Tytuł: | Geniusz konsumenta Wydanie 2 | | Autor: | Peter Fisk | | ISBN: | 978-83-264-3162-3 | | Ilość stron: | 368 | | Data wydania: | 12/2013 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | 17.4x24.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 69.00zł | |
Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm.
Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:
• Jak zdobyć lojalnych klientów? • Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny? • Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm? • Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów? • Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?
Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Ułatwią one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.
Rozdziały:
CZĘŚĆ PIERWSZA.W ŚWIECIE KLIENTA
Ścieżka 1. Witaj! Ścieżka 2. Mój świat
ludzie i ich pasje Ścieżka 3. Moje priorytety - co jest dla mnie najważniejsze Ścieżka 4. Na moich warunkach
władza dla ludu Ścieżka 5. Mój biznes
biznes konsumencki
CZĘŚĆ DRUGA.BIZNES KONSUMENCKI
Aspekt 1. Wizja konsumenta Aspekt 2. Strategia konsumencka Aspekt 3. Rozumienie konsumenta Aspekt 4. Perspektywy konsumenckie Aspekt 5. Rozwiązania konsumenckie Aspekt 6. Połączenia konsumenckie Aspekt 7. Doznania konsumenckie Aspekt 8. Obsługa konsumenta Aspekt 9. Związki z konsumentem Aspekt 10. Zachowanie konsumenta
CZĘŚĆ TRZECIA.JAK STAĆ SIĘ BIZNESEM KONSUMENCKIM?
Ścieżka 6. Przywództwo
na czele rewolucji konsumenta Ścieżka 7. Kultura ... budzenie pasji w ludziach Ścieżka 8. Przemiana ... droga do klientocentryczności
ANEKS
LABORATORIUM GENIUSZA
Mapa drogowa biznesu konsumenta
Geniuszu nigdy dosyć
|