Tytuł: | Geniusz biznesu Kreatywne podejście do rozwoju firmy | | Autor: | Peter Fisk | | ISBN: | 978-83-264-3161-6 | | Ilość stron: | 304 | | Data wydania: | 01/2014 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 17.0x24.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 69.00zł | |
Peter Fisk, doświadczony strateg, w inspirującej książce Geniusz biznesu wskazuje główne czynniki wpływające na miejsce firm na rynku: przywództwo, otwartość na zmiany oraz innowacyjność. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:
• Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia? • Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne? • Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest? • Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania? • Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób? • Co charakteryzuje geniusza biznesu?
Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.
Rozdziały:
Inspiracja
CZĘŚĆ PIERWSZA.LEWA I PRAWA PÓŁKULA
Ścieżka 1. Szybki wzrost Rozwój i przyspieszanie wzrostu firmy
Ścieżka 2. Bańki rynkowe Największe możliwości w szybkim i nietrwałym świecie
Ścieżka 3. Przedsiębiorczy liderzy Od mnichów i czarowników do liderów i menedżerów
CZĘŚĆ DRUGA.OD PRZYSZŁOŚCI KU PRZYSZŁOŚCI
Ścieżka 4. Rynki rozwojowe Znajdowanie najlepszych rynków - dzisiaj i w przyszłości
Ścieżka 5. Mądrzejsze strategie Kształtowanie przyszłości i nieuleganie wpływom
Ścieżka 6. Innowacja w biznesie Patrzenie inaczej, robienie inaczej
CZĘŚĆ TRZECIA.Z ZEWNĄTRZ I OD WEWNĄTRZ
Ścieżka 7. Siła konsumenta Biznes na warunkach klienta
Ścieżka 8. Propozycje markowe Co sprawia, że klienci się angażują
Ścieżka 9. Sieci rynkowe Siła sieci i społeczności konsumenckich
CZĘŚĆ CZWARTA.RADYKALNE POMYSŁY, PRAKTYCZNE DZIAŁANIA
Ścieżka 10. Energia dla pracowników Jak stworzyć najlepsze miejsce pracy
Ścieżka 11. Inspiracja zmian Wprowadzanie i utrwalanie zmian
Ścieżka 12. Osiąganie pożądanych wyników Jak osiągać wyniki - teraz i w przyszłości
LABORATORIUM GENIUSZA
Skan biznesu
|