wojsku, a służy wszystkim (80)
  • 2.2. Dobrze, tanio, Internet (87)
  • 2.3. E-wizerunek w Polsce (99)

3. E-wizerunek, czyli jak kreować wizerunek w polskim Internecie (115)

  • 3.1. Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku (116)
  • 3.2. Strona WWW podstawowym narzędziem e-wizerunkowym (117)
  • 3.3. Nie wkurzaj klienta - webusability (143)
  • 3.4. E-mail - tak cię widzą, jak cię czytają (147)
  • 3.5. E-wizerunek na forach internetowych i w portalach społecznościowych (156)
  • 3.6. U pana bloga za piecem (164)
  • 3.7. Sieciowy image w życiu jednostek (169)
  • 3.8. Bez mediów ani rusz (178)
  • 3.9. Pozostałe metody budowania e-wizerunku (183)
  • 3.10. Działania mające zły wpływ na e-wizerunek (184)
  • 3.11. Antystrony - jak sobie z nimi radzić (189)
  • 3.12. Reklama - wróg czy przyjaciel (192)

4. E-wizerunek w praktyce (197)

  • 4.1. Promocja marki SlimP3 z wykorzystaniem serwisu muzycznego (197)
  • 4.2. BigChina.pl (207)
  • 4.3. Jak zniechęcić do siebie klientów i sprzedawać mniej motorowerów (227)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Ukierunkowana na relacje Pedagogika ruchu według koncepcji Weroniki Sherborne
Ukierunkowana na relacje Pedagogika ruchu według koncepcji Weroniki Sherborne
Mone Welsche
Harmonia
Wyspa Węży
Wyspa Węży
Małgorzata Szejnert
ZNAK
Asembler Wykłady i ćwiczenia
Asembler Wykłady i ćwiczenia
Stanisław Kruk
PWN
Fizjoterapia w kosmetologii i medycynie estetycznej
Fizjoterapia w kosmetologii i medycynie estetycznej
Wojciech Paweł Kasprzak, Agata Mańkowska
PZWL
Edynburg. Michelin. Wydanie 1
Edynburg. Michelin. Wydanie 1
Praca zbiorowa
Bezdroża
Telemarketing Instruktaż skutecznej sprzedaży
Telemarketing Instruktaż skutecznej sprzedaży
Andrzej Koziar
ODDK
 Koszyk
1 x Polskie mięso Jak zostałem weganinem i przestałem się bać
1 x Apologia piosenki Studia z historii gatunku
1 x Co jeśli mój pies
1 x Architektura w Europie
1 x 26 pułk piechoty
1 x Czasy secondhand Koniec czerwonego człowieka
1 x Avon. Najbardziej kobieca z firm
1 x Upadłość a przewłaszczenie na zabezpieczenie Komentarz
1 x Bracia Kliczko Z kozackiego rodu
1 x Ewolucja systemów bezpieczeństwa Od Bliskiego Wschodu do Oceanii
1 x Gotowość osób pozbawionych wolności do zadośćuczynienia osobom pokrzywdzonym
1 x Biblioterapia w praktyce Poradnik dla nauczycieli, wychowawców i terapeutów
1 x Kształtowanie warunków pracy przez pracodawcę Możliwości i granice
1 x ABC służby cywilnej
1 x Dzieje bazyliki katedralnej świętych Janów w Toruniu widoki z jej wieży i...560 zadań i rozwiązań
1 x Bądź aniołem swojego życia
1 x COACHING KREATYWNOŚĆ ZABAWA. Narzędzia rozwoju dla pasjonatów i profesjonalistów
1 x Bezpieczeństwo transakcji finansowych w Polsce
1 x Duchowość dla domu Sześć reguł życia rodzinnego
1 x Europa Centralis
1 x Czas wolny Refleksje, dylematy, perspektywy
755.85zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Chemia
Dezynfekcja chemiczna zabytków na podłożu papierowym - skuteczność i zagrożenia

Dezynfekcja chemiczna zabytków na podłożu papierowym - skuteczność i zagrożenia

48.00zł
40.80zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN