Tytuł: | Elastyczność w świadczeniu usług | | Autor: | Mohi Ahmed, Marc Silvester | | ISBN: | 978-83-264-3105-0 | | Ilość stron: | 164 | | Data wydania: | 12/2013 | | Format: | 16.8x24.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 49.00zł | |
Autorzy książki, dyrektor technologiczny i dyrektor rozwoju strategii w Fujitsu, prezentują koncepcję elastyczności w świadczeniu usług, z powodzeniem realizowaną w ich firmie.
Przedstawiają proste, a zarazem skuteczne zasady dotyczące projektowania usług: • opartych na silnej więzi z klientem • ewoluujących wraz z jego potrzebami • dostosowanych do procesów, technologii i kultury klienta • działających w niezawodny sposób z elegancką prostotą
Rozdziały: Wprowadzenie: istota elastyczności w świadczeniu usług
Część 1. Umysł - Kokoro Rozdział 1. Rozwój kultury elastycznie świadczonych usług Rozdział 2. Zmiana zasad gry
Część 2. Ciało - Karada Rozdział 3. Angażowanie się w relacje z klientami Rozdział 4. Zwiększanie możliwości klientów Rozdział 5. Świetna realizacja usług Rozdział 6. Współtworzenie przyszłości
Część 3. Dusza - Tamashii Rozdział 7. Zwiększenie zbiorowej energii Epilog. Zrównoważony rozwój usług Aneks. Etapy podróży do uzyskania elastyczności w świadczeniu usług
|