Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Design DTP » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Słowniki
Sport
Sztuka
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Programowanie sterowników PLC w języku drabinkowym

Programowanie sterowników PLC w języku drabinkowym

89.00zł
79.21zł
Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej logotypy wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II 49.00zł 34.79zł
Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej  logotypy wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II

Tytuł: Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej logotypy wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II
Autor: Anna Benicewicz-Miazga
ISBN: 978-83-246-3933-5
Ilość stron: 232
Data wydania: 08/2012
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 49.00zł 34.79zł


Firma bez logotypu jest jak człowiek bez twarzy

Czy da się prowadzić firmę bez znaku graficznego, papieru firmowego, ustalenia charakterystycznej kolorystyki? Oczywiście, że tak, ale jest to co najmniej nierozsądne. Tak zwana księga CI nie jest kosztem w budżecie przedsiębiorstwa. Jest inwestycją. Ludzie są w większości wzrokowcami i dlatego to, co widzą klienci czy kontrahenci firmy, bywa ważniejsze od tego, co mówi jej reprezentant. Można wręcz powiedzieć, że dobrze przygotowana księga CI buduje wizerunek firmy niczym najlepszy przedstawiciel handlowy!

Drugie wydanie książki wprowadzi Cię we wszystkie aspekty pracy nad księgą CI i da Ci wiedzę na temat projektowania grafiki użytkowej. Dowiesz się, czym jest identyfikacja wizualna, na jakich właściwościach ludzkiego oka opiera się jej skuteczność oraz jakie sztuczki optyczne można zastosować podczas przygotowywania grafik. Poznasz podstawowe elementy graficzne i zasady, na jakich najlepiej połączyć je z czcionkami. Opanujesz teorię i praktykę stosowania kolorów w projektowaniu dla biznesu. Elementy składowe księgi CI, podstawowe formaty i rodzaje papieru firmowego oraz wizytówek nie będą miały przed Tobą tajemnic. Będziesz uczyć się na żywym biznesowym organizmie dzięki dołączonej galerii faktycznie istniejących logotypów. Nauczysz się zasad projektowania graficznego, by potem móc je spektakularnie łamać.

Rozdziały:

Rozdział 1. Grafika w biznesie (9)

Rozdział 2. Identyfikacja wizualna (13)

  • Tożsamość, wizerunek, komunikacja (13)
  • Struktura komunikatu wizualnego (17)

Rozdział 3. Kodowanie, postrzeganie, reakcja i percepcja (21)

  • Odbiór obrazu - percepcja (21)
  • Kodowanie (25)
  • Dekodowanie (26)
  • Postrzeganie przekazu złożonego (28)
  • Różnice w postrzeganiu - szumy, zakłócenia i manipulacje (29)
    • Złudzenia optyczne (34)
  • Eye tracking (47)

Rozdział 4. Podstawowe elementy graficzne (49)

  • Linie (50)
  • Punkty (54)
  • Kwadrat (55)
  • Koło (57)
  • Trójkąt (59)
  • Strzałka (61)
  • Krzyż (61)
  • Spirala (64)
  • Gwiazda (65)

Rozdział 5. Formy złożone (67)

  • Liternictwo (67)
  • Cechy liter - krój, stopień i odmiana (68)
    • Rozmieszczenie i wielkość napisu (78)
    • Organizacja płaszczyzny (81)
    • Mechanizm czytania tekstu (82)
  • Znaki i sygnały (83)
  • Symbole (85)
  • Rodzaje znaków i symboli (88)

Rozdział 6. Morfologia elementów (91)

  • Relacje (91)
    • Ułożenie - styczność, odstępy, odległość (91)
    • Symetria (94)
    • Skala i proporcje (95)
  • Powtarzalność (99)
  • Powierzchnia i struktura (100)

Rozdział 7. Kompozycja i kadrowanie (103)

Rozdział 8. Barwa i kolor (107)

  • Znaczenie kolorów (112)
  • Znaczenie oświetlenia w odbiorze barw (120)
  • Kolory w druku (122)

Rozdział 9. Wybór nazwy i treści (125)

  • Nazwa (125)
  • Hasło przewodnie (131)

Rozdział 10. Logotypy i znaki towarowe (133)

  • Klasyfikacja logotypów (135)
  • Elementy powtarzalne (141)
    • Galeria przykładów (147)
  • Ewolucja form logotypów (155)
  • Nieuczciwa konkurencja (160)
  • Jak zastrzec znak towarowy? (163)

Rozdział 11. Podstawowe zasady projektowania logotypów (171)

  • Księga corporate identity (178)
    • Format plików i forma zapisu "Księgi znaku" (182)

Rozdział 12. Podstawowe zasady projektowania wizytówek i papieru firmowego (185)

  • Format i rodzaj wizytówek (186)
    • Wizytówki elektroniczne (196)
  • Format i rodzaj papieru firmowego (198)
    • Pozostałe druki i projekty firmowe (201)

Rozdział 13. Przykład na podstawie identyfikacji Zamku Krzyżtopór (207)

    • Wybór nazwy i reklamowego hasła przewodniego (207)
    • Wybór graficznego motywu przewodniego (208)
    • Wybór kolorów (208)
    • Wybór czcionki (211)
    • Kompozycja (212)
    • Opracowanie schematu użytkowania logotypu (213)
    • Wizytówki (214)
    • Papier firmowy (216)
    • Pieczęcie okazjonalne (216)
    • Użycie logotypu w różnych projektach graficznych oraz inne elementy ozdobne (217)
Tytuł książki: "Grafika w biznesie Projektowanie elementów tożsamości wizualnej logotypy wizytówki oraz papier firmowy Wydanie II"
Autor: Anna Benicewicz-Miazga
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 34.79zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Stłuszczenie wątroby Zapobieganie i leczenie
Stłuszczenie wątroby Zapobieganie i leczenie
Cabot Sandra
Mada
Teoretyczno-metodologiczny wymiar badań nad instytucjami Unii Europejskiej
Teoretyczno-metodologiczny wymiar badań nad instytucjami Unii Europejskiej
Wojtaszczyk Konstanty A.
Oficyna Wydawnicza ASPRA
Rachunek kosztów w ochronie środowiska
Rachunek kosztów w ochronie środowiska
Beata Filipiak, Małgorzata Cieciura, Hanna Czaja-Cieszyńska, Adam Niewęgłowski, Piotr Szczypa
CEDEWU
Kreowanie wartości banku
Kreowanie wartości banku
Capiga Mirosława, Gradoń Witold, Szustak Grażyna
CEDEWU
Szybkość zaufania
Szybkość zaufania
Stephen R. Covey Rebecca R. Merrill
Rebis
Aktualne problemy pedagogiczne Konteksty i wyzwania
Aktualne problemy pedagogiczne Konteksty i wyzwania
Becker-Pestka Daria, Kowalik Elżbieta
CEDEWU
 Koszyk
0 przedmiotów
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Energetyka
Instalacje elektryczne

Instalacje elektryczne

49.35zł
39.48zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Chemia organiczna Część I-IV Komplet J. Clayden, N. Greeves, S. Warren, P. Wothers WNT
Słownik naukowo-techniczny angielsko-polski Wydanie XII Red. M.Berger, T.Jaworska, A.Baranowska, M.Barańska WNT
Encyklopedia popularna PWN + CD Edycja 2015 Praca zbiorowa PWN
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
MERITUM Podatki 2018 Aleksander Kaźmierski Wolters Kluwer
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press