Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Design DTP » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej logotypy wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II 49.00zł
Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej  logotypy wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II

Tytuł: Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej logotypy wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II
Autor: Anna Benicewicz-Miazga
ISBN: 978-83-246-3933-5
Ilość stron: 232
Data wydania: 08/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł


Firma bez logotypu jest jak człowiek bez twarzy

Czy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie jest kosztem w budżecie przedsiębiorstwa. Jest inwestycją. Ludzie są w większości wzrokowcami i dlatego to, co widzą klienci czy kontrahenci firmy, bywa ważniejsze od tego, co mówi jej reprezentant. Można wręcz powiedzieć, że dobrze przygotowana księga CI buduje wizerunek firmy niczym najlepszy przedstawiciel handlowy!

Drugie wydanie książki wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optyczne można zastosować podczas przygotowywania grafik. Poznasz podstawowe elementy graficzne i zasady, na jakich najlepiej połączyć je z czcionkami. Opanujesz teorię i praktykę stosowania kolorów w projektowaniu dla biznesu. Elementy składowe księgi CI, podstawowe formaty i rodzaje papieru firmowego oraz wizytówek nie będą miały przed Tobą tajemnic. Będziesz uczyć się na żywym biznesowym organizmie dzięki dołączonej galerii faktycznie istniejących logotypów. Nauczysz się zasad projektowania graficznego, by potem móc je spektakularnie łamać.

Rozdziały:

Rozdział 1. Grafika w biznesie (9)

Rozdział 2. Identyfikacja wizualna (13)

  • Tożsamość, wizerunek, komunikacja (13)
  • Struktura komunikatu wizualnego (17)

Rozdział 3. Kodowanie, postrzeganie, reakcja i percepcja (21)

  • Odbiór obrazu - percepcja (21)
  • Kodowanie (25)
  • Dekodowanie (26)
  • Postrzeganie przekazu złożonego (28)
  • Różnice w postrzeganiu - szumy, zakłócenia i manipulacje (29)
    • Złudzenia optyczne (34)
  • Eye tracking (47)

Rozdział 4. Podstawowe elementy graficzne (49)

  • Linie (50)
  • Punkty (54)
  • Kwadrat (55)
  • Koło (57)
  • Trójkąt (59)
  • Strzałka (61)
  • Krzyż (61)
  • Spirala (64)
  • Gwiazda (65)

Rozdział 5. Formy złożone (67)

  • Liternictwo (67)
  • Cechy liter - krój, stopień i odmiana (68)
    • Rozmieszczenie i wielkość napisu (78)
    • Organizacja płaszczyzny (81)
    • Mechanizm czytania tekstu (82)
  • Znaki i sygnały (83)
  • Symbole (85)
  • Rodzaje znaków i symboli (88)

Rozdział 6. Morfologia elementów (91)

  • Relacje (91)
    • Ułożenie - styczność, odstępy, odległość (91)
    • Symetria (94)
    • Skala i proporcje (95)
  • Powtarzalność (99)
  • Powierzchnia i struktura (100)

Rozdział 7. Kompozycja i kadrowanie (103)

Rozdział 8. Barwa i kolor (107)

  • Znaczenie kolorów (112)
  • Znaczenie oświetlenia w odbiorze barw (120)
  • Kolory w druku (122)

Rozdział 9. Wybór nazwy i treści (125)

  • Nazwa (125)
  • Hasło przewodnie (131)

Rozdział 10. Logotypy i znaki towarowe (133)

  • Klasyfikacja logotypów (135)
  • Elementy powtarzalne (141)
    • Galeria przykładów (147)
  • Ewolucja form logotypów (155)
  • Nieuczciwa konkurencja (160)
  • Jak zastrzec znak towarowy? (163)

Rozdział 11. Podstawowe zasady projektowania logotypów (171)

  • Księga corporate identity (178)
    • Format plików i forma zapisu "Księgi znaku" (182)

Rozdział 12. Podstawowe zasady projektowania wizytówek i papieru firmowego (185)

  • Format i rodzaj wizytówek (186)
    • Wizytówki elektroniczne (196)
  • Format i rodzaj papieru firmowego (198)
    • Pozostałe druki i projekty firmowe (201)

Rozdział 13. Przykład na podstawie identyfikacji Zamku Krzyżtopór (207)

    • Wybór nazwy i reklamowego hasła przewodniego (207)
    • Wybór graficznego motywu przewodniego (208)
    • Wybór kolorów (208)
    • Wybór czcionki (211)
    • Kompozycja (212)
    • Opracowanie schematu użytkowania logotypu (213)
    • Wizytówki (214)
    • Papier firmowy (216)
    • Pieczęcie okazjonalne (216)
    • Użycie logotypu w różnych projektach graficznych oraz inne elementy ozdobne (217)
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pieniądz Dlaczego niszczenie dolara zagraża światowej gospodarce i jak można temu zapobiec
Pieniądz Dlaczego niszczenie dolara zagraża światowej gospodarce i jak można temu zapobiec
Steve Forbes
MT Biznes
Bunt na sprzedaż Dlaczego kultury nie da się zagłuszyć
Bunt na sprzedaż Dlaczego kultury nie da się zagłuszyć
Joseph Heath Andrew Potter
Muza
Na skraju Imperium i inne wspomnienia
Na skraju Imperium i inne wspomnienia
Jałowiecki Mieczysław
Czytelnik
Witold Pilecki Fotobiografia Photobiography
Witold Pilecki Fotobiografia Photobiography
Sadowski Maciej
Olesiejuk
Anestezja geriatryczna
Anestezja geriatryczna
Iwona Trojanowska, Irmina Śmietańska, Stefan Stamm
PZWL
Zastaw zwykły i rejestrowy na prawach własności przemysłowej
Zastaw zwykły i rejestrowy na prawach własności przemysłowej
Łukasz Żelechowski
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Fotografia cyfrowa Kompedium
1 x Czujniki
1 x Wstęp do prognozowania i symulacji Wydanie 2
1 x Dosłownie. Liternicze i typograficzne okładki polskich książek 1944-2019
1 x Fitoremediacja Potencjał roślin do oczyszczania środowiska
1 x Budowniczowie pierwszych świątyń
1 x Encyklopedia humanisty
1 x Budownictwo zrównoważone Wybrane zagadnienia z fizyki budowli
1 x Ekologia w Polsce i na świecie
1 x Elektroniczne układy wtryskowe silników wysokoprężnych
1 x Ekonomiczny słownik polsko-rosyjsko-ukraiński Wprowadzenie do terminologii
1 x Bzura i jej dopływy Encyklopedia rzek Polski
1 x Fotografia cyfrowa i obróbka zdjęć ćwiczenia praktyczne
618.59zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Kopalnie węgla kamiennego w Polsce

Kopalnie węgla kamiennego w Polsce

69.90zł
52.43zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Matematyka konkretna Wydanie 4 Ronald L. Graham, Donald E. Knuth, Oren Patashnik PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL