Tytuł: | Edukacyjne prowokacje Wykorzystanie etnografii performatywnej w procesie kształcenia doradców | | Autor: | Siarkiewicz Elżbieta, Trębińska-Szumigraj Ewa, Zielińska-Pękał Daria | | ISBN: | 978-83-7587-171-5 | | Ilość stron: | 156 | | Data wydania: | 06/2012 | | Format: | 16.0x23.5cm | | Wydawnictwo: | Impuls | |
| Cena: | 39.90zł | |
Książka jest adresowana zarówno do studentów, jak i osób prowadzących zajęcia. Zawiera metodyczne wskazówki prowadzenia zajęć dla studentów z powyższych i pokrewnych kierunków.
Prezentuje też sposób organizowania wydarzeń dziejących się w ramach działalności uniwersytetu, a które można zastosować we własnej przyszłej praktyce zawodowej, jak i w konstruowaniu refleksji nad własnym rozumieniem roli doradcy.
Co więcej, stanowi przykład połączenia refleksji teoretycznej z opisem działania w praktyce, co może być interesujące z punktu widzenia edukacji akademickiej i może być ciekawym poznawczo przykładem na „spotkanie się” teorii i praktyki.
|