Tytuł: | Efektywne zarządzanie czasem Jak wykorzystać Microsoft Outlook do zorganizowania pracy i życia osobistego | | Autor: | Lothar Seiwert | | ISBN: | 978-83-7541-092-1 | | Ilość stron: | 260 | | Data wydania: | 04/2012 | | Format: | 17.0x23.0cm | | Wydawnictwo: | Microsoft Press | |
| Cena: | 58.80zł | |
Przejmij stery – stwórz prawdziwą równowagę pomiędzy swoją pracą i życiem osobistym z pomocą Microsoft® Outlook®. Praktyczny poradnik autorstwa dwóch prawdziwych ekspertów przedstawia sprawdzony system zarządzania czasem pokazując, jak można gospodarować tym najcenniejszym zasobem, dzięki dostosowanym modyfikacjom programu Outlook. Wyostrz swoją uwagę, zwalcz przeszkody – i z pełnym przekonaniem kieruj swoim czasem.
Zdobądź umiejętności niezbędne do przejęcia kontroli nad swoim rozkładem dnia • Zorganizuj pocztę elektroniczną w systematyczny sposób i utrzymuj porządek w skrzynce odbiorczej • Zaplanuj czas dla produktywności – i broń go przed przerywaniem • Wykorzystaj filtry programu Outlook do zarządzania zadaniami i projektami • Zapewnij czas dla swojej rodziny i rozrywek – wspólnie planuj swoje życie zawodowe i prywatne • Połącz siłę programu Outlook z Microsoft OneNote®, by rejestrować pomysły i określać cele • Opanuj skuteczne techniki zarządzania czasem dzięki przykładom praktycznym
Prof. dr Lothar Seiwert, CSP, jest wiodącym europejskim ekspertem w dziedzinie gospodarowania czasem. Za swą pracę otrzymał liczne nagrody i wyróżnienia, jest też autorem kilkunastu książek z tego zakresu i tematów pokrewnych. Holger Woeltje jest specjalistą zajmującym się wykorzystaniem techniki do zarządzania czasem. Uczy profesjonalnych strategii zwiększania produktywności na podstawie przykładów z praktyki własnej i swoich klientów.
|