Tytuł: | Employer branding Budowanie wizerunku pracodawcy krok po kroku | | Autor: | Marek Kozłowski | | ISBN: | 978-83-8092-484-0 | | Ilość stron: | 224 | | Data wydania: | 08/2016 wydanie 2 | | Format: | 17.0x24.0cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 89.00zł | |
Employer branding to stosunkowo nowa, interesująca koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane przez organizację, które mają na celu budowanie jej wizerunku jako atrakcyjnego pracodawcy, a także wspierają jej strategiczne cele biznesowe.
Autor pokazuje, jak wiele firma może zyskać dzięki odpowiedniemu zarządzaniu swoją marką, i udowadnia, że czasem nawet niewielka zmiana, niewymagająca dużych nakładów finansowych, może przynieść zaskakująco dobre rezultaty. Zastosowanie tej koncepcji w praktyce ułatwi organizacjom doskonalenie się, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększanie zysków oraz osiąganie celów, jakie powinny przyświecać każdemu innowacyjnemu przedsiębiorstwu.
W książce szczegółowo omówiono: • ideę i kształtowanie się employer brandingu, • zmiany w podejściu do narzędzi wizerunkowych w świetle ostatnich • przemian gospodarczo-ekonomicznych, • kontekst socjologiczny koncepcji budowania wizerunku pracodawcy, • trendy w employer brandingu na polskim rynku, • główne obszary zainteresowań ekspertów od employer brandingu, • uwzględnienie koncepcji employer brandingu w strategii organizacji, • zagadnienia zwrotu z inwestycji w employer branding, • analizę wizerunku firmy na podstawie monitoringu mediów, • najważniejsze obszary employer brandingu wewnątrz przedsiębiorstwa, • problematykę employer brandingu zewnętrznego, • koncepcję społecznej odpowiedzialności biznesu i korzyści z jej wdrażania, • najważniejsze działania w zakresie employer brandingu.
Książka została wzbogacona o przykłady dobrych praktyk w dziedzinie budowania wizerunku pracodawcy na polskim rynku. Pracownicy działów zasobów ludzkich, a także menedżerowie i właściciele firm znajdą w niej wiele inspirujących przykładów i praktycznych wskazówek.
|