Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Zarządzanie zespołem » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Chirurgia Podstawy

Chirurgia Podstawy

129.00zł
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim 39.00zł 27.69zł
Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim

Tytuł: Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim
Autor: Małgorzata Mitoraj-Jaroszek
ISBN: 978-83-283-4367-2
Ilość stron: 280
Data wydania: 01/2019
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 39.00zł 27.69zł


Od kandydata na pracownika do sprawnego członka zespołu

Ludzie to najważniejszy, ale i najmniej przewidywalny "zasób" firmy. Bo choć futurolodzy wieszczą, że ani się obejrzymy, gdy na większości stanowisk zastąpią nas roboty albo wbudowana w nasz biurkowy komputer sztuczna inteligencja, żyjemy nadal w rzeczywistości, w której sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jakości pracy zatrudnionych w nim osób. Marzeniem każdego specjalisty ds. HR, ale i wymaganiem, jakie się przed tym działem firmy stawia, jest wyłuskiwanie z rynku najlepszych, najzdolniejszych kandydatów na stanowiska, na które jest wakat. Nową osobę czeka krótkie przeszkolenie wdrażające w zadania, jakie zostaną jej powierzone i już ma zacząć efektywnie działać na rzecz swego pracodawcy, bez interwencji pracownika z działu HR.

Zatrudnianie nowych pracowników to zaledwie czubek góry lodowej wyzwań, przed którymi staje dział HR. Jego najważniejszą rolą jest dbanie o to, by z grupy indywidualności, dla potrzeb zawodowych zgromadzonych w jednym biurze, stworzyć harmonijnie współpracujący ze sobą zespół, który w dodatku będzie działał na rzecz organizacji - zgodnie z jej strategią. W tym celu pracownicy HR muszą być w stanie zdiagnozować oczekiwania, jakie pracownik żywi wobec firmy, i zestawić je z oczekiwaniami przełożonych wobec podwładnych. Należy ustalić cele rozwojowe dla zespołu i dobrać do nich adekwatne szkolenia, których rezultat będzie dla działu HR mierzalny. Trzeba przyjrzeć się sposobom zarządzania praktykowanym przez menedżerów i być w stanie wspomóc ich ewentualną korektą w sytuacji, gdyby okazały się nie do końca adekwatne czy wręcz niszczące dla zespołu. Trzeba rozumieć kulturę własnej organizacji i znać wpływ tej kultury na procesy uczenia się pracowników.

Rezultaty przede wszystkim!

Rozdziały:

Rozdział 1. Rozwój kompetencji w oparciu o rezultaty 9

  • Czym jest rozwój zasobów ludzkich? 9
  • Jaki jest cel rozwoju zasobów ludzkich? 11

Rozdział 2. Określenie potrzeb biznesowych i rozwojowych 15

  • Potencjalna opłacalność inwestycji 18
  • Potrzeby biznesowe 18
  • Potrzeby w zakresie wyników na stanowisku pracy 19
    • Formalna ocena pracy 20
    • Ocena 360 stopni 23
    • Obserwacja przy pracy 26
  • Potrzeby w zakresie uczenia się 34
    • Wywiady 34
    • Kwestionariusze 35
    • Testy wiedzy lub umiejętności 49
  • Preferencje 51
  • Mapa analizy potrzeb 51

Rozdział 3. Ustalenie celów biznesowych i rozwojowych 53

  • Cele na pierwszym poziomie - reakcja i planowanie działań 55
  • Cele na drugim poziomie - zdobyta wiedza i umiejętności 56
  • Cele na trzecim poziomie - zastosowanie i wdrożenie wiedzy na stanowisku pracy 57
  • Cele na czwartym poziomie - wpływ na rezultaty biznesowe 59
  • Cele na piątym poziomie - ROI (zwrot z inwestycji) 60
  • Podsumowanie 61

