Tytuł: | Gry szkoleniowe Materiały dla trenerów Zestaw 1 | | Autor: | Andy Kirby, Tomasz Pietrzak | | ISBN: | 978-83-264-1213-4 | | Ilość stron: | 226 | | Data wydania: | 2011 | | Oprawa: | Twarda | | Format: | zawiera CD | | Wydawnictwo: | Wolters Kluwer | |
| Cena: | 259.00zł | |
Unikalny zestaw gier przydatnych w treningach, który może być włączony do autorskiego programu szkoleniowego trenera i dostosowany do potrzeb różnego rodzaju szkoleń.
Gry są przeznaczone dla szkoleniowców prowadzących treningi między innymi z zakresu komunikacji niewerbalnej, werbalnej i pisemnej, budowania zaufania, dokonywania samooceny, doskonalenia asertywności, integrowania grupy, oceniania, podejmowania decyzji, przekazywania informacji zwrotnych, rozwiązywania problemów, budowania zespołów, rozwijania kreatywności i umiejętności słuchania.
Materiały zawierają:
• omówienie celów szkoleniowych każdej z gier • szczegółowe opisy prowadzenia wszystkich gier • spis materiałów dodatkowych potrzebnych do wykorzystania podczas gier • przykłady modyfikacji gier w celu dostosowywania ich do potrzeb grupy
Proponowane gry są doskonałym uzupełnieniem wszelkiego rodzaju programów szkoleniowych, a ich efektem jest zarówno wzbudzenie zainteresowania i zwiększenie zaangażowania, jak i bezpośrednie wspomaganie rozwoju kwalifikacji zawodowych.
Rozdziały: Zestawienie gier według celów szkoleniowych
Część I. Wprowadzenie: teoria i praktyka gier Aktywne formy uczenia się Trening uczestniczący Gry i ich wykorzystywanie Zalety stosowania gier Wprowadzanie nowych gier Informacja zwrotna Typy gier Przygotowania Czynniki wpływające na powodzenie gry Etapy gry Plan gier Gry a szkolenia Wartość gry Cele szkoleniowe gier
Część II. Gry szkoleniowe w układzie alfabetycznym
Część III. Dodatek: jak tworzy się gry Cele szkoleniowe Kreatywność a oryginalność Robocza definicja kreatywności Kreatywność a warianty rozwiązań Modyfikacje gier - zakres ćwiczeń Modyfikacje gier - cele szkoleniowe Modyfikacje gier - tytuły Na dobry początek - porównanie Dalsze wskazówki Czynniki wspomagające i ograniczające kreatywność Wnioski końcowe
|