Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Drgania układów ciągłych

Drgania układów ciągłych

49.00zł
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia 53.00zł
Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia

Tytuł: Finansowanie marketingu w ochronie zdrowia
Autor: Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska
ISBN: 978-83-7556-242-2
Ilość stron: 224
Data wydania: 04/2010
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: CEDEWU

Cena: 53.00zł


Książka ukazuje przy pomocy jakich metod marketingowych placówki zdrowotne mogą rozpoznawać pozamedyczne oczekiwania pacjentów, a następnie ich pozyskiwać i utrzymywać jako nabywców usług w długim okresie (rozdziały I i II).

Przedstawia źródła finansowania działalności wewnętrzne i zewnętrzne (rozdział IV i V) oraz powiązania między strategiami marketingowymi a strategią finansowania (rozdział III).

Walorem omawianej pracy jest komunikatywny sposób prezentacji i sekwencyjne ujęcie problematyki, zapewniające logicznie spójną konstrukcję. Liczne przykłady, rysunki i tabele pozwalają lepiej zrozumieć prezentowane treści. (?)

Książka jest adresowana do szerokiego grona Czytelników. Opracowanie może stanowić zarówno podręcznik akademicki dla studentów studiów medycznych (kierunku lekarskiego i zdrowie publiczne) i podyplomowych (z zakresu zarządzania ochroną zdrowia), jak i źródło inspiracji dla menedżerów placówek zdrowotnych.

Rozdziały:

Rozdział 1. Placówka zdrowotna i jej rynkowe otoczenie 13
1.1. Wprowadzenie 13
1.2. Konkurencyjność placówek zdrowotnych 13
1.2.1. Otoczenie rynkowe placówki zdrowotnej 13
1.2.2. Wymiary konkurencyjności 20
1.3. Orientacja rynkowa placówek zdrowotnych 24
1.3.1. Specyfika usługi medycznej 24
1.3.2. Orientacja marketingowa 28
1.4. Badanie marketingowe ? sposób pozyskania wiedzy o oczekiwaniach pacjentów 33
1.4.1. Przedmiot i treść badań marketingowych 33
1.4.2. Organizacja badań marketingowych 35
1.5. Znaczenie segmentacji w budowaniu strategii marketingowych 36
1.6. Wizerunek placówki zdrowotnej w otoczeniu 42
1.7. Reasumpcja 48

Rozdział 2. Działania marketingowe prywatnych zakładów opieki zdrowotnej 53
2.1. Wprowadzenie 53
2.2. Rola marketingu w usługach zdrowotnych 53
2.3. Optymalna oferta produktowa 57
2.3.1. Wprowadzenie nowych usług na rynek 57
2.3.2. Jakość w funkcjonowaniu placówki zdrowotnej 65
2.4. Polityka cenowa placówek zdrowotnych 67
2.4.1. Cena ? istota, rodzaje 67
2.4.2. Strategie cenowe 70
2.5. Polityka lokalizacji placówki zdrowotnej 73
2.6. Promocja jako instrument komunikowania się z otoczeniem 76
2.6.1. Instrumentarium promocji 76
2.6.2. Polityka promocji prywatnego zakładu opieki zdrowotnej 81
2.7. Rola pracowników w budowaniu relacji z pacjentami 85
2.8. Strategie marketingowe ZOZ-ów 90
2.8.1. Kształtowanie strategii 90
2.8.2. Wybrane strategie marketingowe 95
2.9. Reasumpcja 103

Rozdział 3. Finansowanie strategii marketingowych zakładów opieki zdrowotnej 109
3.1. Wprowadzenie 109
3.2. Finansowanie ZOZ-ów 110
3.3. Źródła finansowania działań prywatnych zakładów opieki zdrowotnej 114
3.4. Strategie finansowania bieżącej działalności zakładów opieki zdrowotnej 118
3.5. Strategia marketingowa a strategia finansowania 121
3.5.1. Finansowanie wprowadzenia na rynek nowych świadczeń 121
3.5.2. Cena a jakość świadczenia 124
3.5.3. Normatywne strategie rozwoju zakładu opieki zdrowotnej a ich finansowanie 126
3.5.4. Rozwój rynku i udział w nim prywatnego zakładu opieki zdrowotnej a alokacja środków 129
3.6. Planowanie finansowe 133
3.7. Reasumpcja 137

Rozdział 4. Finansowanie działań marketingowych kapitałami własnymi 141
4.1. Wprowadzenie 141
4.2. Kapitały własne zakładów opieki zdrowotnej 142
4.2.1. Zewnętrzne źródła kapitałów własnych a forma prawno-organizacyjna zakładu opieki zdrowotnej 142
4.2.2. Venture capital 144
4.2.3. Wewnętrzne źródła kapitałów 148
4.2.4. Wynik finansowy a działalność marketingowa prywatnej placówki zdrowotnej 150
4.2.5. Decyzje cenowe placówki zdrowotnej 157
4.3. Reasumpcja 160

Rozdział 5. Obce źródła finansowania działania zakładów opieki zdrowotnej 165
5.1. Wprowadzenie 165
5.2. Pożyczka w finansowaniu przedsięwzięć marketingowych placówek zdrowotnych 166
5.3. Kredyt bankowy w finansowaniu działań marketingowych zakładów opieki zdrowotnej 167
5.4. Kredyt handlowy w finansowaniu bieżącej działalności zakładów opieki zdrowotnej 171
5.5. Wykorzystanie faktoringu w finansowaniu działalności marketingowej zakładów opieki zdrowotnej 175
5.6. Forfaiting w finansowaniu ekspansji działalności 177
5.7. Sekurytyzacja aktywów jako sposób na poprawę wizerunku placówki 179
5.8. Franchising jako forma finansowania sprawdzonych rynkowo przedsięwzięć marketingowych 181
5.9. Leasing jako forma wsparcia inicjatyw marketingowych placówek zdrowotnych 183
5.9.1. Istota leasingu 183
5.9.2. Wybór oferty leasingowej 186
5.9.3. Leasing a kredyt 190
5.10. Obcy kapitał rzeczowy w rozwoju placówek zdrowotnych 192
5.11. Fundusze unijne w Polsce w latach 2007-2013 195
5.12. Reasumpcja 202

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Prawo własności przemysłowej
Prawo własności przemysłowej
Nowińska Ewa, Promińska Urszula, du Vall Michał
LexisNexis
Międzynarodowe i wewnętrzne uwarunkowania bezpieczeństwa państwa
Międzynarodowe i wewnętrzne uwarunkowania bezpieczeństwa państwa
Cebul Krzysztof, Rudowski Andrzej
CEDEWU
Kto wyłączy mój mózg
Kto wyłączy mój mózg
Joanna Opiat-Bojarska
Zysk i S-ka
Moja kompania w Polsce w 1939 roku
Moja kompania w Polsce w 1939 roku
Fritz Fillies
Napoleon V
Voices 4 Workbook + CD
Voices 4 Workbook + CD
Bilsborough Katherine & Steve
MACMILLAN
Prawo o prokuraturze Komentarz praktyczny
Prawo o prokuraturze Komentarz praktyczny
Alfred Staszak, Robert Kmieciak
Difin
 Koszyk
1 x Gra na gitarze. Patrz i ucz się!
1 x Encyklopedia nauki
1 x Osteopatia
1 x Ginekologia dziecięca i dziewczęca
1 x Astma oskrzelowa
1 x Pojęcia i konstrukcje prawne ubezpieczenia społecznego
1 x Fizjologia człowieka z elementami fizjologii stosowanej i klinicznej
1 x Czytanie przestrzeni
1 x Jedz i trenuj Poradnik dla aktywnych
1 x Bezpański Ballada o byłym gliniarzu
1 x Jak być artystą na przykładzie Thomasa Manna
1 x Andaluzja Pascal Lajt
1 x Elektronizacja postępowania wieczystoksięgowego Komentarz praktyczny. Akty wykonawcze
1 x Kazimierz Wielki Historia i tradycja
1 x Antropologia wobec problemów współczesnego świata
1 x Autoterapia Sposoby i metody leczenia duszy i ciała
1 x Zabawka przedmiot ludyczny i obiekt kolekcjonerski
1 x Podstawy genetyki populacyjnej
1 x Pielęgniarstwo opieki paliatywnej
1 x Etyka w zawodzie specjalistów Public Relations
1 x Diagnostyka obrazowa Serce i duże naczynia
1 x Brazylia: republika Dzieje Brazylii w latach 1889-2010
1 x Bibliografia patrystyczna 1901-2016 Polskie tłumaczenia tekstów starochrześcijańskich pierwszego tysiąclecia
1 x Bataliony karne i oddziały zaporowe Armii Czerwonej
1 x Jak najlepiej zaprezentować się podczas rozmowy kwalifikacyjnej
1 x Kalkulacja ceny pieniądza w lokatach, pożyczkach i kredytach
1 x Francuzki noszą koronki Jak kupować, dobierać i nosić bieliznę we francuskim stylu
1 x Dieta Keto pod lupą Niskowęglowodanowa i wyskotłuszczowa dieta w teorii i praktyce
1 x Budowanie systemów inteligentnych Przewodnik po inżynierii uczenia się maszyn
1 x ABC Excel 2016 PL
2,106.13zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo CEDEWU
 Kategoria:
 Chemia
Chemia ogólna i analityczna dla studentów biologii

Chemia ogólna i analityczna dla studentów biologii

35.00zł
29.75zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press