Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Design DTP » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PZWL
Praktyczna kosmetologia krok po kroku Makijaż medyczny

Praktyczna kosmetologia krok po kroku Makijaż medyczny

79.00zł
61.62zł
GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III 79.00zł 59.25zł
GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III

Tytuł: GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III
Autor: Włodzimierz Gajda
ISBN: 978-83-246-7545-6
Ilość stron: 480
Data wydania: 08/2015
Format: 168x237
Wydawnictwo: HELION

Cena: 79.00zł 59.25zł


Jeśli coś jest za darmo, to jest... po prostu dobre!

GIMP to program do tworzenia i obróbki grafiki. Na pewno kiedyś się z nim zetknąłeś, może nawet zainstalowałeś go na swoim komputerze. Skonfigurowałeś, uruchomiłeś i co dalej? Dzieli Cię tylko krok od poznania jego dużych możliwości. Nie bez przyczyny program ten stał się głównym konkurentem płatnego Photoshopa. GIMP jest darmowy, stale rozwijany i współpracuje z systemami Windows, Linux oraz MacOs.

Autor tej książki pokaże Ci, jak wykorzystać GIMP w praktyce. Zaczniesz od zadań prostszych i stopniowo przejdziesz do poważniejszych wyzwań. Przewodnik GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III to zbiór ponad 100 ćwiczeń, które pomogą Ci zrozumieć działanie programu i opanować jego narzędzia. Będziesz pracować na fotografiach umieszczonych na dołączonej do książki płycie — znajdziesz tam blisko 3 tysiące zdjęć do dowolnego wykorzystania! Nauczysz się poprawiać ich jakość i dowiesz się, jak przekształcić jedną fotografię w taki sposób, by otrzymać najróżniejsze, całkiem inne efekty końcowe.

Poznaj pełnię możliwości GIMP-a:
  • Praca na tekstach
  • Warstwy i ich zastosowanie
  • Sprawna obróbka fotografii
  • Łączenie obrazów lub wycinanie ich fragmentów
  • Rysunek i tworzenie własnych grafik
  • Filtry GIMP-a
  • Własny przybornik najbardziej potrzebnych narzędzi

Rozdziały:

Wstęp (11)

Rozdział 1. Tekst i warstwy (13)

  • Projekt 1.1. Żółta Turnia (14)
  • Przybornik i okna dialogowe (21)
  • Projekt 1.2. Księżyc (25)
  • Projekt 1.3. Orzeł przedni (28)
  • Projekt 1.4. Ważka (30)
  • Projekt 1.5. Magnolia (31)
  • Projekt 1.6. Słonecznik (33)
  • Projekt 1.7. Autoholowanie (35)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (37)

Rozdział 2. Modyfikacja kolorów fotografii (41)

  • Projekt 2.1. Kozi Wierch (41)
  • Projekt 2.2. Rachunek (43)
  • Projekt 2.3. Zamość (44)
  • Projekt 2.4. Zima (46)
  • Projekt 2.5. Wypluwki (48)
  • Projekt 2.6. Czołg (51)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (53)

Rozdział 3. Rozjaśnianie fotografii (55)

  • Projekt 3.1. Autonaprawa (56)
  • Projekt 3.2. Pióro (59)
  • Projekt 3.3. Kamień (61)
  • Projekt 3.4. Transport samochodowy XXI wieku (64)
  • Projekt 3.5. Energetyka XXI wieku (67)
  • Projekt 3.6. Znak wodny (68)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (69)

Rozdział 4. Rozmycie i wyostrzanie (71)

  • Projekt 4.1. Czas siewu (71)
  • Projekt 4.2. Maszynopisanie (73)
  • Projekt 4.3. Automobil (75)
  • Projekt 4.4. Antyk (78)
  • Projekt 4.5. Kościelec (79)
  • Projekt 4.6. Czołg (81)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (82)

Rozdział 5. Kopiowanie i wklejanie całych obrazów (83)

  • Projekt 5.1. Lublin (83)
  • Projekt 5.2. Łabędzie (86)
  • Projekt 5.3. Mieszkańcy polskich lasów (90)
  • Projekt 5.4. Letnia szkoła rysunku (91)
  • Projekt 5.5. Misiek (94)
  • Projekt 5.6. Zalew Zemborzycki i okolice (95)
  • Projekt 5.7. Lalka (99)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (100)

