Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Hipoglikemia

Hipoglikemia

89.00zł
Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej 48.00zł
Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej

Tytuł: Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej
Autor: Mirosława Malinowska
ISBN: 978-83-7930-814-9
Ilość stron: 218
Data wydania: 12/2015
Format: A5
Wydawnictwo: Difin

Cena: 48.00zł


W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na realizację celów marketingowych przedsiębiorstwa.
 
Komunikacja marketingowa obejmuje wiele obszarów oraz działań, które mają przyczyniać się do realizacji filozofii marketingowej, w której w centrum zainteresowania jest klient i jego potrzeby. Wieloaspektowość oraz wielopodmiotowość komunikacji marketingowej powodują trudności z szacowaniem skuteczności, a przede wszystkim efektywności tego obszaru aktywności przedsiębiorstwa. W książce autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych oraz ilościowych dotyczące postrzegania skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej, które zostały przeprowadzone wśród 640 menedżerów przedsiębiorstw w Polsce.
 
Analiza zebranych materiałów pozwoliła na identyfikację celów, nakładów oraz efektów tej sfery działalności przedsiębiorstwa, a także umożliwiła rozpoznanie sposobów oceny i miar skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej wykorzystywanych w praktyce gospodarczej.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Wprowadzenie do statystyki dla przyrodników Wydanie 5
Wprowadzenie do statystyki dla przyrodników Wydanie 5
Adam Łomnicki
PWN
Podstawy fizyki Tom 3 Elektryczność i magnetyzm
Podstawy fizyki Tom 3 Elektryczność i magnetyzm
David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker
PWN
Od Ramajany do Slumdoga Filmowe adaptacje literatury indyjskiej
Od Ramajany do Slumdoga Filmowe adaptacje literatury indyjskiej
Stachówna Grażyna, Szurlej Tatiana
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Pisma procesowe i orzeczenia sądowe w sprawach rodzinnych z objaśnieniami i płytą CD
Pisma procesowe i orzeczenia sądowe w sprawach rodzinnych z objaśnieniami i płytą CD
Gromek Krystyna
C.H. Beck
Kreta Podbój i opór
Kreta Podbój i opór
Antony Beevor
ZNAK
Metoda 100 Licz tylko kalorie cukrowe
Metoda 100 Licz tylko kalorie cukrowe
Jorge Cruise
Buchmann
 Koszyk
1 x Nieuczciwe praktyki rynkowe Ocena regulacji Wydanie 2
1 x ADHD/ADD Jak pomóc dziecku ogarnąć chaos
1 x Umiejętności pielęgniarskie Katalog check-list Materiały ćwiczeniowe z podstaw pielęgniarstwa
1 x Mechanika ogólna Tom 2 Dynamika Jerzy Leyko Wydanie 9 Miękka
1 x Akumulacja kapitału
1 x GlobalGAP Podstawy wymagania wdrażanie i kontrola + CD
1 x Krótka historia archeologii
1 x Człowiek i społeczeństwo XXXVIII Wzory kultury gospodarczej
1 x Maroko Przewodnik
1 x Baw się kodem! Twoja własna gra. CoderDojo Nano
1 x Jura Krakowsko Częstochowska
1 x Aplikacje prawnicze w pytaniach i odpowiedziach Tom 1 Wydanie 12
1 x Fotograficzny atlas anatomii człowieka
1 x Amy Winehouse i tabloidy Toksyczna miłość
1 x Kultury prosumpcji O niemożności powstania globalnych i ponadpaństwowych społeczności fanów
1 x Prawa osobiste twórców dóbr niematerialnych Zagadnienia konstrukcyjne
1 x Kodeks karny Część ogólna Tom I Komentarz do artykułów 1-31 Wydanie 3
1 x ECDL S10 Podstawy programowania w języku Python Syllabus v. 1.0
1 x Gra cieni 21 najbardziej tajemniczych postaci w historii cywilizacji
1 x Inwestowanie w wartość
1 x ABC kreatywności Kontynuacje
1 x Bądź bezpieczny w cyfrowym świecie. Poradnik bezpieczeństwa IT dla każdego
1 x Alchemia kariery kobiety Daj sobie drugą szansę
1 x Nadzieja radykalna Etyka w obliczu spustoszenia kulturowego
1 x Astma
1 x Dlaczego nasze dzieci chorują?
1 x 113 Dań Siostry Anastazji
1 x Reglamentacja zawodów rynku nieruchomości
1,822.87zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Difin
 Kategoria:
 Matematyka
Mathcad. Zbiór zadań dla inżynierów

Mathcad. Zbiór zadań dla inżynierów

79.00zł
59.25zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT