Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Bizneswoman » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców 29.00zł
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców

Tytuł: Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają W czym są lepsze od kolegów handlowców
Autor: Elinor Stutz
ISBN: 978-83-246-0946-8
Ilość stron: 240
Data wydania: 08/2007
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 29.00zł


Podręcznik sprzedaży "na grzeczną dziewczynkę"

My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.

Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży -- w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu -- jak nigdzie indziej w biznesie -- brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:

  • sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów,
  • pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić,
  • prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki,
  • dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejętność przejrzenia na wylot maski klienta),
  • zdobywanie sprzymierzeńców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów),
  • łączenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowości.

Rozdziały:

Podziękowania (7)
Wstęp (9)

Filozofia grzecznych dziewczynek (13)
Rozdział 1. Zamykanie transakcji a zakończenie rozmowy (15)

  • Dlaczego większość ludzi czuje obawę przed zamykaniem transakcji i dlaczego boi się składać propozycję transakcji? (16)
  • Jak proponować transakcję, nie wchodząc w rolę "niegrzecznej dziewczynki"? (17)

Rozdział 2. Osobowość sprzedawcy - czy masz to, co trzeba? (21)

  • Moja historia (24)

Rozdział 3. Wytrwać mimo wszystko (27)

  • Przygrywka do pierwszej pracy w sprzedaży (27)
  • Kolejny sprawdzian podczas rozmowy kwalifikacyjnej (29)
  • Moe (31)

Rozdział 4. Jak pokonać znanego dostawcę, będąc jeszcze amatorem i sprzedając nieznaną markę (41)

  • Poznane strategie sprzedaży (49)

Rozdział 5. Dwa najważniejsze klucze do sukcesu (53)

  • Klucz nr 1. Pasja (53)
  • Klucz nr 2. Unikaj sinusoidy (57)

Rozdział 6. Pracuj na sukces każdego dnia (59)

  • Wprowadź codzienną rutynę (60)
  • System zarządzania bazą kontaktów (61)
  • System punktowy (63)
  • Liczba potencjalnych klientów a liczba zamkniętych transakcji (65)

Rozdział 7. Jak sobie radzić z kierownictwem (67)
Rozdział 8. Jak zarządzać swoją karierą (73)

  • Dodatkowe wskazówki dotyczące sprzedaży produktów podłączanych do sieci (81)
  • Świetnie na wszystkich frontach (85)
  • Jak powiększać swoją pulę klientów (87)
  • Podsumowanie strategii sprzedaży (95)

Rozdział 9. Dzwoneczek, czyli musisz naprawdę uwierzyć (97)

  • Wytrwałość grzecznych dziewczynek (102)

Rozdział 10. Jak dobrze zacząć (105)

  • W terenie (106)
  • Przez telefon (110)
  • Jak dobrze wykorzystywać wiadomości telefoniczne? (113)
  • E-mail - dodatkowe wzmocnienie przekazu (114)
  • Wizyty w terenie w okresie świąt (117)
  • Wyjątkowe materiały korespondencyjne (119)
  • Rady końcowe (122)

Rozdział 11. Jak rozszerzyć sieć kontaktów (123)

  • Komunikaty o znaczeniu marketingowym (125)
  • Prelegenci (128)
  • Mentorzy (129)
  • Wskazówki (131)

Rozdział 12. Przygotuj się do spotkania (133)
Rozdział 13. Pierwsza prezentacja - Ty sama (137)
Rozdział 14. Mowa ciała - inny rodzaj DNA (143)

  • Obserwacje podniosą Twoje wyniki sprzedaży! (147)
  • Pod czujnym okiem (150)

Rozdział 15. Detektyw w holu (151)

  • Obrazy, zdjęcia i plakaty na ścianach (152)

Rozdział 16. Czego nie robić (155)

  • Nowa wersja "Żółwia i zająca" (156)
  • Niebezpiecznie blisko (158)
  • Stawiaj kropkę nad i (159)
  • Gospodarowanie czasem ma kluczowe znaczenie (160)
  • Przeszkodził mu strach (161)
  • "Trudno uwierzyć..." (163)
  • Wskazówki (164)

Rozdział 17. Jeśli chcesz wiedzieć, co myśli klient, po prostu zapytaj! (167)

  • Oda do marketingu pionowego (170)
  • Wybrałam agencje reklamowe i dyrektorów w tych agencjach (171)

Rozdział 18. Jak pomyślnie sterować cyklem sprzedaży poprzez efektywne spotkania (173)

  • Pamiętaj o językowym DNA (175)
  • Strategia odpowiedzi (182)
  • Strategia pytań - rozwijanie potrzeb i pragnień (184)
  • Konkretne pytania (186)

Rozdział 19. Rozszerz horyzonty klienta (193)

  • Tytuły rozdziałów (194)
  • Przykładowa oferta (195)

Rozdział 20. Jak przedstawić ofertę (203)
Rozdział 21. Zakończ cykl sprzedaży, czyli jak naturalnie zamykać transakcję (209)

  • Najtrudniejsza część cyklu sprzedaży (211)
  • Transakcja zostanie oficjalnie sfinalizowana dopiero wtedy, gdy... (213)

Rozdział 22. Jak zdobyć stałych klientów i rekomendacje (217)

  • Wyznaczanie celów (220)

Rozdział 23. Złote myśli multimilionerek (223)
Uwagi końcowe (225)
Źródła (227)
O autorce (229)
Skorowidz (231)

Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Pedagogika ogólna a teoria i praktyka dydaktyczna
Pedagogika ogólna a teoria i praktyka dydaktyczna
Myszkowska-Litwa Marta
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Biblia ludowa Interpretacje wątków biblijnych w kulturze ludowej
Biblia ludowa Interpretacje wątków biblijnych w kulturze ludowej
Zowczak Magdalena
WUMK
Nauka Ekstra Tom 14 Materiały i technologie
Nauka Ekstra Tom 14 Materiały i technologie
Praca zbiorowa
Agora
Związek z mężczyzną po przejściach Wszystko co powinnaś wiedzieć o rozwiedzionych facetach
Związek z mężczyzną po przejściach Wszystko co powinnaś wiedzieć o rozwiedzionych facetach
Christie Hartman
Sensus
365 dinozaurów
365 dinozaurów
Anna Matusik
Arti
W świecie logopedii Materiały dydaktyczne
W świecie logopedii Materiały dydaktyczne
Postolec Alicja, Węsierska Katarzyna
Para
 Koszyk
1 x Czas pracy 2011 Praktyczne rozwiązywanie problemów dotyczących planowania i rozliczania czasu pracy
1 x Czołg lekki Vickers 6-Ton w Wojsku Polskim w latach 1931-1939
1 x Forma w ciąży
1 x Krok za krokiem Z alkoholizmem można wygrać
1 x Psychologia sportu dla bystrzaków
1 x Ludwik Zamenhof wobec kwestii żydowskiej
1 x Miłość seks i serce
1 x Gdy skończy się sierpień
280.19zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka jakiej nie znacie Ciekawostki i perełki, o których nie uczą w szkole

Matematyka jakiej nie znacie Ciekawostki i perełki, o których nie uczą w szkole

39.99zł
33.99zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Windows Server 2008 R2 Usługi pulpitu zdalnego Resource Kit Christa Anderson, Kristin L. Griffin, Microsoft Remote Desktop Virtual Microsoft Press
OpenGL Księga eksperta Wydanie V Richard S. Wright, Jr., Nicholas Haemel, Graham Sellers, Benjamin Lipc HELION
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Akademia sieci CISCO CCNA Exploration Semestr 1 - 4 Praca zbiorowa PWN
Anatomia człowieka Tom 1-5 Komplet Adam Bochenek, Michał Reicher PZWL
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Programowanie Microsoft SQL Server 2008 Tom 1 + Tom 2 Leonard Lobel, Andrew J. Brust, Stephen Forte Microsoft Press
Przystępny kurs statystyki z zastosowaniem STATISTICA PL na przykładach z medycyny KOMPLET Tom 1 Tom 2 Tom 3 Andrzej Stanisz StatSoft