Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Design DTP » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej logotypy wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II 49.00zł 34.79zł
Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej  logotypy wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II

Tytuł: Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej logotypy wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II
Autor: Anna Benicewicz-Miazga
ISBN: 978-83-246-3933-5
Ilość stron: 232
Data wydania: 08/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


Firma bez logotypu jest jak człowiek bez twarzy

Czy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie jest kosztem w budżecie przedsiębiorstwa. Jest inwestycją. Ludzie są w większości wzrokowcami i dlatego to, co widzą klienci czy kontrahenci firmy, bywa ważniejsze od tego, co mówi jej reprezentant. Można wręcz powiedzieć, że dobrze przygotowana księga CI buduje wizerunek firmy niczym najlepszy przedstawiciel handlowy!

Drugie wydanie książki wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optyczne można zastosować podczas przygotowywania grafik. Poznasz podstawowe elementy graficzne i zasady, na jakich najlepiej połączyć je z czcionkami. Opanujesz teorię i praktykę stosowania kolorów w projektowaniu dla biznesu. Elementy składowe księgi CI, podstawowe formaty i rodzaje papieru firmowego oraz wizytówek nie będą miały przed Tobą tajemnic. Będziesz uczyć się na żywym biznesowym organizmie dzięki dołączonej galerii faktycznie istniejących logotypów. Nauczysz się zasad projektowania graficznego, by potem móc je spektakularnie łamać.

Rozdziały:

Rozdział 1. Grafika w biznesie (9)

Rozdział 2. Identyfikacja wizualna (13)

  • Tożsamość, wizerunek, komunikacja (13)
  • Struktura komunikatu wizualnego (17)

Rozdział 3. Kodowanie, postrzeganie, reakcja i percepcja (21)

  • Odbiór obrazu - percepcja (21)
  • Kodowanie (25)
  • Dekodowanie (26)
  • Postrzeganie przekazu złożonego (28)
  • Różnice w postrzeganiu - szumy, zakłócenia i manipulacje (29)
    • Złudzenia optyczne (34)
  • Eye tracking (47)

Rozdział 4. Podstawowe elementy graficzne (49)

  • Linie (50)
  • Punkty (54)
  • Kwadrat (55)
  • Koło (57)
  • Trójkąt (59)
  • Strzałka (61)
  • Krzyż (61)
  • Spirala (64)
  • Gwiazda (65)

Rozdział 5. Formy złożone (67)

  • Liternictwo (67)
  • Cechy liter - krój, stopień i odmiana (68)
    • Rozmieszczenie i wielkość napisu (78)
    • Organizacja płaszczyzny (81)
    • Mechanizm czytania tekstu (82)
  • Znaki i sygnały (83)
  • Symbole (85)
  • Rodzaje znaków i symboli (88)

Rozdział 6. Morfologia elementów (91)

  • Relacje (91)
    • Ułożenie - styczność, odstępy, odległość (91)
    • Symetria (94)
    • Skala i proporcje (95)
  • Powtarzalność (99)
  • Powierzchnia i struktura (100)

Rozdział 7. Kompozycja i kadrowanie (103)

Rozdział 8. Barwa i kolor (107)

  • Znaczenie kolorów (112)
  • Znaczenie oświetlenia w odbiorze barw (120)
  • Kolory w druku (122)

Rozdział 9. Wybór nazwy i treści (125)

  • Nazwa (125)
  • Hasło przewodnie (131)

Rozdział 10. Logotypy i znaki towarowe (133)

  • Klasyfikacja logotypów (135)
  • Elementy powtarzalne (141)
    • Galeria przykładów (147)
  • Ewolucja form logotypów (155)
  • Nieuczciwa konkurencja (160)
  • Jak zastrzec znak towarowy? (163)

Rozdział 11. Podstawowe zasady projektowania logotypów (171)

  • Księga corporate identity (178)
    • Format plików i forma zapisu "Księgi znaku" (182)

Rozdział 12. Podstawowe zasady projektowania wizytówek i papieru firmowego (185)

  • Format i rodzaj wizytówek (186)
    • Wizytówki elektroniczne (196)
  • Format i rodzaj papieru firmowego (198)
    • Pozostałe druki i projekty firmowe (201)

Rozdział 13. Przykład na podstawie identyfikacji Zamku Krzyżtopór (207)

    • Wybór nazwy i reklamowego hasła przewodniego (207)
    • Wybór graficznego motywu przewodniego (208)
    • Wybór kolorów (208)
    • Wybór czcionki (211)
    • Kompozycja (212)
    • Opracowanie schematu użytkowania logotypu (213)
    • Wizytówki (214)
    • Papier firmowy (216)
    • Pieczęcie okazjonalne (216)
    • Użycie logotypu w różnych projektach graficznych oraz inne elementy ozdobne (217)
Tytuł książki: "Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej logotypy wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II"
Autor: Anna Benicewicz-Miazga
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Szwajcaria
Szwajcaria
Teresa Fisher
G+J RBA
U źródła naszych myśli
U źródła naszych myśli
Andrew Koob
Sonia Draga
Odmładzanie twarzy Rewolucyjne metody naturalnego cofania wieku skóry
Odmładzanie twarzy Rewolucyjne metody naturalnego cofania wieku skóry
Natalia Osminina
Vital
Smakuj życie Gotowanie naszą pasją
Smakuj życie Gotowanie naszą pasją
Mariola Bojarska-Ferenc
Edipresse Polska
Polityka gospodarcza Wydanie 3
Polityka gospodarcza Wydanie 3
Bolesław Winiarski
PWN
Zero ograniczeń Sekret osiągnięcia bogactwa zdrowia i harmonii ze światem
Zero ograniczeń Sekret osiągnięcia bogactwa zdrowia i harmonii ze światem
Joe Vitale, Ihaleakala Hew Len
Onepress
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Podstawy i perspektywy chemii koordynacyjnej Tom 1 Podstawy chemii koordynacyjnej

Podstawy i perspektywy chemii koordynacyjnej Tom 1 Podstawy chemii koordynacyjnej

39.90zł
33.92zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Nowoczesna logistyka Wydanie X Paul R. Murphy Jr., Donald F. Wood Onepress
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
OpenGL w praktyce Janusz Ganczarski BTC
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT