Księgarnia naukowo-techniczna styczna.pl

Księgarnia naukowo-techniczna
styczna.pl

 


Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Albumy
Architektura
Beletrystyka
Biochemia
Biologia
Biznes
  Administracja Samorząd
  Biznes
  Biznesplan
  Bizneswoman
  Coaching
  Firma
  Informatyczne systemy
  Kadry Zarządzanie personelem
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Konkurencyjność
  Logistyka
  Marketing
  Mobbing Molestowanie
  Nieruchomości Mieszkania
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Perswazja NLP
  Praca BHP
  Przywództwo
  Public Relations
  Reklama
  Sekret
  Sekretariat
  Sprzedaż
  Strategia Teoria gier
  Szkolenia
  Szkoła
  Zarządzanie
  Zarządzanie projektami
  Zarządzanie zespołem
  Zasoby ludzkie HR
Budownictwo
Chemia
Design DTP
E-biznes
Ekologia i środowisko
Ekonometria
Ekonomia Finanse
Elektronika
Elektrotechnika
Encyklopedie
Energetyka
Fizyka
Fotografia
Geografia
Historia
Informatyka
Maszynoznawstwo
Matematyka
Medycyna
Motoryzacja
Polityka
Popularnonaukowe
Poradniki
Prawo
Sport
Sztuka
Słowniki
Technika
Telekomunikacja
Turystyka
Zarządzanie jakością

Zobacz pełny katalog »
Harvard Business Review. Marketing 69.00zł 48.99zł
Harvard Business Review. Marketing

Tytuł: Harvard Business Review. Marketing
Autor: Harvard Business School Press
ISBN: 83-7361-916-X
Ilość stron: 192
Data wydania: 03/2006
Oprawa: twarda
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress

Cena: 69.00zł 48.99zł


Strategie, sukcesy i błędy marketingowe znanych firm

Marketing to budowanie silnej marki, docieranie do właściwych klientów i eksperymentowanie z nowymi produktami lub usługami. To ocenianie własnej firmy z punktu widzenia klientów i łączenie możliwości organizacji z potrzebami rynku. Dobry marketing jest warunkiem skutecznego konkurowania.

Doskonalenie oferty i osiąganie zysków -- takie cele stawia sobie każda firma. Można je osiągać wieloma metodami: wprowadzając nowości, obniżając koszty, podnosząc jakość i cenę, podkreślając unikalne cechy marki czy wysyłając spójny przekaz marketingowy. W tym zbiorze artykułów znajdziesz koncepcje marketingowe sprawdzone w firmach na całym świecie.

"Harvard Business Review. Marketing" to zbiór artykułów o marketingu, które ukazały się w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów to doświadczeni eksperci w dziedzinie marketingu. Omawiają prawdziwe przypadki firm, przełomowe koncepcje oraz narzędzia i techniki marketingowe stosowane w firmach na całym świecie. Poznaj punkt widzenia autorów oraz ich innowacyjne koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

W książce poruszone zostały następujące zagadnienia:

  • Mierzenie i ocenianie wartości marki
  • Ratowanie osłabionej marki
  • Zarządzanie marką tak jak firmą
  • Branding: budowanie świadomości marki
  • Marketing przez Internet
  • Zarządzanie marką globalną
  • Podnoszenie rentowności inwestycji w marketing: eksperymenty i nieoczekiwane odkrycia marketingowe

Rozdziały:

Świadectwo marki (7)
KEVIN LANE KELLER Ożywianie umierającej marki (33)
MANNIE JACKSON Jak prowadzić wojnę cenową (51)
AKSHAY R. RAO, MARK E. BERGEN I SCOTT DAVIS Marketing kontekstowy - prawdziwa rola Internetu (81)
DAVID KENNY I JOHN F. MARSHALL Powab globalnej marki (101)
DAVID A. AAKER I ERICH JOACHIMSTHALER Jak zbudować silną markę korporacji? (125)
MARY JO HATCH I MAJKEN SCHULTZ Baw, "dręcz" i zaskakuj swoich klientów (oni to uwielbiają) (143)
STEPHEN BROWN Wzrost rentowności nakładów marketingowych dzięki projektowaniu eksperymentów (161)
ERIC ALMQUIST I GORDON WYNER O autorach (183)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 48,99zł

Tytuł książki: "Harvard Business Review. Marketing"
Autor: Harvard Business School Press
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 48.99zł
Klienci, którzy kupili tę książkę, kupili także
Globalny nadzór i regulacja sektora finansowego
Globalny nadzór i regulacja sektora finansowego
Howard Davies, David Green
PWN
Berlin Travelbook
Berlin Travelbook
Katarzyna Głuc
Bezdroża
Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
Badania rynku Jak pozyskiwać najistotniejsze dla firmy informacje marketingowe
Dietmar Pfaff
BC Edukacja
Koło matematyczne w gimnazjum
Koło matematyczne w gimnazjum
Zbigniew Bobiński, Piotr Nodzyński, Mirosław Uscki
AKSJOMAT Piotr Nodzyński
Olej magnezowy Bezpieczne terapie środkiem o najwyższej przyswajalności
Olej magnezowy Bezpieczne terapie środkiem o najwyższej przyswajalności
Brigitte Hamann
Vital
Etyczne problemy zarządzania w ochronie zdrowia
Etyczne problemy zarządzania w ochronie zdrowia
Hartman Jan, Zalewski Zbigniew
Wolters Kluwer
 Koszyk
1 x Humanizacja medycyny
1 x Edycja tekstów Praktyczny poradnik
1 x Aktualne problemy ubezpieczeń komunikacyjnych
1 x Badania operacyjne z wykorzystaniem WinQSB
1 x Gwiazdeczka
1 x Farmakologia po prostu
1 x Budżetowanie w ochronie środowiska
1 x Analiza ryzyka i ochrona informacji w systemach komputerowych
1 x Kulturowe determinanty zarządzania szpitalami w Polsce
1 x Lekarze w państwie zakonu krzyżackiego w Prusach w XIV-XV wieku
404.07zł
Wydawnictwo
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Matematyka
Miniatury matematyczne 43 Zasada indukcji matematycznej w geometrii Logarytmy Ciąg Fibonacciego szkoła ponadgimnazjalna

Miniatury matematyczne 43 Zasada indukcji matematycznej w geometrii Logarytmy Ciąg Fibonacciego szkoła ponadgimnazjalna

17.64zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Polecamy
Linux w systemach embedded Marcin Bis BTC
Anatomia zwierząt Tom 2 Narządy wewnętrzne i układ krążenia Wydanie 3 Kazimierz Krysiak, Krzysztof Świeżyński PWN
Animacja komputerowa Algorytmy i techniki Rick Parent PWN
Miejscowa wentylacja wywiewna Poradnik Optymalizacja parametrów powietrza w pomieszczeniach pracy Maciej Gliński DW Medium
Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 1 Wydanie 12 Grigorij M. Fichtenholz PWN
Fizyka współczesna Paul A. Tipler Ralph A. Llewellyn PWN
Encyklopedia zdrowia Tom 1-2 Wydanie 9 Witold S. Gumułka, Wojciech Rewerski PWN
3ds Max 2012 Biblia Kelly L. Murdock HELION
Autodesk Inventor Professional /Fusion 2012PL/2012+ Metodyka projektowania z płytą CD Andrzej Jaskulski PWN