Rozdział 4. Ocena rezultatów szkoleń 63

  • Ocena na pierwszym poziomie - reakcja i planowanie działań 66
    • Plan działania 69
  • Ocena na drugim poziomie - zmiany w poziomie wiedzy i umiejętności 71
  • Ocena na trzecim poziomie - wdrożenie wiedzy i umiejętności na stanowisku pracy 73
    • Narzędzia do oceny szkolenia na trzecim poziomie 83
    • Podsumowanie planów działań 87
  • Ocena na czwartym poziomie - wpływ na wskaźniki biznesowe 89
  • Ocena na piątym poziomie - ROI, czyli zwrot z inwestycji 92
  • ROI ze szkolenia umiejętności przywódczych dla kadry menedżerskiej - studium przypadku 94

Rozdział 5. Przygotowanie i prowadzenie szkolenia 111

  • Etap twórczy 111
  • Cele uczenia 113
  • Dobór metod szkoleniowych 113
    • Metody pozwalające osiągnąć cele poznawcze 114
    • Metody pozwalające osiągnąć cele afektywne 118
    • Metody pozwalające osiągnąć cele behawioralne 125
  • Podręczniki prowadzącego szkolenie - "manual" 128
  • Materiały szkoleniowe 160
  • Kompetencje trenera prowadzącego szkolenie 166
  • Trenerzy wewnętrzni w organizacji 174
  • Współpraca z firmami szkoleniowymi 184

Rozdział 6. Blended learning 187

  • Przykład blended learningu 190
  • Zasada 70/20/10 - co to takiego? 192
  • Studium przypadku 204
    • Realizacja projektu 205

Rozdział 7. Rozwój kompetencji menedżerskich 207

  • Start menedżera 208
    • Awans zewnętrzny 209
    • Awans wewnętrzny 209
  • Planowanie i organizacja czasu pracy 210
  • Umiejętność prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych 212
  • Formalna ocena pracy 214
  • Rozwój kompetencji zespołu 218
    • Wprowadzanie nowego pracownika 218
    • Rola menedżera w szkoleniach 219
    • Coaching menedżerski 221
    • Delegowanie zadań 224
  • Trudne sytuacje w zarządzaniu 227
  • Coaching biznesowy 229
    • Studium przypadku 231
  • Mentoring 236
    • Studium przypadku 239

Rozdział 8. Zarządzanie karierą i planowanie sukcesji 245

  • Ścieżki kariery 247
  • Planowanie sukcesji 248
  • Studium przypadku 253

Rozdział 9. Kontekst organizacyjny 259

  • Powiązanie z biznesem 259
  • Zaangażowanie kadry menedżerskiej w proces rozwoju 262
  • Klimat organizacyjny 263

Zakończenie 265


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 27,69zł

Tytuł książki: "Efektywne zarządzanie rozwojem pracowników w firmie. Rezultaty przede wszystkim"
Autor: Małgorzata Mitoraj-Jaroszek
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 27.69zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Gorszy niż faszysta
Gorszy niż faszysta
Paweł Zyzak
Zysk i S-ka
Audyt finansowy
Audyt finansowy
Kazimiera Winiarska
PWE
Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych
Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych
Elżbieta Janczyk-Strzała
CEDEWU
Karmienie piersią w teorii i praktyce Podręcznik dla doradców i konsultantów laktacyjnych oraz położnych, pielęgniarek i lekarzy
Karmienie piersią w teorii i praktyce Podręcznik dla doradców i konsultantów laktacyjnych oraz położnych, pielęgniarek i lekarzy
Nehring-Gugulska Magdalena, Żukowska-Rubik Monika, Pietkiewicz Agnieszka
Medycyna Praktyczna
Zrozumieć nastolatka Od nici porozumienia do głębokich więzi
Zrozumieć nastolatka Od nici porozumienia do głębokich więzi
Debra Hapenny Ciavola
Sensus
Prawo i literatura. Antologia
Prawo i literatura. Antologia
Kuisz Jarosław, Wąsowicz Marek
Scholar
 Koszyk
1 x Ilustrowany słownik budowlany polsko-angielsko-niemiecki
1 x Anatomia człowieka Podręcznik dla studentów Tom 1-4 Komplet
362.61zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Alex po drugiej stronie lustra Jak liczby odzierciedlają życie,a życie odzwierciedla liczby

Alex po drugiej stronie lustra Jak liczby odzierciedlają życie,a życie odzwierciedla liczby

42.00zł
35.70zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer