Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone 49.00zł 34.79zł
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone

Tytuł: Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone
Autor: Robert Zych
ISBN: 978-83-283-1263-0
Ilość stron: 280
Data wydania: 09/2015
Oprawa: Twarda
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


Ręce, głowa i serce sprzedawcy

„Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” — tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu dla nas odpowiednim. Innymi słowy, jako sprzedawcy mamy sprawne ręce. Problem leży po stronie głowy i serca. A sprzedawca, który dysponuje samymi rękami, podda się w momencie, w którym klient wyrazi jakiekolwiek wątpliwości.

Dlaczego — choć wszyscy znamy i teoretycznie potrafimy stosować narzędzia sprzedaży — tylko niektórzy z nas odnoszą w tym zawodzie naprawdę spektakularne sukcesy? Może to kwestia genów? Autor tej książki przekona Cię, że nie o to chodzi. Pomyśl o pięciolatku, który naprawdę czegoś chce. Będzie tak długo prosił, dopominał się i walczył o swoje, aż osiągnie cel. Ty też byłeś takim pięciolatkiem, prawda? Zatem masz to w sobie! Z natury jesteś sprzedawcą. Teraz musisz tylko odblokować swoje uczucia. Zmienić ścieżki, jakimi podczas sprzedaży biegną Twoje myśli. Rusz głową, zajrzyj w głąb swojego serca i zacznij naprawdę aktywnie sprzedawać.

Rozdziały:

Od autora (9)

  • Dla kogo jest ta książka? (10)

Rozdział 1. Planowanie swojego rozwoju w sprzedaży (16)

Rozdział 2. Kluczowe przekonania w sprzedaży (poziom "głowy") (24)

  • Źródła słabości i siły (26)
  • Przekonania handlowca mogą go wspierać w sprzedaży lub osłabiać (27)
  • Skąd czerpać siłę do sprzedaży (31)
  • Klienci zmieniają swoje oczekiwania (33)

Rozdział 3. Kluczowe wartości w sprzedaży (poziom "serca") (37)

  • Problem prestiżu firmy (39)
  • Sprzedawca traci wiarę w rodzaj pracy, którą wykonuje (41)
  • Brak zaufania w zespole (42)
  • Jednorazowa sprzedaż a wartości (43)

Rozdział 4. Jak efektywnie prowadzić proces sprzedaży. System AIDDA(S), czyli narzędzia na poziomie "rąk" (47)

  • Kluczowe umiejętności w systemie sprzedaży AIDDA(S) (49)

Rozdział 5. Jak prowadzić aktywną sprzedaż (84)

  • Do jakich segmentów klientów chcesz kierować swoje usługi i produkty (attention) (84)
  • Z jakich kanałów sprzedaży korzystać oraz jak i gdzie kontaktować się z klientami (attention) (86)
  • Jak pokonywać lęk przed odrzuceniem w aktywnej sprzedaży (attention) (87)
  • Czy jesteś zaangażowany i wierzysz w siebie (attention) (89)
  • Twoje cele w sprzedaży (attention) (90)
  • Jaką propozycję wartości oferujesz swoim klientom (interest) (91)
  • Jakich doradców najbardziej cenią klienci (interest) (93)
  • Jak budować zaufanie do siebie w procesie sprzedaży (desire) (95)
  • Jak zamykać sprzedaż (decision) (96)
  • Jak możesz budować swoją wiarygodność (action) (98)
  • Sześć zasad osobistej efektywności w sprzedaży według Cheta Holmesa (action) (100)
  • Rola przedsiębiorczości w sprzedaży (satisfaction) (101)
  • Kiedy zwiększasz strumień przychodów w aktywnej sprzedaży (cały proces sprzedaży) (103)

Rozdział 6. Trudne sytuacje w procesie sprzedaży ("trudny klient") (106)

  • Jak radzić sobie ze spadkiem motywacji w pozyskiwaniu nowych klientów (attention) (106)
  • Jak radzić sobie ze zbyt wysokimi celami sprzedażowymi (attention/interest) (108)
  • Jak przekonać klienta, że nasze rozwiązanie jest lepsze od tego, do którego się skłania (desire) (110)
  • Klient podważa kompetencje handlowca podczas spotkania (desire) (113)
  • Klient nie chce się spotkać - jak zwiększyć szanse na współpracę (decision) (115)
  • Jak nie stracić kontroli nad procesem sprzedaży (decision) (117)
  • Jak przechodzić od prezentowania oferty do zamknięcia sprzedaży (decision) (118)
  • Klient wywierający presję na sprzedawcę (decision) (119)
  • Negocjacja warunków finansowych (decision) (124)
  • Jak radzić sobie w sprzedaży z konfliktem ze świata wartości (action) (130)
  • Poufałość - ślepa uliczka w sprzedaży (action) (132)
  • Jak doprowadzić do drugiej sprzedaży w razie reklamacji (satisfaction) (133)
  • Przetargi - nietypowa forma sprzedaży (cały proces sprzedaży) (135)
  • Jak radzić sobie z "wypaleniem" w sprzedaży (cały proces sprzedaży) (136)

Rozdział 7. Jesteś doradcą czy akwizytorem? (139)

Rozdział 8. Umiejętność prowadzenia sprzedaży z wykorzystaniem wiedzy o potrzebach klienta (144)

  • Dlaczego rozpoznawanie potrzeb jest tak trudne w dzisiejszych czasach (144)
  • Jak niefortunna ocena pozycji branżowej klienta może zaprzepaścić dalszą współpracę (149)
  • Jak nadmierne ego sprzedawcy może zrazić klienta (150)
  • Jak sprzedaż realizowana rutynowo może zaszkodzić relacjom z klientem (151)
  • Kilka praktycznych rekomendacji, jak sprzedawać w odniesieniu do potrzeb klienta (154)
  • Czego unikać, a co stosować w rozpoznawaniu potrzeb klienta (159)

Rozdział 9. Jak dostosować swój styl sprzedaży do różnych typów klienta (162)

  • Ja - inni (166)
  • Cele - problemy (168)
  • Zgodny - negujący (172)
  • Osobisty - rzeczowy (176)
  • Systematyczny - chaotyczny (179)

Rozdział 10. Dziesięć kluczowych zachowań w aktywnej sprzedaży (188)

Porada 1. Twoja przewaga w aktywnej sprzedaży (193)

Porada 2. Jak pozytywne przekonania wpływają na Twoją efektywność w aktywnej sprzedaży? (196)

Porada 3. Skąd czerpać siłę do aktywnej sprzedaży - praktyki najlepszych sprzedawców (200)

Porada 4. Attention - pozyskanie uwagi klienta (204)

Porada 5. Interest - jak utrzymać uwagę i wzbudzić zainteresowanie klienta? (208)

Porada 6. Interest - jak utrzymać uwagę klienta poprzez opowiadanie historii? (211)

Porada 7. Jak się nie poddać, kiedy słyszysz "Nie dziękuję, nie jestem zainteresowany"? (214)

Porada 8. Desire w aktywnej sprzedaży. Jak wzbudzić u klienta pragnienie nabycia Twojego produktu lub usługi? (216)

Porada 9. Decision - jak zamykać sprzedaż? (219)

Polecane lektury (222)

Polecane audiobooki (236)

Polecane metody (systemy) sprzedaży (239)

Karty treningowe AIDDA(S) (240)

Bibliografia (250)

English summary (253)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 34,79zł

Tytuł książki: "Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone"
Autor: Robert Zych
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Przywództwo w świecie biznesu
Przywództwo w świecie biznesu
Michael Williams
Wolters Kluwer
Podatki bezpośrednie Prawo polskie a prawo wspólnotowe
Podatki bezpośrednie Prawo polskie a prawo wspólnotowe
Hanna Litwińczuk
Oficyna Prawa Polskiego
Wizualizacje architektoniczne 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013 Szkoła efektu
Wizualizacje architektoniczne 3ds Max 2013 i 3ds Max Design 2013 Szkoła efektu
Joanna Pasek
HELION
Zatrudnianie pracowników mobilnych Podróże służbowe Praktyczny poradnik
Zatrudnianie pracowników mobilnych Podróże służbowe Praktyczny poradnik
Suknarowska-Drzewiecka Ewa, Wojciechowski Piotr
C.H. Beck
Testy i zadania praktyczne Technik hotelarstwa Egzamin zawodowy Kwalifikacja T.11
Testy i zadania praktyczne Technik hotelarstwa Egzamin zawodowy Kwalifikacja T.11
Rudziński Andrzej
WSiP
Szkoła fotografii Bryana Petersona Twórz lepsze zdjęcia – warsztaty z mistrzem
Szkoła fotografii Bryana Petersona Twórz lepsze zdjęcia – warsztaty z mistrzem
Bryan Peterson
Galaktyka
 Koszyk
1 x W drodze do dofinansowania Jak napisać dobry wniosek
1 x Bad Things. Tristan i Danika. Tom I
1 x Decyzja należy do ciebie Wolność wyboru - przejmij odpowiedzialność za swoje życie
1 x Hale z poligonalnym chórem zintegrowanym w architekturze gotyckiej na terenie Polski
1 x Bóg i Stephen Hawking Czyj to w końcu projekt?
1 x Dokumentacja projektowa konstrukcji stalowych w budowlanych przedsięwzięciach inwestycyjnych
1 x Bóg jeszcze nie umarł Co fizyka kwantowa mówi o naszym pochodzeniu
1 x 1000 chińskich słówek Ilustrowany słownik chińsko-polski polsko-chiński
1 x 500 samochodów sportowych
1 x Imperium grzechu
1 x Co rządzi obrazem? Powtórzenie w sztukach audiowizualnych
1 x Duży słownik polsko-angielski angielsko-polski z płytą CD
1 x Arcydzieła malarstwa Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie
1 x Biblia w malarstwie polskim
1 x Dochodząc do TAK Negocjowanie bez poddawania się
1 x Budownictwo ogólne tom 1 Materiały i wyroby budowlane
1 x Ferrari włoska legenda
1 x Doładowanie silników Wydanie 4
1 x Gentleman numer dziewięć
1 x Encyklopedia dla dzieci
1 x Bezpiecznie już było. Jak żyć w świecie sieci, terrorystów i ciągłej niepewności
1 x Analiza finansowa w przedsiębiorstwie Przykłady zadania i rozwiązania Wydanie 3
1 x Analiza finansowa w przedsiębiorstwie
1 x Wzory wykresy i tablice wytrzymałościowe
1 x Architektura średniowieczna Pomorza Zachodniego
1 x Budowanie pokoju a bezpieczeństwo ludzkie - wzajemne relacje
1 x Armatura regulacyjna i zagadnienia hydrauliczne w wodnych instalacjach grzewczych
1 x Droga do bogactwa w działaniu Podróż trwa Budowanie firmy o wysokiej rentowności
1 x Fizyka w rysunkach 2600 lat odkryć od Talesa do Higgsa
1 x A może zmienisz zdanie Sekrety perswazyjnego pisania
1 x Biologiczne podstawy ochrony przyrody
1 x Alchemia sprzedaży czyli jak skutecznie sprzedawać produkty usługi pomysły i wizerunek samego siebie
1 x Elektroakustyka w praktyce estradowej
1 x Ilustrowany atlas wszechświata
1 x Błąd Darwina
1 x Biblia e-biznesu 2. Nowy Testament
1 x Dziecko Czy muszę Ci to jeszcze raz powtarzać
1 x 365 Pytań i odpowiedzi
1 x Matematyka finansowa Podstawy teoretyczne, przykłady, zadania Wydanie 6
1 x Pani Kusząca. Magnolia #2
1 x Business Angels na rynku kapitałowym
1 x Czy grzechotnik ma grzechotkę Zaskakujące pytania ze świata zwierząt
1 x Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
1 x Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych
1 x Ekologiczne sprzątanie Skutecznie zdrowo tanio
1 x Obsługa żurawi samojezdnych w pytaniach i odpowiedziach
1 x Przyrodni brat
2,325.12zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Geografia
Systemy krajobrazowe Struktura funkcjonowanie planowanie

Systemy krajobrazowe Struktura funkcjonowanie planowanie

54.00zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XIII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN