Tytuł: | Geniusz marketingu | | Autor: | Peter Fisk | | ISBN: | 978-83-7601-565-1 | | Ilość stron: | 415 | | Data wydania: | 2009 | | Oprawa: | twarda | | Format: | 17.0x24.5cm | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 89.00zł | |
Klienci, marki i marketing to podstawa współczesnych strategii rynkowych. Geniusz marketingu wyjaśnia, dlaczego te zagadnienia są obecnie tak ważne. To książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.
Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można:
• stworzyć wyróżniające się marki, • wprowadzić innowacyjne rozwiązania, • zwiększyć zaangażowanie konsumentów, • odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur, • zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.
Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starburcks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve'a Jobsa, wyobraźni od Philippe'a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.
Rozdziały:
CZĘŚĆ PIERWSZA.POMYSŁOWOŚĆ: NARODZINY GENIUSZA MARKETINGU
Ścieżka 1. Złożoność Ścieżka 1. Zrozumienie niepewnych rynków Ścieżka 2. Oczekiwania Ścieżka 1. Kreujemy jutro, pracując dzisiaj Ścieżka 3. Geniusz Ścieżka 1. Marketing to inteligencja i wyobraźnia
CZĘŚĆ DRUGA.MYŚLENIE: UMYSŁ GENIUSZA MARKETINGU
Ścieżka 4. Strategia Ścieżka 1. Projektowanie działalności rynkowej "z zewnątrz" Ścieżka 5. Marki Ścieżka 1. Znajdź pomysł na miarę swoich możliwości Ścieżka 6. Klienci Ścieżka 1. Docieranie do inteligentnych klientów Ścieżka 7. Innowacja Ścieżka 1. Myślenie nowatorskie
CZĘŚĆ TRZECIA.KONKURENCJA: METODY GENIUSZA MARKETINGU
Ścieżka 8. Propozycje Ścieżka 1. Firma widziana oczami klientów Ścieżka 9. Doznania Ścieżka 1. Postaw się na miejscu klienta Ścieżka 10. Powiązania Ścieżka 10. Prowadzenie firmy, gdy warunki dyktuje klient Ścieżka 11. Relacje Ścieżka 10. Z kim chciałbyś się spotkać w cztery oczy?
CZĘŚĆ CZWARTA.PRZYWÓDZTWO: WPŁYW GENIUSZA MARKETINGU
Ścieżka 12. Działanie Ścieżka 10. Przedstawienie prawdziwej wartości marketingu Ścieżka 13. Marketerzy Ścieżka 10. Już czas, aby marketerzy stali się głównymi aktorami Ścieżka 14. Przywództwo Ścieżka 15. Rodzaje przyszłości Ścieżka 10. Jaka będzie przyszłość?
CZĘŚĆ PIĄTA.GENIUSZ: STAWANIE SIĘ GENIUSZEM MARKETINGU
Laboratorium geniuszu Katalizatory geniuszu Inspiracje geniuszu
|