Rozdział 6. Wyrównywanie warstw (103)

  • Projekt 6.1. Ulica Dominikańska (104)
  • Projekt 6.2. Żmija zygzakowata (109)
  • Projekt 6.3. Antykwariat (110)
  • Projekt 6.4. Jenot (115)
  • Projekt 6.5. Zwierzęta okolic Lublina (117)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (127)

Rozdział 7. Selekcja (129)

  • Projekt 7.1. Cytrusy (130)
  • Projekt 7.2. Ptaki Polski (134)
  • Projekt 7.3. Elektronik (139)
  • Projekt 7.4. Kup mnie (144)
  • Projekt 7.5. Money (147)
  • Projekt 7.6. Żarówki (152)
  • Projekt 7.7. BMX Quest (157)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (160)

Rozdział 8. Prostokąty, kwadraty i koła (163)

  • Projekt 8.1. Zenit (163)
  • Projekt 8.2. Fotografie (164)
  • Projekt 8.3. Muzeum Kolejnictwa (167)
  • Projekt 8.4. Wspomnienia (170)
  • Projekt 8.5. Giewont (171)
  • Projekt 8.6. Korepetycje (173)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (179)

Rozdział 9. Obramowanie warstwy (181)

  • Projekt 9.1. Tatry (181)
  • Projekt 9.2. Auto tuning (186)
  • Projekt 9.3. Zaskrońce (188)
  • Projekt 9.4. Żaby i ropuchy (189)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (193)

Rozdział 10. Obwiednia i poświata napisu (195)

  • Projekt 10.1. Lokata prima (195)
  • Projekt 10.2. Chwilówki (197)
  • Projekt 10.3. Sosnowica (199)
  • Projekt 10.4. X developer (200)
  • Projekt 10.5. Aqua (206)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (214)

Rozdział 11. Linijki, prowadnice i miarka (215)

  • Projekt 11.1. V8 (216)
  • Projekt 11.2. Kursy żeglarskie (223)
  • Projekt 11.3. Padalec (226)
  • Projekt 11.4. Bryza (228)
  • Projekt 11.5. Kwiaty (233)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (239)

Rozdział 12. Skalowanie i kadrowanie obrazów (241)

  • Projekt 12.1. Żółw czerwonolicy (242)
  • Projekt 12.2. Kazimierz Dolny (244)
  • Projekt 12.3. Żmija i zaskroniec (248)
  • Projekt 12.4. Rzekotka (250)
  • Projekt 12.5. Kaczka (252)
  • Projekt 12.6. Szczupaki (255)
  • Projekt 12.7. Orzechy (257)
  • Projekt 12.8. Zdjęcia do legitymacji (258)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (263)

Rozdział 13. Filtry (265)

  • Projekt 13.1. Filtr Zniekształcenia/Fale (265)
  • Projekt 13.2. Filtr Zniekształcenia/ Skręcenie i zaciskanie (266)
  • Projekt 13.3. Filtr Artystyczne/Kubizm (267)
  • Projekt 13.4. Filtr Szum/Rozrzucenie (269)
  • Projekt 13.5. Zniekształcenia/Zastosuj soczewki (270)
  • Projekt 13.6. Filtr Odwzorowania/ Śledzenie fraktalne (271)
  • Projekt 13.7. Filtr Odwzorowania/Odwzorowanie obiektu (272)
  • Projekt 13.8. Filtr Łączenie/Odcinek filmu (274)
  • Projekt 13.9. Filtr Łączenie/Łączenie głębi (275)
  • Projekt 13.10. Filtry Artystyczne/Nałóż płótno oraz Odwzorowania/Mapa wypukłości (277)
  • Projekt 13.11. Filtry z grupy Alfa na logo (280)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (282)

Rozdział 14. Gradient (285)

  • Projekt 14.1. Samochód (286)
  • Projekt 14.2. Orzechy (288)
  • Projekt 14.3. Przycisk (290)
  • Projekt 14.4. Żaglówka (296)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (300)

Rozdział 15. Maska warstwy (301)

  • Projekt 15.1. Winyl (301)
  • Projekt 15.2. Elektro (306)
  • Projekt 15.3. Antykwariat (312)
  • Projekt 15.4. Konie (319)
  • Projekt 15.5. Vincent van Gogh: Most Langlois (z piorącymi kobietami) (325)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (330)

Rozdział 16. Ścieżki (333)

  • Projekt 16.1. Wycięty samochód (334)
  • Projekt 16.2. Miejski Dom Kultury w Paryżu (340)
  • Projekt 16.3. Pocztówka z wakacji (344)
  • Projekt 16.4. Kalendarz (347)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (351)

Rozdział 17. Operacje na zaznaczeniach (353)

  • Projekt 17.1. Maszynopisanie (358)
  • Projekt 17.2. I love Lublin (368)
  • Projekt 17.3. Aqua (370)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (374)

Rozdział 18. Narzędzia do przekształcania warstw, ścieżek i zaznaczeń (377)

  • Projekt 18.1. Wielkie sprzątanie świata (379)
  • Projekt 18.2. Fotoamator (381)
  • Projekt 18.3. Winyl (384)
  • Projekt 18.4. Tulipan (389)
  • Projekt 18.5. Flaszka (390)
  • Projekt 18.6. Koguty Lublin (394)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (395)

Rozdział 19. Narzędzia rysowania (397)

  • Projekt 19.1. Szkic papugi (398)
  • Projekt 19.2. Tęczowa papuga (401)
  • Projekt 19.3. Kaczki (408)
  • Projekt 19.4. Żyrafy (414)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (417)

Rozdział 20. Retusz zdjęć (419)

  • Projekt 20.1. Kazimierz Dolny (420)
  • Projekt 20.2. W drodze (424)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (432)

Rozdział 21. Grupowanie warstw (433)

  • Projekt 21.1. Towarzystwo Ornitologiczne (433)
  • Projekt 21.2. Encyklopedia ptaków (442)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (443)

Rozdział 22. Dostosowywanie GIMP-a do własnych potrzeb (445)

  • Pędzle (445)
  • Projekt 22.1. Smile (447)
  • Projekt 22.2. Hey, Hey, Hey (449)
  • Projekt 22.3. Towarzystwo Ornitologiczne (452)
  • Tekstury (455)
  • Projekt 22.4. Test tekstur (455)
  • Projekt 22.5. Tekstura rdza (456)
  • Palety (461)
  • Gradienty (463)
  • Czcionki (464)
  • Przybornik (465)
  • Menu kontekstowe okien dialogowych (467)
  • Czego powinieneś się nauczyć z tego rozdziału? (469)

Dodatek A. Indeks wykorzystanych czcionek (471)

Zawartość płyty DVD (475)

Skorowidz (477)

Tytuł książki: "GIMP. Praktyczne projekty. Wydanie III"
Autor: Włodzimierz Gajda
Wydawnictwo: HELION
Cena: 79.00zł 59.25zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Thomas Morgenstern. Moja walka o każdy metr
Thomas Morgenstern. Moja walka o każdy metr
Thomas Morgenstern
Sine Qua Non
GPS poradnik użytkownika
GPS poradnik użytkownika
Bruce Grubbs
RM
Uzdrawianie przez pępek
Uzdrawianie przez pępek
Ilchi Lee
Kos
Kultura symboliczna społeczeństw łowiecko-zbierackich środkowej Europy u schyłku paleolitu
Kultura symboliczna społeczeństw łowiecko-zbierackich środkowej Europy u schyłku paleolitu
Płonka Tomasz
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Podstawy algebry ogólnej i teorii krat
Podstawy algebry ogólnej i teorii krat
Andrzej Walendziak
PWN
AngularJS. Tworzenie aplikacji webowych. Receptury
AngularJS. Tworzenie aplikacji webowych. Receptury
Matt Frisbie
HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Helion
 Kategoria:
 Fizyka
Bóg i nowa fizyka Wydanie 2

Bóg i nowa fizyka Wydanie 2

29.90zł
25.42zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN