Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Poradniki » Języki obce » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
  Astrologia Ezoteryka
  Bezpieczeństwo
  Biografie
  Ciąża
  Dieta Odchudzanie
  Dzieci Młodzież
  Edukacja
  Etyka
  Film Teatr
  Filozofia
  Gry i zabawy
  Historia literatury
  Hobby
  Język polski
  Języki obce
  Językoznawstwo
  Kolekcjonerstwo
  Komunikacja społeczna
  Kosmetyka Uroda
  Kulinaria
  Kultura Cywilizacja
  Literatura faktu
  Literaturoznawstwo
  Malarstwo Rysunek
  Mitologia
  Moda
  Motywacyjne
  Muzyka
  Myślistwo Rybołówstwo
  Nauka
  Nauki tajemne
  Niepełnosprawni
  Ogród
  Pedagogika
  Relacje damsko-męskie
  Religia
  Reportaż
  Retoryka
  Rodzina
  Rozwiązywanie problemów
  Savoir vivre Wychowanie
  Socjologia
  Stres
  Teologia
  Używki Uzależnienia
  Zdrowie
  Zioła i olejki
  Zwierzaki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Atom i cząsteczka

Atom i cząsteczka

79.00zł
English for Promotion Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji 39.90zł
English for Promotion Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji

Tytuł: English for Promotion Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public relations i komunikacji
Autor: Monika Neymann Janet Bohdanowicz
ISBN: 978-83-7561-325-4
Ilość stron: 168
Data wydania: 03/2014
Format: 16.0x23.0cm
Wydawnictwo: Poltext

Cena: 39.90zł


Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności public relations.
 
W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia:
• marka i jej znaczenie dla promocji,
• sposoby i metody komunikacji z klientem,
• interesariusze i ich wpływ na promocję,
• reklama,
• różne formy sprzedaży,
• promocja międzynarodowa - targi, wystawy i inne formy prezentacji,
• public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych i biznesu,
• komunikacja promocyjna w internecie,
• etyka i odpowiedzialność w promocji.

Teksty źródłowe poprzedzone są słowniczkami terminów występujących w danym przekazie informacji. W komentarzach omawiane są najciekawsze zjawiska językowe i poszerzany zakres terminologii. Ćwiczenia ukierunkowane są na rozumienie treści tekstu, utrwalanie występującej w nim terminologii, testowanie stopnia jej opanowania. Konstrukcja książki zapewnia możliwość sprawdzenia przyswojenia sobie wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce. Teksty przeznaczone dla odbiorców zaawansowanych pochodzą ze współczesnych źródeł lub są pisane przez native speakera.
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Działania antyterrorystyczne Komentarz
Działania antyterrorystyczne Komentarz
Michał Gabriel-Węglowski
Wolters Kluwer
Encyklopedia cudów świata
Encyklopedia cudów świata
Młynarczyk Marlena
Arti
Kocham gotować Przepis na życie
Kocham gotować Przepis na życie
Magda Gessler
Świat Książki
101 najciekawszych polskich budynków dekady
101 najciekawszych polskich budynków dekady
Praca zbiorowa
Agora
Z plecakiem przez świat. Vademecum podróżnika
Z plecakiem przez świat. Vademecum podróżnika
Monika Witkowska
Bezdroża
Socjologia dla bystrzaków
Socjologia dla bystrzaków
Gabler Jay
Septem
 Koszyk
1 x Ilustrowany słownik hiszpańsko-polski
1 x Imperium grzechu
1 x Atlas Tolkienowski
1 x Frywolitki biżuteria, ozdoby, dekoracje
1 x Mózg 41 największych mitów
207.79zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Poltext
 Kategoria:
 Chemia
Chemiczne łamigłówki

Chemiczne łamigłówki

69.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN